Ohquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef DarkElf het volgende:
hoor net van de mr dat zoiets bij Duutsers heel normaal is, die geven altijd op van wanneer tot wanneer ze ziek zijn
klopt maar als je nog echt ziek bent als die datum nadert dan wordt t verschoven.. ik snap het ook niet hoor maar blijkbaar is dat daar heel normaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OhMaar wel gek, want dat wéét je toch helemaal niet?
ik heb de hele week al van die liflafjes dus nu ff goed koken.. en voor morgen en zondag dan wel makkelijk ( op werk enzo) soms kan ik daar echt slecht tegen, dan snak ik naar een lekker prakkiequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef golfer het volgende:
Geen zin in boodschappen doen. We halen wel een Chinees ofzo vanavond.
Stelletje decadente apenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef golfer het volgende:
Geen zin in boodschappen doen. We halen wel een Chinees ofzo vanavond.
Najah weet je, we hebben al zo'n 3 of 4 keer min of meer afscheid genomen van haar, en nu zal dit dan echt definitief zijn, maar dan ook weer zo 'aangekondigt'.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef DarkElf het volgende:
dubbel idd bloes, lijkt me ook heel moeilijk natuurlijk snap je denk ik ook wel...
De mijne zal nu ook aan het poetsen zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stelletje decadente apen
Ohhh, als mijn toets straks klaar is, ga ik lekker meteen naar huis, kijken hoe mijn poetsvrouw het heeft gedaanLekker thuiskomen in een schoon huis! Verheug ik me nu al op
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n rotsvast vertrouwen kan veel steun geven schijnt ja, soms zou ik idd ook willen dat ik dat kon maar ik kan t echt nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef Bloes het volgende:
[..]
Najah weet je, we hebben al zo'n 3 of 4 keer min of meer afscheid genomen van haar, en nu zal dit dan echt definitief zijn, maar dan ook weer zo 'aangekondigt'.
Hopelijk worden haar laatste dagen pijnvrij en gaat ze rustig, zelf heeft ze geen angst, en een rotsvast vertrouwen dat god haar komt halen. Soms zou ik willen dat ik ook geloofde
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef Bloes het volgende:
[..]
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Onder het mom: dit weerspiegelt zo leuk jullie karakter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Bloes het volgende:
Ja mss is dat een leuk idee, iets azijnerigs in een leuk flesje.
Zegt er eentje wat met een heuse poetsvrouw thuis.quote:
Bij de wereldwinkel hebben ze ook leuke dingen. Bv een theeboeket: kandijstokjes, theezakjes enzo op stokjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef Bloes het volgende:
Iemand hier een crea kado ideetje voor vrienden? We gaan bij ze eten en nemen altijd iets kleins mee in de vorm van een flesje wijn of zo, maar ik weet ff niks?
Oh en ja het is rustig hier achter de foon op het werk
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef golfer het volgende:
Onder het mom: dit weerspiegelt zo leuk jullie karakter?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef Bloes het volgende:
[..]
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.jeetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOk heftig dat ze dan zelf het zo gaat rondbellen.
Sterkte jullie 2
Ja net alles pas gelezen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Pff dat idd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx sun. is ov heen en taxi terug geen optie? ik zou vanavond naar de kroeg gaan, maar ik lig hier zo lekker op de bank met een dekentje en buiten is t zo donker en koud dat ik denk ik gewoon thuis blijf
Ik wil je wel wakker bellen hoor! Maar ik heb je nummer niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:
ha krijg net te horen dat t een uur later wordt. 21.45uur in de stad. ik hoop dat ik nog wakker ben dan,lolz
Doe jij aan make-up? Ik ga misschien lipstick doen, als ik nieuwe tanden heb....quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
haha tnx maar das niet nodig. ik ga zo ff wat eten en na over de kook me ff optutten en wat kleding uitzoeken. dan ben ik zo een uur verder
Frittenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk is dat cf
en wat ga je shoppen Hobje?
Wij gaan vanavond ook niet koken maar friet halen![]()
Zo heel af en toe is dat best lekker.
Morgen gaan we uit eten bij Gauchoslekker ossenhaas en chardonnaytjes
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Pff dat idd!
Tis waterkoud.. ben zowat niet warm te krijgen, brrr
Bloeske. Dat klinkt inderdaad wel dramatisch. Maar ja, zo voelt zij het ook waarschijnlijk. Lastig. Ik zou haar maar lekker laten doen wat ze doet. En je kan haar nooit terugpakken met I told you so, als het nog heel lang duurt, want dat is natuurlijk alleen maar goed nieuws!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Bloes het volgende:
Milou, dikke kus van Tante Bloes *smak!
Bloesemoeder is de hele familie aan het rondbellen dat het 'over en uit' is met haar, op zich goed, en het is ook wel zo, maar ik vind het weer zo drama-achtig. Het kan nog weken, zo niet maanden duren namelijk....
Dubbel he? Ook sterk, maar ook weer dat drama waar ik niet goed tegen kan
t wordt een broodje kroket en een kaassouffléquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Frittenmmmm
nen ossenhaas, drinkt ge daar niet liever rode wijn bij? Of blieft ge dat niet?
Ik geloof 't wel, voel me al wat beter. Ik hoorde vandaag nog dat ik wat bleek zag, naja dit weekend lekker rustig aan en dan hoop ik maandag weer een beetje in orde te zijnquote:
Een wijntje helpt heb ik net ontdektquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
idd! Lig hier met een dekentje te bibberen.. en het is toch echt gewoon 20 graden hier in huis. Heb nu ineens helemaal geen zin meer om op de fiets weg te gaan
stevige borrel erin vanavond voor je gaat slapen, goed onder de wol en t weekend rustig aandoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik geloof 't wel, voel me al wat beter. Ik hoorde vandaag nog dat ik wat bleek zag, naja dit weekend lekker rustig aan en dan hoop ik maandag weer een beetje in orde te zijn
Ik wilde ook net zeggen: bel een vriendin en ga op stap.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef MissHobje het volgende:maar maar maar ik wil helemaal niet slapen en voel me goed gloei alleen van de wijn
Ja. Je voelt je goed van de wijn. Maak er gebruik van en ga slapen. Doe nou maar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef MissHobje het volgende:maar maar maar ik wil helemaal niet slapen en voel me goed gloei alleen van de wijn
Ja dat 1e is nou net het probleemquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wilde ook net zeggen: bel een vriendin en ga op stap.'Lekker' gloeien is geen reden om in bed te stappen hoor!
Hoewel jawel soms wel.
Kut is dat jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik alles deed wat ik kon, zat ik nu aan de morfine.
Ik kan alles, maar aan het eind van de dag doet het pijn.
Vriend. Kennis. Of je neemt je buurman gezellig mee! Die houdt wel van spontane feestjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat 1e is nou net het probleem
oh ik dacht dat je nog ziek was.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef MissHobje het volgende:
maar maar maar ik wil helemaal niet slapen en voel me goed gloei alleen van de wijn
Echt joh?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen krakkestein.![]()
Ik pruttel hier lekker mijn verse pstasaus af en ga zo ein-de-lijk eten. Heb verdorie letterlijk een appel en een ei op vandaag.
Ha die buurman daar ben ik wel ff klaar meequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vriend. Kennis. Of je neemt je buurman gezellig mee! Die houdt wel van spontane feestjes.
Ik hou ook van mooie snelle auto'squote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef DarkElf het volgende:
tis een grapig programma, de road trips zijn leuk en ze hebben hele mooie auto's soms
Ik hou wel van auto's eigenlijk, heb er de ballen verstand van hoor maar weet wel wat ik mooi vind
(wonen we goed hier in de buurt, vette bakken zoals r8's, aston martins e.d. zie je hier genoeg rijden)
en een fietsendrager op een koeningsegg staat ook zo vreemdquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hou ook van mooie snelle auto'shet liefste had ik een vette sportwagen, mja daar heb je niet zoveel aan als je fiets er niet in past
Damn woman!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en een fietsendrager op een koeningsegg staat ook zo vreemd
Ja ieuwquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en een fietsendrager op een koeningsegg staat ook zo vreemd
I know supercarsquote:
Heb je geen rijbewijs?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef Duderella het volgende:
Het frappante is dat ik nog geen meter durf te rijden maar de Echtgenoot wel wijsmaak dat áls ik een BMW heb, ik hem natuurlijk van feestje naar feestje en van hot naar her ga rijden.
Ja mooi hoor! Vind je deze Karmnann Ghia's ook mooi?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:59 schreef DarkElf het volgende:
mooi
ik zag laatst een hele mooie oude volkswagen en zou heel graag een kever karmann of hebmuller willen hebben
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
en als ik nu een nieuw autootje zou kopen zou ik een Alfa mito willen
Zo stoer zegquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:55 schreef Duderella het volgende:
Ik hou énorm van auto's.![]()
Van bepaalde auto's.
Ik reed ooit rally's in deze pracht:
[ afbeelding ]
Ander kleurtje en zo, maar dit model (Volvo p1800).
Hoewel de Saint's Car nog immer mijn hart steelt, heb ik nu mijn oren laten hangen richting BMW en dan een iets moderner exemplaar: de BMW 3-serie, cabrio.
Het frappante is dat ik nog geen meter durf te rijden maar de Echtgenoot wel wijsmaak dat áls ik een BMW heb, ik hem natuurlijk van feestje naar feestje en van hot naar her ga rijden.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja mooi hoor! Vind je deze Karmnann Ghia's ook mooi?
[ afbeelding ]
Zijn enorm leuke klassiekers om mee te beginnen, aangezien er weinig aan stuk kan (Volkswagen old school) en het toch echt in gedrag sportauto's zijn.
Och en Kevertjes. Daar ben ik zo mee opgegroeid. Mijn ouders waren Kever-rijders. Trouwens wel als kind met de beentjes omhoog moeten zitten omdat op weg naar Lixemburg de bodem eronder uitviel.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:03 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwen die van auto's en motoren houden
Persoonlijk vind ik motoren echt om te lachen. HAHAHAquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:03 schreef Den_Haag het volgende:
Vrouwen die van auto's en motoren houden
Ik niet (ducati'squote:Op vrijdag 6 november 2009 21:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik motoren echt om te lachen. HAHAHA
Bij zo'n classic rally gaat het iets rustigerquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo stoer zegRalleyrijden lijkt me helemaal geweldig, vooral de samenwerking met de navigator enzo, en dan enorme stofwolken maken
en lekker slippen & met grip stoeien, dat doe ik vaak op de fiets of met de auto als het glad is
En een roze duc?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik niet (ducati's) maar roze motors wel
Die rally pas bij Top Gear!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij zo'n classic rally gaat het iets rustiger
idd, veel motorrijders zijn ontzettend irritant.. en levensgevaarlijk. Ben blij dat het slechter weer is duiken die krengen niet ineens op..quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:08 schreef LieLie het volgende:
Motors, in elk geval die van vanmiddag, vind ik irritant..
Waar komt dat vandaan dat je als motor je niet aan de twee-seconden-regel hoeft te houden?
moet ik er dan maar eentje regelenquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
geen idee, moet ik ff van dichtbij zien
het is zeker gaaf. wil dat nog wel doen met de oldtimer van mijn broerquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die rally pas bij Top Gear!
Of was dat niet echt een rally.. meer een race denk ik.. Maar wel met een kaartlezer..
Hoe dan ook! Dat was ook erg grappig! Maar daar moesten ze over een bepaald stuk een gemiddelde snelheid aanhouden, ipv heel hard..
doe datquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet ik er dan maar eentje regelen
[..]
oh das een andere.quote:
DE in een Mitoquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef DarkElf het volgende:
daarom ook nu een mito (oid) en een karmann/hebmuller voor t weekend
En dan de motor ploffen vlak na de startquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh das een andere.
oh die mille miglia heb ik gezien omdat een Britse chef meedeed eraan, wie was dat nou ook alweer.
stinkend rijk die vent
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En dan de motor ploffen vlak na de start
Dat zeg jij, hier hadden ze met koninginnedag jarenlang historische motorraces, dan denk je ook aan opa´s die voorzichtig door de bocht gaan op die museumstukken, maar nee hoor! Ze gingen keihard met die dingen en er crashten er ieder jaar wel een paarquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Bij zo'n classic rally gaat het iets rustiger
Ik lieg, was op Mallorca zie ik nuquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh das een andere.
oh die mille miglia heb ik gezien omdat een Britse chef meedeed eraan, wie was dat nou ook alweer.
stinkend rijk die vent
kloptquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Maar wel een verschrikkelijk mooie Maserati!
Fijne avond!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
in bus nu. heb hakken aan, beetje dom met dit weer en alle bruggetjes die ik zo over moet om bij de kroeg te komen, heb niemand om me aan vast te houden, lolz
Ik was overigens de navigator want destijds had ik mijn rijbewijs nog niet. Mijn partner van toen reed. Maar het was zó gaaf en die auto was echt een passie.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo stoer zegRalleyrijden lijkt me helemaal geweldig, vooral de samenwerking met de navigator enzo, en dan enorme stofwolken maken
en lekker slippen & met grip stoeien, dat doe ik vaak op de fiets of met de auto als het glad is
Veel fun meisquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
in bus nu. heb hakken aan, beetje dom met dit weer en alle bruggetjes die ik zo over moet om bij de kroeg te komen, heb niemand om me aan vast te houden, lolz
Veel plezier en niet al te veel hoeren en sloeren, SOL.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
damz heb ik zo'n haast om weg te komen ben ik dus gewoon vergeten mijn bril af te zetten
Brillekes zijn juist stoer SOL!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:35 schreef SeaOfLove het volgende:
damz heb ik zo'n haast om weg te komen ben ik dus gewoon vergeten mijn bril af te zetten
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:42 schreef SeaOfLove het volgende:
kut heb hier 13 ipv 7 pagina's. das waar ook. hob hoog ff dicht ajb
Cryptisch!quote:
En je denkt dat die eendenborstfilets over 4 weken nog vers zijn? Of vries je ze in?quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:52 schreef LieLie het volgende:
Ze hadden hier in de winkel trouwens eendeborstfilet in de aanbieding, had ik twee mooie stukjes van meegenomen. Heb al helemaal in mijn hoofd wat erbij moet en alles..
Maar nu duurt het nog serieus een week of 4 voordat ik tijd heb om echt lekker uitgebreid te koken!
Het gras is groen voor de haas, ik herhaal...het gras is groen voor de haasquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Cryptisch!![]()
The Eagle Has Landed! SOL, The Eagle Has Landed! The Rapes Are Gare!!
Die redden dat best een paar weekjes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
En je denkt dat die eendenborstfilets over 4 weken nog vers zijn? Of vries je ze in?
The rapes are gare? You take me in the mailingquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Cryptisch!![]()
Is precies net een spotje van Eneco op! "You can beat my advise in the wind"quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
The rapes are gare? You take me in the mailing
Ja nee met jou winnen we de oorlog.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het gras is groen voor de haas, ik herhaal...het gras is groen voor de haas
No, from the same lake a pack Cheeseplenk, you know how it goes in the mall mole called life!!!quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
The rapes are gare? You take me in the mailing
O ik turn net een plaatje. Welk programmma golfer?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef golfer het volgende:
BNN. Nu we er toch zijn is nu op Ned3 in ons dorp.
Oh jammer, gemist!quote:
Die heeft vandaag weer netjes een soort kroon opgebouwd bij mij, zonder er dit keer een bloederig slagveld van te maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Duderella het volgende:
Ik ben trouwens ook geïnteresseerder in die haat-tandarts, als ik toch zou mogen kiezen. Intrigerend.
Gelukkgquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft vandaag weer netjes een soort kroon opgebouwd bij mij, zonder er dit keer een bloederig slagveld van te maken.
You are not winding it around with cloth, I mean you're not letting to grow grass over it, but yeah, who is cracking the ball knows its coming backquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:04 schreef Duderella het volgende:
[..]
No, from the same lake a pack Cheeseplenk, you know how it goes in the mall mole called life!!!
Ojee das wel jammerquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
Poehee. Ik ben best een klein beetje geslooptMaar de keuken blonk me tegemoet en volgens mij heeft ze ook gedweild
En morgen komt mijn zwager en die blijft logeren en ik moet het hele weekend werken
Nee nu avond t/m maandagquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
Gedeelde smart is halve smart, hobje-popje! Moet je nachtdiensten werken?
And how did it feel when you are feeling with your reet in the prikkeldreed?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:51 schreef kaasplankje het volgende:
You are not winding it around with cloth, I mean you're not letting to grow grass over it, but yeah, who is cracking the ball knows its coming back
Nog gescoord?quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:02 schreef SeaOfLove het volgende:
thuis en wakker! ik kan dus niet lopen en internet tegelijkheb echt zo een leuke avond gehad! miss ga ik wel wat vaker naar de kroeg
hier moest ik wel om lachen. weet nieteens meer wat ik daar wilde zeggen. behalve dat internet niet samen gaat met lopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Cryptisch!![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja nee met jou winnen we de oorlog.
Hey Sol goede morgenquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt goed DE! wat is iedereen btw laat wakker.00
om 7 uur was ik al wel wakker hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 10:43 schreef SeaOfLove het volgende:
klinkt goed DE! wat is iedereen btw laat wakker.00
Ik nietquote:Op zaterdag 7 november 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
om 7 uur was ik al wel wakker hoor
ik niet. om 8 uur, en toen mij weer omgedraaid tot kwart over negen ofzo.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:20 schreef freecell het volgende:
[..]
om 7 uur was ik al wel wakker hoor
vervelend is dat zegquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan niet (meer) in bed lezen, zo rotIk vond het altijd heerlijk, maar ik weet gewoon niet hoe ik moet liggen, zitten met mijn kapoete rug
In bad gaat het wel gelukkig, en ik kan niet wachten tot ik morgen weer een duik ga nemen
Helpt een pittenzak in je rug misschien? (wel eentje met fijne pitjes dan)quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:54 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan niet (meer) in bed lezen, zo rotIk vond het altijd heerlijk, maar ik weet gewoon niet hoe ik moet liggen, zitten met mijn kapoete rug
In bad gaat het wel gelukkig, en ik kan niet wachten tot ik morgen weer een duik ga nemen
Nee, alleen als ik mss een keiharden houten plank onder mijn kont zou hebbenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef LieLie het volgende:
Helpt een pittenzak in je rug misschien? (wel eentje met fijne pitjes dan)
Het is wel het weer ervoor, ook voor prosceccoquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:21 schreef Duderella het volgende:
Op naar zes uur Shakespeare, hapjes en getut met prosecco.![]()
Adieu!
Okequote:Op zaterdag 7 november 2009 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik mss een keiharden houten plank onder mijn kont zou hebbenMijn scharniergewricht in de rug, het zogenaamde SI gewricht doet het niet meer
Jawel, maar niet eindeloos. Nu kan ik wat langere tochten maken en kan hij afwisselend rennen en zitten. Hij vindt rennen wel heel leuk trouwens, maar in het mandje zitten ookquote:
Wie? wij?quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha goedemorgen DH![]()
Ik heb trouwens vanmiddag een mandje gekocht voor Sam voor achter op de fiets! Kunnen we lekker rond fietsen samen![]()
![]()
Ach ja, je probeert in vorm te blijvenquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Kaas wordt nog eens onvruchtbaar, al die uren die hij op z'n meissie spendeert
Nee, dat is gewoon kapot. Niks aan te doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:23 schreef DarkElf het volgende:
klote bluezzdaar doe je ook helemaal niets aan denk ik?
O jij moet daar trouwens sowieso naar toe. Als toneelliefhebber.quote:
Ja ik zat al helemaal in m'n hoofd te puzzelen hoe ik mijn medespelers mee krijg, maar ik zie dat ze niet bij ons in de schouwburg spelen. Dus even kijken of we een minitripje kunnen maken.quote:Op zondag 8 november 2009 02:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
O jij moet daar trouwens sowieso naar toe. Als toneelliefhebber.
Ze spelen inderdaad in een beperkt aantal plaatsen, maar áls je het kan regelen: doen. Ik denk dat het ook voor toneelspelers zoals jullie een prachtige belevenis is. Inspirerend.quote:Op zondag 8 november 2009 02:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik zat al helemaal in m'n hoofd te puzzelen hoe ik mijn medespelers mee krijg, maar ik zie dat ze niet bij ons in de schouwburg spelen. Dus even kijken of we een minitripje kunnen maken.
Hij heeft wel brede armen heur.quote:Op zondag 8 november 2009 03:03 schreef Duderella het volgende:
Lekker tegenaan kruipen dan steer. Doe je hem de groeten?
Je weet wat ze zeggen over mannen met brede armen!quote:
Wat fijn om te horen! Ik kweel ook maar wat natuurlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
dude! ik word helemaal blij van jouw berichtjes, wat ontzettend fantastisch omschreven.
Jammer dat de film niet doorging.quote:Op zondag 8 november 2009 03:25 schreef SeaOfLove het volgende:
heb een lekker rustig dagje gehad, film ging helaas niet door. nu een beetje slapeloos
voor mij denk ik ook niet hoorquote:Op zondag 8 november 2009 14:50 schreef MissHobje het volgende:
6 uur lang schakespeare ?? das wel een hele zit dan
Klinkt wel leuk hoor, mare het zou niets voor mij zijn vrees ik.
Ik gooi graag ansjovis door verse pastasaus! Heerlijk, die zoutige volle smaak.quote:Op zondag 8 november 2009 17:38 schreef borisz het volgende:
Net een voorafje klaargemaakt. Had nog verse pasta over daarbij een klein sausje gemaakt van ansjovis, knoflook en een pepertje. Daarnaast nog wat verse peterselie erbij. Pittig, wel lekker al ben ik meer van de pasta als hoofdgerecht. Maar goed voor de eerste keer iets met ansjovis klaargemaakt en weer wat geleerd op kookgebied
.
Ja eens, vind het wel lekkerquote:Op zondag 8 november 2009 17:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik gooi graag ansjovis door verse pastasaus! Heerlijk, die zoutige volle smaak.
En kappertjes erbij. Dat is een fijne combinatie. Geen zout meer toevoegen dan.quote:Op zondag 8 november 2009 17:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja eens, vind het wel lekker. Er liggen hier altijd wel wat blikjes maar worden zelden gebruikt. Binnenkort ga ik er denk ik wel wat meer mee doen. Alleen dan in een hoofdgerecht met wat tomaat en nog meer erbij.
We hebben alleen arachide-, olijf-(div. soorten) en notenolie in huis. En sesamolie. De arachide maar doen?quote:Op zondag 8 november 2009 18:55 schreef ColdFeet het volgende:
Mayo maken is tofen supersimpel. Maar het is ook een keer mislukt hier
Neutrale olie gebruiken, he?
Ik ga zo involtini maken, gevulde kalfsrolletjes, en baileys-cheesecakebrownies toe.
was wel lekker ja maar niet zo culnairquote:Op zondag 8 november 2009 18:52 schreef Duderella het volgende:
Nou lekker toch MeMo?![]()
Wij maken zo voor het eerst (ja, schande eigenlijk) zelf mayo bij ovenfrietjes. Ik ben benieuwd. Een speurtocht op internet belooft een hele exercitie met kamertemperatuur en rustig kloppen en druppeltjes olie en ga zo maar door.
Terwijl het volgens mij eigenlijk niet zo donders moeilijk zijn kan.
Heerlijk!quote:Op zondag 8 november 2009 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was wel lekker ja maar niet zo culnairshoarmavlees, pitabroodjes, sla en sausjes
Arachide, denk ik. Ik gebruik meestal ordinaire zonnebloemolie, eigenlijk.quote:Op zondag 8 november 2009 19:03 schreef Duderella het volgende:
[..]
We hebben alleen arachide-, olijf-(div. soorten) en notenolie in huis. En sesamolie. De arachide maar doen?
Je kalfsrolletjes klinken zalig! Waarmee vul je ze?
Urgh, die had ik gister gemaakt, maar toen had Meneer z'n timer op stil gezetquote:Op zondag 8 november 2009 19:21 schreef DarkElf het volgende:
lamsvlees met de tomaatjes en zwarte olijven was an sich lekker alleen vond ik mijn stukje lam te vettig dus heb alleen de (voor mij) eetbare stukjes eraf gehaald...
voor herhaling vatbaar met mooier lam.
De mr gaat nu chocoladepuddingkjes maken met , als t goed is, vloeibare kern
nou ben benieuwd wat de mr ervan gaat bakkenquote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Urgh, die had ik gister gemaakt, maar toen had Meneer z'n timer op stil gezetniet echt vloeibaar meer, toen
die hadden ze hier ook iddquote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heerlijk!
Soms heeft onze supermarkt rode shoarmasaus in bakjes. Die vind ik zo lekker! Dan maak ik altijd snel shoarma.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Urgh, die had ik gister gemaakt, maar toen had Meneer z'n timer op stil gezetniet echt vloeibaar meer, toen
Ik heb nooit kunnen ontdekken wat voor saus dat nu precies is. Maar zo lekker!quote:
Langer doorgaan! Meer olie, dan!quote:Op zondag 8 november 2009 20:25 schreef Duderella het volgende:
De tweede batch kan ook weg.
We pakken straks de tube maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |