Ben je blond?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Kolonisten heb ik pas 1x gespeeld maar dat vond ik best lastig.
tweede keer is makkelijkerquote:Op donderdag 12 november 2009 09:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Kolonisten heb ik pas 1x gespeeld maar dat vond ik best lastig.
inderdaadquote:
Theorie of praktijk ?quote:
Jep. Het ging best goed, alleen te vroeg in de zijstraatjes gekeken. Examinator vond het ook jammer omdat verder echt alles goed ging.quote:
te vroweg in de zijstraatjes kijken en dan zakken ?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef styliste het volgende:
[..]
Jep. Het ging best goed, alleen te vroeg in de zijstraatjes gekeken. Examinator vond het ook jammer omdat verder echt alles goed ging.
Ja als je daardoor auto's over het hoofd ziet wel jaquote:Op donderdag 12 november 2009 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
te vroweg in de zijstraatjes kijken en dan zakken ?
hmm ok
ok dan wel jahquote:Op donderdag 12 november 2009 11:31 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja als je daardoor auto's over het hoofd ziet wel ja
hehe lol,quote:Op donderdag 12 november 2009 11:35 schreef styliste het volgende:
Na ja, hoef ik mijn ubertoffe instructeur nog niet te missen zullen we maar zeggen
Ja mijn instructeur gaat straks gelijk kijken als het goed is. Vanaf 1 november moet je de rijschool eerst machtigen om dat te doen dus dat heb ik net even gedaan en dan kan hij weer aan de gang...quote:
tenksquote:
Heb ik nog niet gezegd, Wolf, die leuke zwarte polo'tjesquote:Op donderdag 12 november 2009 11:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe lol,
waar les je ook alweer ?
Wat een onzin dat hij het jammer vond... Als hij het zo jammer vond, EN de rest ging helemaal goed, dan kon hij best schappelijker zijn.. Dus zo jammer vond hij het niet IMOquote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef styliste het volgende:
[..]
Jep. Het ging best goed, alleen te vroeg in de zijstraatjes gekeken. Examinator vond het ook jammer omdat verder echt alles goed ging.
Waarom? Hij moet toch gewoon doen waarvoor hij is aangenomen? Ik moet op alle vlakken voldoende rijden en als ik dat op 1 vlak duidelijk niet doe is het aan hem om mij te laten zakken. Ik had zelf ook wel in de gaten dat ik beter had moeten kijken in de zijstraten. Ik heb 2 keer een ingreep gehad waarvan ik wist dat die eerste niet zo erg was dat ik daarop zou zakken, de tweede was gewoon echt mijn fout. Dan kan je nog zo goed rijden, als je steeds dezelfde dingen net niet goed doet en dan ook nog een keer echt dom in de fout gaat lijkt het mij niet meer dan logisch dat je nog een paar keer moet oefenen en dan opnieuw moet proberen. Of het nou aan de zenuwen ligt of niet...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat een onzin dat hij het jammer vond... Als hij het zo jammer vond, EN de rest ging helemaal goed, dan kon hij best schappelijker zijn.. Dus zo jammer vond hij het niet IMO
wie is jouw instructeur ?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:44 schreef styliste het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gezegd, Wolf, die leuke zwarte polo'tjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |