quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Kijk TS, lees nu de OP nog eens en besef je dan dat je zo minder afwijkende reacties oproept als je de volgende keer een topic opent.
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Kijk TS, lees nu de OP nog eens en besef je dan dat je zo minder afwijkende reacties oproept als je de volgende keer een topic opent.
Jahoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef appelsjap het volgende:
WHAHAHAH MENSEN DIE VOOR 23:00 AL BINNEN ZIJN, je faalt in je leven.
Een normale stapavond begint pas rond een uur of 01:00
Vond de OP post wel erg leesbaar voor een topic van deze TS-er...totdat ik het "gewijzigd door" regeltje las...quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Originele OP staat op de eerste pagina in een quote.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?
Maar wel leif dat je zoveel energie in betreffende user steekt.voor jou.
Nu staan ze er beide.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Is het mogelijk om het orgineel weer te voorschijn te toveren zodat we kunnen vergelijken?
Maar wel leif dat je zoveel energie in betreffende user steekt.voor jou.
Jaquote:
Helemaal super!quote:
* Dj_unkie pakt zijn nerdy decoder ring er weer bij....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap niet waarom je reageerd als je alleen gaat haten stop gewoon is
OFFFFNIE NOOOO, ZEG HET ZE MATTIE!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:23 schreef Cacciatore het volgende:
ik snap niet waarom je reageerd als je alleen gaat haten stop gewoon is
More Cushion for the Pushin’quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
TS heeft deze meid gepwnt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
Je ZOU haast kunnen stellen dat het een trio is..quote:
Godver wat een vies plaatje.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]
als je goed kijkt zie je dat de kwabben onderling verbonden zijn...hieruit kan je opmaken dat het hier om een reusachtig exemplaar van een vrouw gaat....quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je ZOU haast kunnen stellen dat het een trio is..
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Spreek/schrijf je in het dagelijkse leven ook zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |