We hebbengistermiddag nog 3 uur op de solex rondgereden.. Was goed weer, heul niet koud iigquote:Op maandag 9 november 2009 00:41 schreef Stuurloos het volgende:
Mooi man! Ik ben vandaag op de mountainbike de bossen ingegaan en mn vriendin op haar paard. Voorlopig wacht ik er weer even mee, veels te koud. Mn handen en voeten vroren er zowat af.
ik moet naar de garage vandaarquote:
Tussen Bavel en Ulvenhout, 20 minuutjes te paard vanaf haar manage.quote:
ok, mooi stukje pad ?quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tussen Bavel en Ulvenhout, 20 minuutjes te paard vanaf haar manage.
Lekker! De beste tosti's van Tilburg hebben ze bij Brandpunt en bij Slagroom vind ik.quote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef theKiD het volgende:
Contact grill is gehaaldVanavond eens tosti's proberen
Oeh, leuk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg staat op de foto op maps.google.nl
nu kunnen we dus ook bij de fokkers binnen kijken
auto van ons pa staat voor de deur haha
Mijn straat is ook in de winter op de foto gezet, geen vuurwerkresten te zien maar ook nog geen vroege bloemetjes. Maar in ieder geval op een doordeweekse dag want er spelen kinderen op het schoolplein verderop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:04 schreef Guard het volgende:
Foto's van mijn straat zijn al bijna een jaar oud, was voor de renovatie van de straat (dit voorjaar), maar na de zomer van 2008 (kan ik zien aan mijn voordeur, heb ik in de kermisweek van 2008 een nieuwe kleur geschilderd, en die "nieuwe" kleur staat op de foto). De bomen in de straat zijn kaal, dus het is herfst of winter. Geen sporen van vuurwerk, dus niet na de jaarwisseling. Wel veel parkeerplaatsen vrij voor de deur, dus een doordeweekse dag....
korte heuvel ook niet.... ze hebben toch zo'n Google-fiets voor voetgangersgebieden?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:13 schreef SpeCulaes het volgende:
Stadhuisstraat staat er niet op! Net als de helft van Utrecht niet..
¿?quote:
aah okquote:
Take That - Back for good?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:23 schreef SpeCulaes het volgende:
Oke gezocht:
Boyband nummers voor 5 man.
Everybody/Larger than Life/ I Want It That Way van Backstreet Boys
N'Sync met Bye Bye Bye staat ook al op het lijstje
When you're looking like that - Westlife
5ive staat er uiteraard ook op
Hebben we al, maar ik zoek er nog meer.
Waren take that en blue niet met zn 4en?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:39 schreef Herr_Munk het volgende:
[..]
Take That - Back for good?
Boyzone - love me for a reason
Blue - Sorry seems to be the hardest word
New Kids on the block - step by step
Overigens komt de levende legende Moby vandaag in 013!Nog meer die gaan?
Waar moeten we zijn voor de 90's party?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:50 schreef styliste het volgende:
[..]
Waren take that en blue niet met zn 4en?
Verder wel echt geniale muziek natuurlijk! Ik ben sinds kort ook weer helemaal in-to the ninetees.
Ga denk ik een 90's feestje geven met mijn verjaardag!
cool he? Happy hardcore and all zet kaint of ztufquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Waar moeten we zijn voor de 90's party?En wanneer natuurlijk?
Prima, alleen een beetje chagerijnig. Ik ben om 23.00 uur klaar en moet morgen om 07.00 uur weer beginnen. Dan gelijk na t werk om 15.00 uur een werkoverleg tot 18.00 uur!quote:
Oh, dat is balen dan! Maar goed; als je die afspraak al had staan, dan zullen ze dat wel snappen, toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima, alleen een beetje chagerijnig. Ik ben om 23.00 uur klaar en moet morgen om 07.00 uur weer beginnen. Dan gelijk na t werk om 15.00 uur een werkoverleg tot 18.00 uur!Ik heb om 17.30 uur een afspraak ze kunnen de pot op, ga niet tot 18.00 uur blijven. Ga lekker uit eten met mijn vriendinnetje bij De Rooi Pannen (mn oude schooltje), collega van me moet themarestaurant draaien in het thema van 200 jaar Tilburg, dus ik ga een heerlijk 4-gangen keuzemenu voorgeschoteld krijgen (iig dat hoop ik).
Ik hoop het.. kon het mijn baas vandaag niet meer melden, hij was ineens pleite. Hoofd receptie weet er iig vanaf. Krijgen btw een uitleg van 45 minuten over de hart defibrilator die hier hangt? 45 MINUTEN?! HALLO!!?? Af en toe snap ik het hier gewoon niet..quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, dat is balen dan! Maar goed; als je die afspraak al had staan, dan zullen ze dat wel snappen, toch?
Misschien krijg je ook uitleg hoe je hem kan/moet gebruiken?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik hoop het.. kon het mijn baas vandaag niet meer melden, hij was ineens pleite. Hoofd receptie weet er iig vanaf. Krijgen btw een uitleg van 45 minuten over de hart defibrilator die hier hangt? 45 MINUTEN?! HALLO!!?? Af en toe snap ik het hier gewoon niet..
Dat hoeft niet, want zo'n ding vertelt tegen je wat je moet doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien krijg je ook uitleg hoe je hem kan/moet gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |