Kijkcijfers he, daar draait het om.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef Heider00sje het volgende:
TMF draait tenminste nog muziek (ook weinig, dat terzijde)
MTV komt alleen met klote programma's.
Ik vind het maar vreemd, het is toch The Music Factory?
A shot at love with tiqiala ofzow .. KAn niet geloven dat ik me tijd heb ziten verspillen met het kijken naar die onzin ....quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kijkcijfers he, daar draait het om.
Maar je hebt ook meerdere TMF en MTV kanalen, en daar draaien ze geloof ik wel non-stop.
RoomRaiders is dan wel weer vet, samen met Jackass en Viva la Bam.
Ex-factor ook
was tof.. Totdat ze er te veel afleveringen van maakte of toen er roomraiders 2.0 op tv kwam.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:46 schreef Sjibble het volgende:
[..]
RoomRaiders is dan wel weer vet, samen met Jackass en Viva la Bam.
Het is nog redelijk te doen, die reacties op die netbookjes zijn ook wel eens pareltjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
was tof.. Totdat ze er te veel afleveringen van maakte of toen er roomraiders 2.0 op tv kwam.
De drama tussen die 2 bitches was dan wel mooiquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:48 schreef Arceus het volgende:
[..]
A shot at love with tiqiala ofzow .. KAn niet geloven dat ik me tijd heb ziten verspillen met het kijken naar die onzin ....
Dismissedquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:06 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Het is nog redelijk te doen, die reacties op die netbookjes zijn ook wel eens pareltjes.
Ik weet nog wel dat er 2 mensen 1 iemand moesten daten, en die iemand moest dan kiezen enz.
Dat was gewoon geen fun, en ben ook blij dat ze het niet meer uitzenden. Hoe heette dat ook alweer?
Ik kijk liever naar muziekzenders dan naar MTV of TMF.quote:
The Hillsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:40 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Dismissed![]()
maar alles is beter dan the hills
The box vermelden terwijl het al ruim 3-4 jaar niet meer wordt uitgezondenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:25 schreef HalvinCarris het volgende:
TMF
MTV
The Box
Comedy Central
SBS
TV
SlamFM
Sjibblequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
The box vermelden terwijl het al ruim 3-4 jaar niet meer wordt uitgezonden
Forum Opties | |
---|---|