Oh... Dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, want zo'n ding vertelt tegen je wat je moet doen![]()
Hoi trouwens
Jezus man, jullie zitten naast het Amphia... de ambulance is er eerder dan jij dat ding erbij hebt gehaaldquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik hoop het.. kon het mijn baas vandaag niet meer melden, hij was ineens pleite. Hoofd receptie weet er iig vanaf. Krijgen btw een uitleg van 45 minuten over de hart defibrilator die hier hangt? 45 MINUTEN?! HALLO!!?? Af en toe snap ik het hier gewoon niet..
Stuurloos is heeeel snelquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Jezus man, jullie zitten naast het Amphia... de ambulance is er eerder dan jij dat ding erbij hebt gehaald
hehehe.... als ie maar alles kan onthouden wat gezegd wordt in die 45 minutenquote:
Gewoon doen wat je bij je altijd bij je lessen doetquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef styliste het volgende:
ik heb deze week rijexamen, iemand nog tips? (kort rokje aantrekken?)
quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef styliste het volgende:
Rustig blijven & niet in paniek raken als je een fout maakt. Een fout betekent niet dat je meteen gezakt ben, want je reactie is ook belangrijk.quote:Op dinsdag 10 november 2009 20:50 schreef styliste het volgende:
Gaskachels zijn duurquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:09 schreef Stuurloos het volgende:
Ik heb geen cv, dus bij mij zal het gasverbruik wel iets hoger zijn
Dat valt reuze mee. Ik heb er gelukkig maar 1. En ik stook alleen als ik thuis ben en ik het koud heb (dus nooit in de zomer).quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gaskachels zijn duur(zeker als je er vier hebt)
Wij hadden er vier in ons vorige huis, twee stonden ook de hele zomer door op waakvlam omdat het binnen anders te vochtig werd.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:23 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Ik heb er gelukkig maar 1. En ik stook alleen als ik thuis ben en ik het koud heb (dus nooit in de zomer).
Een nieuwe HR ketel laten hangen is ook duurquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gaskachels zijn duur(zeker als je er vier hebt)
DIe ketel vond ik wel meevallen, bij ons zaten de kosten meer in het aanleggen van het hele verwarmings- en waterleidingnetwerk met bijbehorende radiatoren, badkamer en toiletquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:33 schreef Guard het volgende:
[..]
Een nieuwe HR ketel laten hangen is ook duur![]()
gelukkig had ik daar rekening mee gehouden in de besteding van mijn bouwdepot
Dan snap ik het wel ja, ik zet m nooit op waakvlam. Doe m altijd weer aan als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wij hadden er vier in ons vorige huis, twee stonden ook de hele zomer door op waakvlam omdat het binnen anders te vochtig werd.
De ketel was idd niet heel erg duur, maar het zaakje aan laten leggen wel (de oude gasguzzler stond op de zolder en daar kon geen HR ivm ontbreken van aan- en afvoer van water). De ketel kwam dus op een andere plek, en dat kostte wat moeite. Ik heb de monteurs meerdere malen hard horen vloeken en voor een van de twee een flink verband uit de verbandtrommel moeten halenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
DIe ketel vond ik wel meevallen, bij ons zaten de kosten meer in het aanleggen van het hele verwarmings- en waterleidingnetwerk met bijbehorende radiatoren, badkamer en toilet![]()
hoeveel langer waren die open?quote:Op woensdag 11 november 2009 04:05 schreef aardappel het volgende:
het was druk in de stad vandaag
Iemand een idee waarom de bolle langer open mocht blijven dan 2u?
Doen ze moeilijk over voorschot verlagen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:01 schreef Guard het volgende:
pfft bij Essent leren ze ook niet veel over hun klanten, voor het derde jaar op rij is men wel zeer verbaasd over mijn gasverbruik... Het is wel erg laag, zo vinden ze. Het verbruik is echter consequent over de drie jaar dat ik mijn huisje zit... Dus niet zeuren, en mijn voorschot verlagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |