Ik snap niet helemaal wat je net zei?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:50 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, ik laat het afhangen van de paar minuten voor de sluiting van de AEX. Waar ik naar zoek zijn processsen zoals weer de (lage) volume rates, als we weer richting naar boven met de AEX met hogere volumes aan het eind van de dag, gemiddeld genomen, dan gooi ik alle shorts er uit.
Mja, 1. het is hier vrij druk en 2. mijn Nederlands gaat niet vooruit hier in Londen. Ik kijk gewoon weer een aantal specifieke details van de AEX vandaag voor dat de AEX gaat sluiten. Ik wil graag overtuiging hebben voor short op maandag. Zoals bijv. lagere volumes of bijv. of we nog bij bepaalde technische ranges gaan komen. Maar op dit moment zit ik short en heb daar inmiddels een groen cijfer staan.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je net zei?
Oke bedanktquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, 1. het is hier vrij druk en 2. mijn Nederlands gaat niet vooruit hier in Londen. Ik kijk gewoon weer een aantal specifieke details van de AEX vandaag voor dat de AEX gaat sluiten. Ik wil graag overtuiging hebben voor short op maandag. Zoals bijv. lagere volumes of bijv. of we nog bij bepaalde technische ranges gaan komen. Maar op dit moment zit ik short en heb daar inmiddels een groen cijfer staan.
Nu met dit soort waardes van de dollar en goud wil ik daar misschien ook nog wel overnight posities innemen. Goud en de dollar reacted like crazy (wat sommige hier niet leuk vonden)
Helaas is het niet mogelijk om RBS te shorten bij binckquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Een ander indicatie wat natuurlijk het effect kan verzwaren op komende maandag voor een daling is dat de meest stijgende sector op dit moment de financials zijn. En we weten allemaal hoe wispelturig die sector is. Die stijging van nu bij de financials heeft immers weinig sterke redenenen. Dat is puur speculatie.
Wat nog een goede short kandidaat is voor de risky fanatics hier, RBS. Daar blijft niks van over en staat op dit moment veel te hoog! Dat bedrijf kan wel eens heel spoedig volledig worden genationaliseerd en opgesplitst.
Ben er ook niet helemaal zeker van dat we begon zijn aan de rit naar 280. Zou eventueel toch nog naar 310-315 kunnen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ze net weg allemaal.
Het is wel leuk en aardig allemaal maar ik wou een film gaan kijken en nu moet ik er steeds bijblijven
Dollar bleef ook erg zwak.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef m0m0 het volgende:
Damn, sentimentaliteit is gewoon te goed.
SnP nu in een zone waar ik een top verwacht: 1065-1075.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Vandergeld het volgende:
Tot ziens 10.000 het is leuk om je nog 1 keer te mogen zien, maar nu moeten we toch echt afscheid nemen voor de komende 10 jaar
Wat heb jij gedaan met je puts?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Vandergeld het volgende:
Tot ziens 10.000 het is leuk om je nog 1 keer te mogen zien, maar nu moeten we toch echt afscheid nemen voor de komende 10 jaar
Wat waren je beweegredenen?quote:
Uhm...:quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Vandergeld het volgende:
sentimentaliteit?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:45 schreef m0m0 het volgende:
Damn, sentimentaliteit is gewoon te goed.
Ik ga niet proberen te verkopen om later in te kopen, ik blijf gewoon zitten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:01 schreef m0m0 het volgende:
[..]
Wat waren je beweegredenen?
ik voelde me uiteindelijk gedwongen om deels te verkopen. Met het idee op een hogere aex in te kopen.
De 10.000 is een leuke fysieke barriere. Je kunt duidelijk zien dat er boven de 10.000 meer trades klaar liggen en worden gehit dan daaronder, zelfde geld voor volume. Maarja vorige keer toen we boven de 10.000 kwamen, gingen we de dag erna naar beneden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uhm...:
Dow 10,034.60 +28.64 (0.29%)
ATM, volgens google...
Wat is je worst case scenario eigenlijk? Ga je niks preventief verkopen om je 5000 euro inzet te redden indien je fout blijkt te zitten? Stel nu dat 't doorstijgt kan je veel kwijt zijn...quote:
Balls of steel!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:07 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik ga niet proberen te verkopen om later in te kopen, ik blijf gewoon zitten.
Ik hou ze in ieder geval tot en met maandag aan, aan het eind van die dag staan we hoogstwaarschijnlijk een stuk lager, zo niet zal ik de situatie nog eens bekijken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:08 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Wat is je worst case scenario eigenlijk? Ga je niks preventief verkopen om je 5000 euro inzet te redden indien je fout blijkt te zitten? Stel nu dat 't doorstijgt kan je veel kwijt zijn...
Bamboegedoequote:Op vrijdag 6 november 2009 16:16 schreef tony_clifton- het volgende:
De balans van de afgelopen weken is niet zo goed bij mij; zo'n dikke 6% ongerealiseerd zien verdampen, vandaag weer 10% van Tessenderlo eraf. Bleh.
Gelukkig nog één klein lichtpuntje; dat bamboegedoe is 25% gestegen sinds vorige week. Maargoed, da's maar een druppeltje/hete plaat natuurlijk..
Had aandelen gekocht van een bedrijf met bamboeplantages, in 't kader van ecologische houtsoort/voedselvoorziening. Kwamen vandaag met goeie cijfers naar buiten, en had ze gekocht in een dipje.quote:
Dan lopen zijn puts waardeloos af..quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Gremen het volgende:
De vraag is waneer gaat hij ze wel verkopen!
Bij de 310, 312, 315, wat als we naar de 320 gaan?
280quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:17 schreef Gremen het volgende:
De vraag is waneer gaat hij ze wel verkopen!
Bij de 310, 312, 315, wat als we naar de 320 gaan?
Ik ben van niks meer zeker de laatste dagen. Zit bovendien met aandelen waar ik graag vanaf zou willen, maar schrik heb voor wat de koers gaat doen als ik ze effectief verkoop. Bv. overnamekandidaat, die dingen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:20 schreef Vandergeld het volgende:
Sentiment slaat hier wel erg snel om zeg
Dan verkoop ik, op dit moment zie ik totaal nog niks vreemds wat wijst op verdere stijging komende weken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:23 schreef Gremen het volgende:
Ik denk ook wel dat het weer naar beneden gaat hoor
Maar ik ben er wel altijd van om alle mogelijkheden open te houden en te bedenken wat dan te doen. Dus als het omhoog gaat dan gaat het omhoog.... en wat doe je dan?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:53 schreef Vandergeld het volgende:
Zone alweer verlatenquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
SnP nu in een zone waar ik een top verwacht: 1065-1075.
Patroon afgerond zo lijkt het.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:45 schreef Dave7 het volgende:
Wat een gejojo zeg, daar wordt je toch niet goed van?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |