We hebbengistermiddag nog 3 uur op de solex rondgereden.. Was goed weer, heul niet koud iigquote:Op maandag 9 november 2009 00:41 schreef Stuurloos het volgende:
Mooi man! Ik ben vandaag op de mountainbike de bossen ingegaan en mn vriendin op haar paard. Voorlopig wacht ik er weer even mee, veels te koud. Mn handen en voeten vroren er zowat af.
ik moet naar de garage vandaarquote:
Tussen Bavel en Ulvenhout, 20 minuutjes te paard vanaf haar manage.quote:
ok, mooi stukje pad ?quote:Op maandag 9 november 2009 11:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tussen Bavel en Ulvenhout, 20 minuutjes te paard vanaf haar manage.
Lekker! De beste tosti's van Tilburg hebben ze bij Brandpunt en bij Slagroom vind ik.quote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef theKiD het volgende:
Contact grill is gehaaldVanavond eens tosti's proberen
Oeh, leuk!quote:Op dinsdag 10 november 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Tilburg staat op de foto op maps.google.nl
nu kunnen we dus ook bij de fokkers binnen kijken
auto van ons pa staat voor de deur haha
Mijn straat is ook in de winter op de foto gezet, geen vuurwerkresten te zien maar ook nog geen vroege bloemetjes. Maar in ieder geval op een doordeweekse dag want er spelen kinderen op het schoolplein verderop.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:04 schreef Guard het volgende:
Foto's van mijn straat zijn al bijna een jaar oud, was voor de renovatie van de straat (dit voorjaar), maar na de zomer van 2008 (kan ik zien aan mijn voordeur, heb ik in de kermisweek van 2008 een nieuwe kleur geschilderd, en die "nieuwe" kleur staat op de foto). De bomen in de straat zijn kaal, dus het is herfst of winter. Geen sporen van vuurwerk, dus niet na de jaarwisseling. Wel veel parkeerplaatsen vrij voor de deur, dus een doordeweekse dag....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |