Nu nog een reden om te postenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Haha, geweldig Adelante.Die aanpassing was de enige reden dat ik de OP heb gelezen.
Deze billen zijn wel mooi toch, vind je niet (als vrouw zijnde)?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
TS, waren die billen net zo rond als van zijn avatar? Anders moet je dat nog even visualiseren.
Je punt is?quote:
PM je me adres even.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
PM je me adres even.Of ben je al bezet?
Ik ben bedrieglijk, op één van beide momenten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Relatie Nee. Geen behoefte aan ook.
Gedaan. En nu?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef ManianMan het volgende:
HèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHèHè
Spreek dat eens snel uit
Ik laat je wel met rust hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben bedrieglijk, op één van beide momenten.
Ik zeg nergens dat ze lelijk zijn, ze zijn topquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Deze billen zijn wel mooi toch, vind je niet (als vrouw zijnde)?
TS is homoquote:ok het is donderdag avond je kent het wel met de matties beetje klaarmaken mooie kleertjes aan ik had toch die jas gekocht en broek ma die broek was vercrackt door de kauwgom in de bus :p ma ik wilde dus om een avondje uit tegaan want donderdag avond is het altijd kk druk in de stad mijn haartjes doen en geurjte op doen
TS is tokkiequote:dus wij komen in de stad he eerste probleem kwam al meteen toen wij zon dans cafe ingingen ma geweigerd werden omdat we geen studenten zijn mattie kk boos worden schreeuwt ewa laat ons binnen of we bellen de politie :p beveiliging zo van ja maar luister vriend jullie komen er niet in want het is studentenavond dus ik zo ja ma hoe weet jij of ik wel of geen student ben
beveiliging: ja dat kan ik zien...
ik: waaraan dan?
hij: ja aan je uitdrukking en nu opflikkeren
jajajaja en jij een nerd zonder leven HAHAHAHAHHAHAHA!!!!quote:
Ik zeg ook niet dat jij dat ergens zegt..eeuh...of zoietsquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze lelijk zijn, ze zijn top
Misschien wel wat minder om je eigen grappen lachenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jajajaja en jij een nerd zonder leven HAHAHAHAHHAHAHA!!!!
Wie is hier de nerd, komop man we weten wel dat dit een HOAX topic is, AUTISTquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:15 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jajajaja en jij een nerd zonder leven HAHAHAHAHHAHAHA!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |