Ohquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef DarkElf het volgende:
hoor net van de mr dat zoiets bij Duutsers heel normaal is, die geven altijd op van wanneer tot wanneer ze ziek zijn
klopt maar als je nog echt ziek bent als die datum nadert dan wordt t verschoven.. ik snap het ook niet hoor maar blijkbaar is dat daar heel normaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OhMaar wel gek, want dat wéét je toch helemaal niet?
ik heb de hele week al van die liflafjes dus nu ff goed koken.. en voor morgen en zondag dan wel makkelijk ( op werk enzo) soms kan ik daar echt slecht tegen, dan snak ik naar een lekker prakkiequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef golfer het volgende:
Geen zin in boodschappen doen. We halen wel een Chinees ofzo vanavond.
Stelletje decadente apenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef golfer het volgende:
Geen zin in boodschappen doen. We halen wel een Chinees ofzo vanavond.
Najah weet je, we hebben al zo'n 3 of 4 keer min of meer afscheid genomen van haar, en nu zal dit dan echt definitief zijn, maar dan ook weer zo 'aangekondigt'.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef DarkElf het volgende:
dubbel idd bloes, lijkt me ook heel moeilijk natuurlijk snap je denk ik ook wel...
De mijne zal nu ook aan het poetsen zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stelletje decadente apen
Ohhh, als mijn toets straks klaar is, ga ik lekker meteen naar huis, kijken hoe mijn poetsvrouw het heeft gedaanLekker thuiskomen in een schoon huis! Verheug ik me nu al op
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n rotsvast vertrouwen kan veel steun geven schijnt ja, soms zou ik idd ook willen dat ik dat kon maar ik kan t echt nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef Bloes het volgende:
[..]
Najah weet je, we hebben al zo'n 3 of 4 keer min of meer afscheid genomen van haar, en nu zal dit dan echt definitief zijn, maar dan ook weer zo 'aangekondigt'.
Hopelijk worden haar laatste dagen pijnvrij en gaat ze rustig, zelf heeft ze geen angst, en een rotsvast vertrouwen dat god haar komt halen. Soms zou ik willen dat ik ook geloofde
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef Bloes het volgende:
[..]
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Onder het mom: dit weerspiegelt zo leuk jullie karakter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Bloes het volgende:
Ja mss is dat een leuk idee, iets azijnerigs in een leuk flesje.
Zegt er eentje wat met een heuse poetsvrouw thuis.quote:
Bij de wereldwinkel hebben ze ook leuke dingen. Bv een theeboeket: kandijstokjes, theezakjes enzo op stokjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef Bloes het volgende:
Iemand hier een crea kado ideetje voor vrienden? We gaan bij ze eten en nemen altijd iets kleins mee in de vorm van een flesje wijn of zo, maar ik weet ff niks?
Oh en ja het is rustig hier achter de foon op het werk
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef golfer het volgende:
Onder het mom: dit weerspiegelt zo leuk jullie karakter?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef Bloes het volgende:
[..]
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.jeetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOk heftig dat ze dan zelf het zo gaat rondbellen.
Sterkte jullie 2
Ja net alles pas gelezen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |