En dat zijn dan volwassen vrouwenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
erg he, en dan zijn er nog een heleboel mensen die het willen volgen ook
scherpquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat zijn dan volwassen vrouwen. Zeker van hetzelfde soort dat op hyves krabbelplaatjes gebruikt
.
Ohhh, wat lievvvvquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Je hebt ook mensen die tijdens hun vakantie naar huis bellen om eventjes met de katten te kunnen praten.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Mensen die daar niet mee om kunnen gaan en op die manier overduidelijk laten zien hoe vreselijk géén leven ze hebbenAch, TS zal wel een liefhebber zijn van die stoepschijters.
katten zijn opzich wel tof, het zijn die baasjes die erg triest kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker op met die kutdieren
geef mij maar vissen
Nee?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef Blaadkip het volgende:
FF vraagje: Mossel is toch een synoniem voor poes? Of zie ik dat verkeerd?
Yuh.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef Blaadkip het volgende:
FF vraagje: Mossel is toch een synoniem voor poes? Of zie ik dat verkeerd?
Nee, zo'n stinkende schijtbak in je huis hebben staanquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:07 schreef SadKingBilly het volgende:
Mensen die daar niet mee om kunnen gaan en op die manier overduidelijk laten zien hoe vreselijk géén leven ze hebbenAch, TS zal wel een liefhebber zijn van die stoepschijters.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:52 schreef Blaadkip het volgende:
Ik hou wel van poesjes
en dan bij voorkeur nat
Yesplsthx! Kom op met die shizzle!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:49 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ook de andere versie hebben?
Zit op schoolquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef Blaadkip het volgende:
[..]
Yesplsthx! Kom op met die shizzle!
Eerst hier plempen dan pas fappen, kom opquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:52 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Zit op schoolgeef me even de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |