abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74629934
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:56 schreef styliste het volgende:

[..]

Heb jij daar ook gelest?
jah, paar jaar terug
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_74629983
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:57 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah, paar jaar terug
mijn instructeur rijd daar pas een paar jaar en is een jaar ouder dan ik (weet niet of het handig is om namen online te gooien..) Hij is ook de enige instructeur die motorrijlessen geeft...
pi_74629999
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:58 schreef styliste het volgende:

[..]

mijn instructeur rijd daar pas een paar jaar en is een jaar ouder dan ik (weet niet of het handig is om namen online te gooien..) Hij is ook de enige instructeur die motorrijlessen geeft...
ok dan is het hem niet
had een ouwere man
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_74630065
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ok dan is het hem niet
had een ouwere man
Die ken ik dan weer niet denk ik, ik ken 3 jongere gasten en 1 beetje vreemde oudere man maar volgens mij rijd die pas sinds een half jaar voor Wolf Tilburg.
Wel cool trouwens dat mijn instructeur straks zo'n beetje voor alle rijbewijzen les kan geven, hij gaat nu beginnen voor zn diploma voor aanhanger..
pi_74630073
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:46 schreef theKiD het volgende:

[..]

Wat een onzin dat hij het jammer vond... Als hij het zo jammer vond, EN de rest ging helemaal goed, dan kon hij best schappelijker zijn.. Dus zo jammer vond hij het niet IMO
Er zijn regels natuurlijk, een ingreep is een ingreep.
Ik weet natuurlijk niet of Styliste een ingreep heeft gehad, maar daar ga ik wel vanuit, als je auto's over het hoofd ziet dan verwacht ik toch wel dat de examinator op de rem gaat staan...

edit: wel ingreep dus, tweemaal zelfs
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_74630195
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef styliste het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer niet denk ik, ik ken 3 jongere gasten en 1 beetje vreemde oudere man maar volgens mij rijd die pas sinds een half jaar voor Wolf Tilburg.
Wel cool trouwens dat mijn instructeur straks zo'n beetje voor alle rijbewijzen les kan geven, hij gaat nu beginnen voor zn diploma voor aanhanger..
ok die gast was ook wel tof, als je hem mijn naam noemt kent hij me nogwel haha.
veel gelachen in de auto
Ik luister NL-Talig
pi_74630227
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet of Styliste een ingreep heeft gehad, maar daar ga ik wel vanuit, als je auto's over het hoofd ziet dan verwacht ik toch wel dat de examinator op de rem gaat staan...

Ja 1 keer omdat ik die auto via zo'n bolle spiegel ergens in noord niet had gezien (omdat ik dus te vroeg keek) en 1 keer omdat ik van de zenuwen te gefixeerd was op een stoplicht verderop bij een rare kruising dat ik die recht voor me over het hoofd zag. Maar daarvan zei die examinator ook dat dat niet zo erg was omdat dat daar heel vaak gebeurd en de auto naast ons ook gewoon door was gereden.

Die tweede ingreep was ook nog niet zo heel erg maar het optelsommetje was gewoon niet voldoende

edit: een ingreep wil nog niet meteen zeggen dat je gezakt bent he? Als je je goed hersteld en verder goed rijd laten ze je daar echt niet op zakken
pi_74630251
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ok die gast was ook wel tof, als je hem mijn naam noemt kent hij me nogwel haha.
veel gelachen in de auto
Ik vind dat ze daar bij Wolf sowieso wel goed in zijn, leuke lessen, leuke mensen en ze vinden het erg belangrijk dat het klikt me je instructeur.
pi_74630482
Wat balen styliste! Maar de tweede keer gaat het vast beter . Ik hoop dat je snel weer op kan, is wel zo fijn .
pi_74630555
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef styliste het volgende:

[..]

edit: een ingreep wil nog niet meteen zeggen dat je gezakt bent he? Als je je goed hersteld en verder goed rijd laten ze je daar echt niet op zakken
Nou, dat is ook afhankelijk van de examinator... ik kreeg ook een ingreep tijdens mijn eerste poging, de examinator vond dat ik te dicht langs een tegenmoet komende vrachtwagen zou rijden en gaf een ruk aan het stuur.
Achteraf vertelde hij dat hij gezien had dat we hem zeker niet zouden raken en dat het jammer was dat hij moest ingrijpen, want voor de rest ging het allemaal perfect. Alleen in zijn optiek ging ik te dicht langs de vrachtwagen, terwijl ik juist uit de berm probeerde te blijven... maar wel gezakt dus... Een niet noodzakelijke ingreep en dus toch gezakt ik ben natuurlijk niet geheel objectief in de beoordeling of het noodzakelijk was of niet
Was sowieso een lul van een vent, kreeg hem de tweede keer ook, en toen liet ie me zakken omdat ik een bocht afgesneden zou hebben...
pi_74632087
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef styliste het volgende:

[..]

Meestal wel, Ligt natuurlijk wel aan de aard van de ingreep.
Ik luister NL-Talig
pi_74632259
En is inderdaad afhankelijk van je examinator. Ik heb 2 situaties gehad waarvan ik dacht: wtf.

1. Tijdens een examen reed ik vanuit de hogendorpstraat richting goirkestraat. ik ben ongeveer op 10 meter van de kruising verwijderd als plotseling vanuit de goirkestraat een auto links door de bocht schiet (richting mij) en zijn auto schuin voor mij doorstuurt een parkeerplaats op. Ik trap (om een ongeluk te vermijden) zelf op de rem. Ik denk: mooi nog voor de examinator.

Kreeg ik te horen: Je had er om heen moeten rijden, en niet stilzetten. Je moet laten zien dat je durft. Mn rijinstructeur en ik keken echt zo van: WTF
op de terugweg gaf rijinstructeur mezelfs nog gelijk

2. Reed achter een auto en daar reed er nog 1 voor. eerste en de 2de stoppen. ik stop erachter. paar meter verder was ook een straat van rechts. Echt lang heb ik er niet achtergestaan (denk nog minder dan een minuut) en toen besloot ik om er langs te gaan.

Zegt examinator op het einde: Jah je hebt er te lang gewacht. Die auto werd gesleept en dat had je moeten zien ....
Ik luister NL-Talig
pi_74632472
Voor een groen verkeerslicht blijven wachten is ook niet echt een goed plan trouwens....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_74632719
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:23 schreef vamperotica het volgende:
Voor een groen verkeerslicht blijven wachten is ook niet echt een goed plan trouwens....
Haha! Dat had mij ook kunnen gebeuren!
pi_74632992
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:23 schreef vamperotica het volgende:
ik hang snel op de claxon dan .... als ik al niet bijna tegen je aan sta
Ik luister NL-Talig
pi_74633379
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:40 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ik hang snel op de claxon dan .... als ik al niet bijna tegen je aan sta
Heb ik zo'n hekel aan als mensen dat doen!

Toen ik de eerste keer in een benzine reed, moest ik het Keizer Karelplein over. Zeer beruchte 'rotonde' bij ons.. Je hebt 5 richtingen ofzo en de mensen op het plein moeten voorrang geven. Dus je moet constant naar rechts kijken of het verkeer begint te rijden - want als die groen licht krijgen mogen ze de rotonde op en moet jij gaan stilstaan om ze voorrang te geven. Bovendien heb je op het plein, vlak voor je de afslag eraf neemt zegmaar, ook nog stoplichten, voor voetgangers en fietsers.

Dus ik reed het keizer karel op en toen hadden de voetgangers groen, dus ik stond op het plein, vooraan bij het stoplicht van de afslag te wachten tot mijn stoplicht groen werd zodat we de afslag konden nemen.. tuurlijk liet ik hem afslaan zodra het groen werd (best lastig, benzine als je alleen diesel gewend bent ). Kerel achter me METEEN vol op de toeter hè, gelijk. Aargh zulke mensen kan ik wel ik-weet-niet-wat-doen . En ik was nog vrij vlot met herstarten en wegrijden. Stomme ongeduldige vent .

Laatst hadden vriend en ik iemand voor ons die niet door had dat het licht groen was, oudere man. Dus vriend gaf een korte 'toet' om hem erop attent te maken, en toen wuifde ie nog even naar 'm. Dat is tenminste beter dan dat "toeeeeeeeeeeet" aso gedrag .

Conclusie: ik moet niet in Italië gaan wonen .
pi_74633815
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Heb ik zo'n hekel aan als mensen dat doen!

Toen ik de eerste keer in een benzine reed, moest ik het Keizer Karelplein over. Zeer beruchte 'rotonde' bij ons.. Je hebt 5 richtingen ofzo en de mensen op het plein moeten voorrang geven. Dus je moet constant naar rechts kijken of het verkeer begint te rijden - want als die groen licht krijgen mogen ze de rotonde op en moet jij gaan stilstaan om ze voorrang te geven. Bovendien heb je op het plein, vlak voor je de afslag eraf neemt zegmaar, ook nog stoplichten, voor voetgangers en fietsers.

[ afbeelding ]

Dus ik reed het keizer karel op en toen hadden de voetgangers groen, dus ik stond op het plein, vooraan bij het stoplicht van de afslag te wachten tot mijn stoplicht groen werd zodat we de afslag konden nemen.. tuurlijk liet ik hem afslaan zodra het groen werd (best lastig, benzine als je alleen diesel gewend bent ). Kerel achter me METEEN vol op de toeter hè, gelijk. Aargh zulke mensen kan ik wel ik-weet-niet-wat-doen . En ik was nog vrij vlot met herstarten en wegrijden. Stomme ongeduldige vent .

Laatst hadden vriend en ik iemand voor ons die niet door had dat het licht groen was, oudere man. Dus vriend gaf een korte 'toet' om hem erop attent te maken, en toen wuifde ie nog even naar 'm. Dat is tenminste beter dan dat "toeeeeeeeeeeet" aso gedrag .

Conclusie: ik moet niet in Italië gaan wonen .
meestal zie je wel als de gene hem laat afslaan of gewoon niet oplet
Als ze niet opletten is het de claxon
Ik luister NL-Talig
pi_74633869
Zijn er voorrangsregels op het Keizer Karelplein ja? Nooit echt op gelet.
full stops and exclamation marks
pi_74633888
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:50 schreef styliste het volgende:

[..]

Waarom? Hij moet toch gewoon doen waarvoor hij is aangenomen? Ik moet op alle vlakken voldoende rijden en als ik dat op 1 vlak duidelijk niet doe is het aan hem om mij te laten zakken. Ik had zelf ook wel in de gaten dat ik beter had moeten kijken in de zijstraten. Ik heb 2 keer een ingreep gehad waarvan ik wist dat die eerste niet zo erg was dat ik daarop zou zakken, de tweede was gewoon echt mijn fout. Dan kan je nog zo goed rijden, als je steeds dezelfde dingen net niet goed doet en dan ook nog een keer echt dom in de fout gaat lijkt het mij niet meer dan logisch dat je nog een paar keer moet oefenen en dan opnieuw moet proberen. Of het nou aan de zenuwen ligt of niet...
2x een ingreep voor tzelfde feit, dan geef ik m idd gelijk Maar dat kon ik niet uit je vorige posts opmaken Nja, jammer.. volgende keer beter
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_74633980
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef krioro het volgende:
Zijn er voorrangsregels op het Keizer Karelplein ja? Nooit echt op gelet.
ja zeker! En dat is nou dus net het grote probleem op het keizer karel plein
pi_74633995
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef Guard het volgende:

[..]

Zover had ik nog niet gelezen joh Was trouwens ook heul nog niet vertelt
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_74634293
Zo, net weer op en neer gesjeesd naar de opticien en nou ben ik moe

Weet iemand trouwens nog een leuke baan voor mij?
pi_74634309
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef theKiD het volgende:

[..]

Zover had ik nog niet gelezen joh Was trouwens ook heul nog niet vertelt
Ik ook niet, vandaar mijn edit...
pi_74634401
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:21 schreef styliste het volgende:
Zo, net weer op en neer gesjeesd naar de opticien en nou ben ik moe

Weet iemand trouwens nog een leuke baan voor mij?
ligt eraan wat je zoekt
Ik luister NL-Talig
pi_74634507
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:25 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ligt eraan wat je zoekt
iets leuks

Ik weet het eigenlijk niet.... iig niet iets fulltime. Ik wil 1 of 2 dagen voor mezelf kunnen werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')