Ja ja tuurlijk Ll en jij maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet![]()
Tis een bronwatertje voor de vrouw!
zuivel=evil, true, maar kaas en cappuccino zijn zo lekker.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nu wel en met de asielactie niet?
Hoe zal ik jou aanspreken morgen met je roze tasje, met mevrouw of meneer, wat heb je liever?
Die kwam met een grote grijns zijn kantoor uit toen hij de mail geopend had. Collega kleurde enigzins rood.quote:
In het weekend word ik graag met 'Mevrouw Wanda' aangesprokenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom nu wel en met de asielactie niet?
Hoe zal ik jou aanspreken morgen met je roze tasje, met mevrouw of meneer, wat heb je liever?
Vroeg?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
gatverdamme. Serieus, ik HAAT eten op de vroege ochtend
euj wandaquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het weekend word ik graag met 'Mevrouw Wanda' aangesproken
Maar de vroege ochtend is alweer uren voorbij toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
nou ja, ik heb net 15 min mn ogen open. Ik zit echt het kokhalzend weg te werkenquote:
Vroeg ben al uren aanwezig hiero......quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:15 schreef Qwea het volgende:
Ja maar, ja maarquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar de vroege ochtend is alweer uren voorbij toch?
Kun je dan niet iets vloeibaars nemen zoals fruitontbijt ofzo??quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou ja, ik heb net 15 min mn ogen open. Ik zit echt het kokhalzend weg te werken
Ik haat ontbijten
DIEFquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
Ikke net wakkeeeeeer
wel GA aant downloadenEn PP
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
Ikke net wakkeeeeeer
wel GA aant downloadenonlinekijken/lenenEn PP
Nou ja, lijkt me idd dat ik dat maar ga proberen. Ik heb nu yoghurt met cruesli. 1ste 3 dagen waren mooi, nu zit ik er tegen aan te hikken, bohquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Kun je dan niet iets vloeibaars nemen zoals fruitontbijt ofzo??
Couscousquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen wat zal ik vanavond eten.
Het moet lekker zijn, veel vleesch bij voorkeur, redelijk snel klaar te maken (tis alleen voor moi, dus geen zin uren in de keuken te staan)
Oh nou dat is toch ook al heel vloeibaar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me idd dat ik dat maar ga proberen. Ik heb nu yoghurt met cruesli. 1ste 3 dagen waren mooi, nu zit ik er tegen aan te hikken, boh
Oeh couscoussalade, das keitof voor in een bento boxquote:
Ja kebab natuurlijk!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
Mensen wat zal ik vanavond eten.
Het moet lekker zijn, veel vleesch bij voorkeur, redelijk snel klaar te maken (tis alleen voor moi, dus geen zin uren in de keuken te staan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |