quote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef Guard het volgende:
vandaag eindelijk mijn win7 dvd in de post
Yay! Al geïnstalleerd? Bevalt het? Ik heb al een vriend van mijn vriendje zover kunnen krijgen dat ie Windows 7 (enterprise edition ofzo? Kan dat?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef Guard het volgende:
vandaag eindelijk mijn win7 dvd in de post
IK STEM VOORquote:
ik had al win7 op mijn pc, is beter dan vista. En ja enterprise kan op je laptopquote:Op woensdag 11 november 2009 18:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Yay! Al geïnstalleerd? Bevalt het? Ik heb al een vriend van mijn vriendje zover kunnen krijgen dat ie Windows 7 (enterprise edition ofzo? Kan dat??) op mijn laptop gaat zetten voor me
.
heb je hem? Zit erover te denken om hem aan te schaffen, heb er nu zoveel over gehoordquote:Op woensdag 11 november 2009 19:04 schreef existenz het volgende:
COD MW2!
Ik kende het nietquote:Op woensdag 11 november 2009 19:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat een gehype omtrent zo'n spelletje..
ik zit met zelfdequote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef Guard het volgende:
[..]
heb je hem? Zit erover te denken om hem aan te schaffen, heb er nu zoveel over gehoord
Call of Dutyquote:
Goedemorgen Crazyquote:Op donderdag 12 november 2009 06:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Call of Duty1 van de beste shooters
Goede morgen trouwens
Morgen kiddiequote:Op donderdag 12 november 2009 07:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Goedemorgen Crazy![]()
Ik hou niet zo van games..Ben ik nu wereldvreemd?
![]()
![]()
Ik ben meer van de gezelschapspellen
Ik ook! Party&Co Extremequote:Op donderdag 12 november 2009 07:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Goedemorgen Crazy![]()
Ik hou niet zo van games..Ben ik nu wereldvreemd?
![]()
![]()
Ik ben meer van de gezelschapspellen
Colonisten van Catanquote:Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ook! Party&Co Extreme.
Goeiemorgen! Koude handjes, dus ga toch m'n raam maar weer dichtdoen.
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Kolonisten heb ik pas 1x gespeeld maar dat vond ik best lastig.
je moet inderdaad even doorhebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Kolonisten heb ik pas 1x gespeeld maar dat vond ik best lastig.
Bordspellenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Kolonisten![]()
Regenwormen![]()
Boonanza
Party & co
Geweldig om te doen met vrienden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |