keukenboer zelf staat ook in brandquote:Op woensdag 11 november 2009 07:27 schreef theKiD het volgende:
Ik hoor net dat het dat autobedrijf is wat leeg staat bij de keukenboer vlakbij leen bakker. Als we hier op de silo gaan staan kunnen we de vlammen zien..
Naar bed? Ik was net wakker. Werken om 7 uur he.quote:Op woensdag 11 november 2009 05:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ga naar bed man!![]()
Ik ben al weer een 1.5 uur aan t werk
Dacht dat je uit de stad kwamquote:Op woensdag 11 november 2009 08:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Naar bed? Ik was net wakker. Werken om 7 uur he.
Niet dat ik weet. ik heb vorig jaar een forse verhoging gehad, niet echt gek als je bedenkt dat mijn eerste voorschot gebaseerd was op het verbuik in een huis dat 3/4 jaar leeg heeft gestaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 05:35 schreef theKiD het volgende:
[..]
Doen ze moeilijk over voorschot verlagen?Ik moet elk jaar bellen dat ik me voorschot op het oude bedrag wil laten houden, ze verlagen t elk jaar..
Als je het makkelijk kunt missen/ betalen, waarom dan verlagen? Is een makkelijke spaarpot. Heb liever geld terug van Essent dan dat ik elk jaar moet bijbetalen..quote:Op woensdag 11 november 2009 08:43 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. ik heb vorig jaar een forse verhoging gehad, niet echt gek als je bedenkt dat mijn eerste voorschot gebaseerd was op het verbuik in een huis dat 3/4 jaar leeg heeft gestaan.
Maar de verhoging van vorig jaar was teveel, ik denk dat ze dat gedaan hebben met het oog op stijgend verbruik. wat is dus niet heb, dus er mag weer wat af dit jaar...
ik wil gewoon betalen wat ik verbruik, als ik minder ga betalen spaar ik zelf wel...quote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je het makkelijk kunt missen/ betalen, waarom dan verlagen? Is een makkelijke spaarpot. Heb liever geld terug van Essent dan dat ik elk jaar moet bijbetalen..
Ik ga juist voor het tegenovergestelde, ik weet liever zeker dat ik niets hoef bij te betalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:16 schreef Guard het volgende:
[..]
ik wil gewoon betalen wat ik verbruik, als ik minder ga betalen spaar ik zelf wel...
Ik trek liever zelf de rente over dat bedrag ipv Essent, hoe miniem het rentebedrag ook is.
Forse barbecuequote:Op woensdag 11 november 2009 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
Eerste fotos staan op: http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/49476/fotos
Hopen vanavond weer de ringbaan noord open is
denk wel
Dat dusquote:Op woensdag 11 november 2009 10:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga juist voor het tegenovergestelde, ik weet liever zeker dat ik niets hoef bij te betalen.
Ach betalen moet je toch....quote:Op woensdag 11 november 2009 10:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ga juist voor het tegenovergestelde, ik weet liever zeker dat ik niets hoef bij te betalen.
[..]
Klopt maar ik weet liever vooraf zeker wat ik te besteden heb. Zolang ons huis nog niet klaar is, en vooral nog niet optimaal geisoleerd gaat het om forse bedragen.quote:
niet alle fotos zijn op dezelfde dagen gemaaktquote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef SwiffMeister het volgende:
Voor wie het nog wat kan boeien wanneer de fotos van google streetview zijn gemaakt.
Volgens mij is dat in de laatste week van maart of de eerste week van april geweest dit jaar.
Bij het Willem2 stadion staat namelijk op het grote bord dat Zondag 5 April tegen NAC gespeeld gaat worden. En dat bord geeft altijd de eerstkomende wedstrijd of het eerstkomende evenement aan dat in het stadion plaats vind.
Als je vanaf de prof. Gimbrerelaan de ringbaan op gaat is het bijvoorbeeld in één keer zomerquote:Op woensdag 11 november 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alle fotos zijn op dezelfde dagen gemaakt
moet je vanaf de spoorlaan richting heuvel gaanquote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je vanaf de prof. Gimbrerelaan de ringbaan op gaat is het bijvoorbeeld in één keer zomer
Was me ook al opgevallen jaquote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moet je vanaf de spoorlaan richting heuvel gaan
zijn in 1 keer alle werkzaamheden weg haha
Weet ik, maar wel in dezelfde periode.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet alle fotos zijn op dezelfde dagen gemaakt
is dat poppetje boven het gedeelte van inzoomen en uitzoomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef theKiD het volgende:
Waarom kan ik dat niet gevonden krijgen bij google maps? Die streetview?
http://www.google.nl/help/maps/streetview/#utm_campaign=nl&utm_medium=mapshpp&utm_source=nl-mapshpp-emea-nl-gns-svnquote:Op woensdag 11 november 2009 11:54 schreef theKiD het volgende:
Waarom kan ik dat niet gevonden krijgen bij google maps? Die streetview?
goed en daarquote:
Zover was ik ook al gekomen, maar als ik dan daarop klik, krijg ik gewoon google maps te zien, zonder streetview..quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:03 schreef styliste het volgende:
Je moet dat poppetje naar de plek slepen die je wilt zien!
5 minuten geleden was t iig nog potdicht vanaf de ringbaan oost. Vanaf de hasseltrotonde kon je er wel opquote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
Hoe lang zal de ringbaan noord nog afgesloten zijn ???
jah heb inmiddels gehoord dat voorkant is ingestort en dat er nog steeds 1 rijstrook is afgesloten ...quote:Op woensdag 11 november 2009 13:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
5 minuten geleden was t iig nog potdicht vanaf de ringbaan oost. Vanaf de hasseltrotonde kon je er wel op
Gadver komen die groen-oranje sjaaltjes weer tevoorschijn....quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef aardappel het volgende:
is er nog wat speciaals te doen in de stad? Aangezien het de 11de van de 11de is!
weet niet,quote:Op woensdag 11 november 2009 16:32 schreef aardappel het volgende:
is er nog wat speciaals te doen in de stad? Aangezien het de 11de van de 11de is!
Wij blijven samen binnen vandaagquote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Gadver komen die groen-oranje sjaaltjes weer tevoorschijn....
ligt aan stad dorp hequote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef Guard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef Guard het volgende:
vandaag eindelijk mijn win7 dvd in de post
Yay! Al geïnstalleerd? Bevalt het? Ik heb al een vriend van mijn vriendje zover kunnen krijgen dat ie Windows 7 (enterprise edition ofzo? Kan dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef Guard het volgende:
vandaag eindelijk mijn win7 dvd in de post
IK STEM VOORquote:
ik had al win7 op mijn pc, is beter dan vista. En ja enterprise kan op je laptopquote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Yay! Al geïnstalleerd? Bevalt het? Ik heb al een vriend van mijn vriendje zover kunnen krijgen dat ie Windows 7 (enterprise edition ofzo? Kan dat??) op mijn laptop gaat zetten voor me
.
heb je hem? Zit erover te denken om hem aan te schaffen, heb er nu zoveel over gehoordquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef existenz het volgende:
COD MW2!
Ik kende het nietquote:Op woensdag 11 november 2009 19:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat een gehype omtrent zo'n spelletje..
ik zit met zelfdequote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Guard het volgende:
[..]
heb je hem? Zit erover te denken om hem aan te schaffen, heb er nu zoveel over gehoord
Call of Dutyquote:
Goedemorgen Crazyquote:Op donderdag 12 november 2009 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Call of Duty1 van de beste shooters
Goede morgen trouwens
Morgen kiddiequote:Op donderdag 12 november 2009 07:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Goedemorgen Crazy![]()
Ik hou niet zo van games..Ben ik nu wereldvreemd?
![]()
![]()
Ik ben meer van de gezelschapspellen
Ik ook! Party&Co Extremequote:Op donderdag 12 november 2009 07:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Goedemorgen Crazy![]()
Ik hou niet zo van games..Ben ik nu wereldvreemd?
![]()
![]()
Ik ben meer van de gezelschapspellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |