Ohquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef DarkElf het volgende:
hoor net van de mr dat zoiets bij Duutsers heel normaal is, die geven altijd op van wanneer tot wanneer ze ziek zijn
klopt maar als je nog echt ziek bent als die datum nadert dan wordt t verschoven.. ik snap het ook niet hoor maar blijkbaar is dat daar heel normaalquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
OhMaar wel gek, want dat wéét je toch helemaal niet?
ik heb de hele week al van die liflafjes dus nu ff goed koken.. en voor morgen en zondag dan wel makkelijk ( op werk enzo) soms kan ik daar echt slecht tegen, dan snak ik naar een lekker prakkiequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef golfer het volgende:
Geen zin in boodschappen doen. We halen wel een Chinees ofzo vanavond.
Stelletje decadente apenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:03 schreef golfer het volgende:
Geen zin in boodschappen doen. We halen wel een Chinees ofzo vanavond.
Najah weet je, we hebben al zo'n 3 of 4 keer min of meer afscheid genomen van haar, en nu zal dit dan echt definitief zijn, maar dan ook weer zo 'aangekondigt'.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef DarkElf het volgende:
dubbel idd bloes, lijkt me ook heel moeilijk natuurlijk snap je denk ik ook wel...
De mijne zal nu ook aan het poetsen zijnquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Stelletje decadente apen
Ohhh, als mijn toets straks klaar is, ga ik lekker meteen naar huis, kijken hoe mijn poetsvrouw het heeft gedaanLekker thuiskomen in een schoon huis! Verheug ik me nu al op
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo'n rotsvast vertrouwen kan veel steun geven schijnt ja, soms zou ik idd ook willen dat ik dat kon maar ik kan t echt nietquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:13 schreef Bloes het volgende:
[..]
Najah weet je, we hebben al zo'n 3 of 4 keer min of meer afscheid genomen van haar, en nu zal dit dan echt definitief zijn, maar dan ook weer zo 'aangekondigt'.
Hopelijk worden haar laatste dagen pijnvrij en gaat ze rustig, zelf heeft ze geen angst, en een rotsvast vertrouwen dat god haar komt halen. Soms zou ik willen dat ik ook geloofde
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef Bloes het volgende:
[..]
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Onder het mom: dit weerspiegelt zo leuk jullie karakter?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:59 schreef Bloes het volgende:
Ja mss is dat een leuk idee, iets azijnerigs in een leuk flesje.
Zegt er eentje wat met een heuse poetsvrouw thuis.quote:
Bij de wereldwinkel hebben ze ook leuke dingen. Bv een theeboeket: kandijstokjes, theezakjes enzo op stokjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef Bloes het volgende:
Iemand hier een crea kado ideetje voor vrienden? We gaan bij ze eten en nemen altijd iets kleins mee in de vorm van een flesje wijn of zo, maar ik weet ff niks?
Oh en ja het is rustig hier achter de foon op het werk
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:11 schreef golfer het volgende:
Onder het mom: dit weerspiegelt zo leuk jullie karakter?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:18 schreef Bloes het volgende:
[..]
Nou ik heb het mss niet zo over gehad maar ze is alweer maanden behoorlijk ziek.jeetje zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOk heftig dat ze dan zelf het zo gaat rondbellen.
Sterkte jullie 2
Ja net alles pas gelezen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Pff dat idd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:25 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx sun. is ov heen en taxi terug geen optie? ik zou vanavond naar de kroeg gaan, maar ik lig hier zo lekker op de bank met een dekentje en buiten is t zo donker en koud dat ik denk ik gewoon thuis blijf
Ik wil je wel wakker bellen hoor! Maar ik heb je nummer niet!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:46 schreef SeaOfLove het volgende:
ha krijg net te horen dat t een uur later wordt. 21.45uur in de stad. ik hoop dat ik nog wakker ben dan,lolz
Doe jij aan make-up? Ik ga misschien lipstick doen, als ik nieuwe tanden heb....quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:00 schreef SeaOfLove het volgende:
haha tnx maar das niet nodig. ik ga zo ff wat eten en na over de kook me ff optutten en wat kleding uitzoeken. dan ben ik zo een uur verder
Frittenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk is dat cf
en wat ga je shoppen Hobje?
Wij gaan vanavond ook niet koken maar friet halen![]()
Zo heel af en toe is dat best lekker.
Morgen gaan we uit eten bij Gauchoslekker ossenhaas en chardonnaytjes
quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Pff dat idd!
Tis waterkoud.. ben zowat niet warm te krijgen, brrr
Bloeske. Dat klinkt inderdaad wel dramatisch. Maar ja, zo voelt zij het ook waarschijnlijk. Lastig. Ik zou haar maar lekker laten doen wat ze doet. En je kan haar nooit terugpakken met I told you so, als het nog heel lang duurt, want dat is natuurlijk alleen maar goed nieuws!quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:59 schreef Bloes het volgende:
Milou, dikke kus van Tante Bloes *smak!
Bloesemoeder is de hele familie aan het rondbellen dat het 'over en uit' is met haar, op zich goed, en het is ook wel zo, maar ik vind het weer zo drama-achtig. Het kan nog weken, zo niet maanden duren namelijk....
Dubbel he? Ook sterk, maar ook weer dat drama waar ik niet goed tegen kan
t wordt een broodje kroket en een kaassouffléquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Frittenmmmm
nen ossenhaas, drinkt ge daar niet liever rode wijn bij? Of blieft ge dat niet?
Ik geloof 't wel, voel me al wat beter. Ik hoorde vandaag nog dat ik wat bleek zag, naja dit weekend lekker rustig aan en dan hoop ik maandag weer een beetje in orde te zijnquote:
Een wijntje helpt heb ik net ontdektquote:Op vrijdag 6 november 2009 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
idd! Lig hier met een dekentje te bibberen.. en het is toch echt gewoon 20 graden hier in huis. Heb nu ineens helemaal geen zin meer om op de fiets weg te gaan
stevige borrel erin vanavond voor je gaat slapen, goed onder de wol en t weekend rustig aandoenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik geloof 't wel, voel me al wat beter. Ik hoorde vandaag nog dat ik wat bleek zag, naja dit weekend lekker rustig aan en dan hoop ik maandag weer een beetje in orde te zijn
Ik wilde ook net zeggen: bel een vriendin en ga op stap.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef MissHobje het volgende:maar maar maar ik wil helemaal niet slapen en voel me goed gloei alleen van de wijn
Ja. Je voelt je goed van de wijn. Maak er gebruik van en ga slapen. Doe nou maar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef MissHobje het volgende:maar maar maar ik wil helemaal niet slapen en voel me goed gloei alleen van de wijn
Ja dat 1e is nou net het probleemquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wilde ook net zeggen: bel een vriendin en ga op stap.'Lekker' gloeien is geen reden om in bed te stappen hoor!
Hoewel jawel soms wel.
Kut is dat jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik alles deed wat ik kon, zat ik nu aan de morfine.
Ik kan alles, maar aan het eind van de dag doet het pijn.
Vriend. Kennis. Of je neemt je buurman gezellig mee! Die houdt wel van spontane feestjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat 1e is nou net het probleem
oh ik dacht dat je nog ziek was.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:24 schreef MissHobje het volgende:
maar maar maar ik wil helemaal niet slapen en voel me goed gloei alleen van de wijn
Echt joh?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:30 schreef Duderella het volgende:
Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen krakkestein.![]()
Ik pruttel hier lekker mijn verse pstasaus af en ga zo ein-de-lijk eten. Heb verdorie letterlijk een appel en een ei op vandaag.
Ha die buurman daar ben ik wel ff klaar meequote:Op vrijdag 6 november 2009 20:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vriend. Kennis. Of je neemt je buurman gezellig mee! Die houdt wel van spontane feestjes.
Ik hou ook van mooie snelle auto'squote:Op vrijdag 6 november 2009 20:43 schreef DarkElf het volgende:
tis een grapig programma, de road trips zijn leuk en ze hebben hele mooie auto's soms
Ik hou wel van auto's eigenlijk, heb er de ballen verstand van hoor maar weet wel wat ik mooi vind
(wonen we goed hier in de buurt, vette bakken zoals r8's, aston martins e.d. zie je hier genoeg rijden)
en een fietsendrager op een koeningsegg staat ook zo vreemdquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik hou ook van mooie snelle auto'shet liefste had ik een vette sportwagen, mja daar heb je niet zoveel aan als je fiets er niet in past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |