http://www.013.nl/quote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef n0ir het volgende:
Tilburg is echt een kutstad.
Maar ik wil nog wel een keer in 013 uit, wat is de beste avond? Tof feest binnenkort ofzo?
Het is Loos aanstaande zaterdag, dat zijn de toffe feesten in 013(wel vlug kaarten halen wat die avonden verkopen vaak uit.).quote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef n0ir het volgende:
Tilburg is echt een kutstad.
Maar ik wil nog wel een keer in 013 uit, wat is de beste avond? Tof feest binnenkort ofzo?
Alsof Maastricht - Noord, Breda - Noord, Den Bosch - Noord, Amsterdam - Noord, Nijmegen - Noord wel "Hollands glorie" is...quote:Er zijn wel historische gebouwen hoor! Maar verder klopt het helemaal, toevallig was ik vandaag in Tilburg-Noord. Wat een droeve grafbende was het daar! Dat het herfst is en regende maakte het allemaal nog erger
Tot zondag hequote:
Eindhoven nog zo'n kutstad. Breda ftw!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:08 schreef NoCigar het volgende:
Het valt moeilijk te ontkennen, maar na Eindhoven heeft Tilburg wel het grootste culturele aanbod in de provincie, voor wie dat intereseert. Ook zijn er wel historische gebouwen, maar niets monumentaals inderdaad.
Bredaquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eindhoven nog zo'n kutstad. Breda ftw!
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:00 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Tilburg de grijze muis van Brabant.
Zelfde mensen die Amsterdam mooi vindenquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:23 schreef tmffirework het volgende:
Schitterend zeg, historische gebouwen, OMG!!!! Krijg er haast een stijve van, nee..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |