'hoer' is het woord wat me te binnen schiet.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Victoria komt uit de Oekraïne en Kim-Lian is een aandachtsgeil, arrogant teringwijf uit Beverwijk. Het scheelt inderdaad niet veel.
"village bicycle" is een betere benaming.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:52 schreef on_air het volgende:
[..]
'hoer' is het woord wat me te binnen schiet.
Ze is er eindelijk achter gekomen dat Radio maken niet haar vak isquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:57 schreef Zapper het volgende:
Geen Claudia?Waarom godverdomme nu weer niet?
Moet ik bij Radio Veronica blijven
Als dat zo is mag ze wel eens met Giel gaan pratenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:01 schreef themauster het volgende:
Ze is er eindelijk achter gekomen dat Radio maken niet haar vak is
Als Gerard en Michiel dat zeggen, betekent dat niet dat Tjibbe zich daar ook aan houd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:52 schreef themauster het volgende:
Was Kim-Lian niet eerder uitgenodigd en kwam ze niet opdagen? En toen zeiden Gerard en Michiel dat ze nooit weer welkom wasBeetje raar dat ze dan nu wel komen mag
Maar ze is volgens mij inderdaad een keer eerder uitgenodigd. Naja, voor de rest kan ik mij wel aardig vinden in de reactie van Sersjee. We horen het vanavond wel of ze er deze keer wel isquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Gerard en Michiel dat zeggen, betekent dat niet dat Tjibbe zich daar ook aan houd.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Jayz & Alicia Keys - Empire State Of Mind
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:38 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij vindt gewoon alles op die kutzender goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |