Er is ook echt niets in die foto wat me aantrektquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Wat voor jou Vlarp?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is ook echt niets in die foto wat me aantrekt
Gaat dit over je overwinningen op mannengebiedquote:
Die wil ik voor Bradquote:Op donderdag 5 november 2009 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]en die donders geile mooi boxershort dan?
Ook niet het gedeelte tussen het hoofd en de boxer? Dat is toch best okquote:Op donderdag 5 november 2009 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er is ook echt niets in die foto wat me aantrekt
Puhlease.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Gaat dit over je overwinningen op mannengebied?
Waarom denk je dat IK die zou willen?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]en die donders geile mooi boxershort dan?
Nou, vooruit dan, dat kan er mee doorquote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook niet het gedeelte tussen het hoofd en de boxer? Dat is toch best ok.
Nja das het beeld dat ik van jou hebquote:Op donderdag 5 november 2009 23:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom denk je dat IK die zou willen?
Ben je mooi klaar mee, Vlarpiequote:Op donderdag 5 november 2009 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja das het beeld dat ik van jou heb
Ja, doeiquote:
Jij maakt het een stuk negatiever dan dat het isquote:
MOrgen zie ik Riesquote:Op donderdag 5 november 2009 23:33 schreef Stroekie het volgende:
het gaat hier over verval en aftakeling. Dan kan opa niet wegblijven
Rij zevenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik in maart en dan potdomme ook nog vanaf het balkon
Hij staat op mijn computer. Kijken is de volgende stap.quote:
maar zeker niet het einde van de maandelijkse uitjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:20 schreef Xiance het volgende:
het einde van de [HOMO] cyclus.. ach.. wat jammer nou..
Ik heb altijd al gezegd dat de Mayas nergens goed voor warenquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:15 schreef Baltar het volgende:
Nee, nee De Maya kalender is verkeerd berekend, het duurt nog 200 jaar
Enige dat ze een beetje goed gedaan hebben, zijn tempels bouwenquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb altijd al gezegd dat de Mayas nergens goed voor waren
dan kunnen we dus nog volop koffie en thee leuten in de ochtendquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:15 schreef Baltar het volgende:
Nee, nee De Maya kalender is verkeerd berekend, het duurt nog 200 jaar
Mij was altijd het volgende geleerdquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:25 schreef Baltar het volgende:
[..]
Zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed
Daarom is Peru ook een prachtig land om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Enige dat ze een beetje goed gedaan hebben, zijn tempels bouwen
Preciesquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kunnen we dus nog volop koffie en thee leuten in de ochtend
quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mij was altijd het volgende geleerd
Ben je boos
pluk een olifant, dan ben je morgen zo plat als een dubbeltje
beter dan een apart hokje/hoekjequote:Op vrijdag 6 november 2009 08:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Precies![]()
"We maken een kringetje van........ "
En terecht.. mensen die stinken horen niet vrij in de samenleving te mogen los lopenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:16 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat doen we wel met de rokers in NL
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En terecht.. mensen die stinken horen niet vrij in de samenleving te mogen los lopen
Ik, met mij al mijn vriendenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
wat zal het dan rustig worden op straat
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:34 schreef Desmonkey het volgende:
Over stinken gesproken: Man wijt striptease aan diarree
Uhuh.. gisteren al. Makelaar belde dat er een tweede kandidaat isquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:41 schreef Baltar het volgende:
[..]
U gaat door voor de 2de ronde.
Heb je al een bod uitgebracht?
Ben jij de eerste die een bod heeft uitgebracht?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. gisteren al. Makelaar belde dat er een tweede kandidaat is
Jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ben jij de eerste die een bod heeft uitgebracht?
Dan is het enige risico dat je loopt, je overboden wordt. Maar dan mag jij ook weer een bod uitbrengen.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Blauwe lucht en heldere zon hierquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:50 schreef Baltar het volgende:
Doe maar goed uitzieken, het is toch vies weer buiten
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blauwe lucht en heldere zon hier. Zolang ik me goed inpak kan ik best naar buiten
.
quote:
Toch aardig van je, dat je wat zon met me wilt delen, wist wel dat je dat zou doenquote:
Ja hier is dus niks meer over he, hebbert!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:36 schreef Baltar het volgende:
[..]
Toch aardig van je, dat je wat zon met me wilt delen, wist wel dat je dat zou doen
Hier is het ook alweer over met de zon hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hier is dus niks meer over he, hebbert!
Doe je wel lang overquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:21 schreef Baltar het volgende:
't blijft een leuke reclame
Ben even aan het denken welke nog meer leuk zijn
quote:
ik heb weer een appartement te koopquote:
Vroeg mismo niet iets over een woonruimte in Lissabonquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb weer een appartement te koopoh nee het is R zijn appartement
oh ja dat was ik nog vergeten te antwoorden, maar ik dacht dat hij huur zochtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Vroeg mismo niet iets over een woonruimte in Lissabon
Zeker de Klomp? Of moest je naar Rhenen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:58 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Ik moest gisteren nog aan je denken, toen ik in de trein zat en langs Veenendaal kwam
Jij weet toch ook wel ergens een mooi huur appartementje met al je connectiesquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh ja dat was ik nog vergeten te antwoorden, maar ik dacht dat hij huur zocht
Het boemeltje naar Rhenen, heb ik best veel in gezeten. Wat een kut traject is datquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker de Klomp? Of moest je naar Rhenen?
Vind het wel meevallen... ik ben in 30 minuten van huis in Utrecht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het boemeltje naar Rhenen, heb ik best veel in gezeten. Wat een kut traject is dat
olaquote:
Mmm ñam ñam Jon Kortajarrrrrrrenaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Wat voor jou Vlarp?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Mmm ñam ñam Jon Kortajarrrrrrrena![]()
en dag allen
x alquiler síp Maar je bent al weer weg hier supongo dus eigenlijk kan ik nu wel stoppen met typen jejequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh ja dat was ik nog vergeten te antwoorden, maar ik dacht dat hij huur zocht
Muy bien, gracias.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
que tal?
De laatste dagen in Nederland toch?
amén hermano aménquote:
a donde vas? que te vas a ver?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Yep, nog twee dagen. Vanavond blote mannen kijken op het podium, morgen vampiers kijken op het podium.
Que?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Yep, nog twee dagen. Vanavond blote mannen kijken op het podium, morgen vampiers kijken op het podium.
Netjes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
The full monty vanavond hier in Veenendaal en Tanz der Vampire morgen in Oberhausen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
a donde vas? que te vas a ver?
quote:
Nee, wel een pot speculoos (don't ask) en assorted sinterklaasvreten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Netjes!Een male stripper club? Ik hoop dat je het droog houdt.
![]()
![]()
en? zijn de borrelnootjes al ingepakt voor hier?![]()
je bedoelt cigaret?quote:
Nee, extremely assholy harley riderquote:
ik moest het even opzoeken. Speculoos. Ik dacht dat je een typfout maakte, maar die shit heet echt zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, wel een pot speculoos (don't ask) en assorted sinterklaasvreten.
der letzten ziet ja gutt auch glaub ich :-)quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
The full monty vanavond hier in Veenendaal en Tanz der Vampire morgen in Oberhausen.
die jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, extremely assholy harley rider
Speculoos smaakt iets anders. Het doet mij vooral denken aan cookie dough.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest het even opzoeken. Speculoos. Ik dacht dat je een typfout maakte, maar die shit heet echt zo.![]()
Vroeger deed ik ook vaak speculaasjes op mijn brood. Heerlijksoms nam ik dat weleens mee naar school, maar dat zijn die speculaasjes een beetje zacht door de boter. Dat was geen succes.
Nee helaas. Ik heb wel vroeger een sita en een puch gehad.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, extremely assholy harley rider
Ik begrijp ook weinig wat er op het podium gezegd wordt, maar de strakke leren broeken maken een hoop goedquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
der letzten ziet ja gutt auch glaub ich :-)
glaub auch dat ik maar eens een diccionario Alemán plug in moet nemen
quote:
cookie doughquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Speculoos smaakt iets anders. Het doet mij vooral denken aan cookie dough.
Vanavond lekker niks hier thuis vrienden komen langsquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
al plannen gemaakt voor het weekend?
Yepyep, heerlijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cookie doughalhoewel ik het sporadisch eet anders morph ik zo in Han Peekel.
jajajajquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begrijp ook weinig wat er op het podium gezegd wordt, maar de strakke leren broeken maken een hoop goed
Dan word het daar toch maar weer eens tijd voor ofnietquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vanavond lekker niks hier thuis vrienden komen langs
morgen geen idee , bar hoppen, is al 3 weken geleden
o ja, jij met je leerfetish.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik begrijp ook weinig wat er op het podium gezegd wordt, maar de strakke leren broeken maken een hoop goed
Het B&Y's ijs of echt gewoon koekdeeg?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cookie doughalhoewel ik het sporadisch eet anders morph ik zo in Han Peekel.
leuk! Hebben we vaak hier ook. Verzamelen bij mij om uit te gaan, een paar flessen doorheen. En uiteindelijk blijven we maar thuis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:12 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Vanavond lekker niks hier thuis vrienden komen langs
morgen geen idee , bar hoppen, is al 3 weken geleden
Beiden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het B&Y's ijs of echt gewoon koekdeeg?
En jij? Morgen weer de kroeg in?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan word het daar toch maar weer eens tijd voor ofniet
have i told you lately that i love you?quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:32 schreef mike_hunt het volgende:
Iemand hier de EMA's gezien?
Xag weer Beyoncé voorbij komen. Ze deed Sweet Dreams live. Tuurlijk kan ze goed zingen, maar waar ik een probleem mee heb is het feit dat ze geen 1 liedje normaal kan zingen. Ik heb dat vaker als ik haar live zie.
Ze zingt een paar zinnen van het liedje en dan gaat ze scatten en dansen and shit. And that's it. Of doet ze een medley van het eerste album. Elk liedje twee zinnen en dan hop naar de volgende. Vreselijk...
Nee, maar tis altijd leuk om te horen. HAHAHAAHquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
have i told you lately that i love you?
daar klaag ik ook altijd over, dat gekut van haar heel de tijd, zoald toendertijd met dangerously in love
dat einde ervan , cada vez dangerouslyyyyyyhiiiieeeeee heeeeeehaaaaaoooooo OOOOOOooooOOOHOOHH
ooohOOOOHooo yyyyyy leyyyyyyyy dangerouslyyyyeeeeeHEEEEEÉEEEEEEÉ''E''EÉÉ'IN in LOOOHOOOOVOOOE
FINISH THE GODDAMN SONG ALREADY
zo vond ik dus haar performence bij de VMA's ook kut vanwege dat gedoe
misschienquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En jij? Morgen weer de kroeg in?
Heb je een stamkroeg? Of ga je her en der?quote:
ow dat heb ik ook heel erg!quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar tis altijd leuk om te horen. HAHAHAAH
Maar thank U!!! ik dacht dat ik de enige was die daar zo overdacht.....Anthony ook gisteren. die vond het geweldig!! dus ik gaf het bovenstaande aan. Zegt ie: je bent jaloers. en ik: que?![]()
Daarom ga ik niet meer naar een concert van haar. Vind haar liedjes wel leuk, maar de ceedee versie i.p.v. dat gejengel... haha
Heb een stamkoregquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je een stamkroeg? Of ga je her en der?
struin je weleens die drinkschuren af? Schijnt je van het te zijn. and cheap.
is glow weer in eindhoven ? Er was volop muziek op het station maar zag verder in de stad niksquote:
sappige ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:14 schreef Vlarp het volgende:
Zo, ben al weer richting huis. Was saai in de kroeg. Wel weer nieuwe roddels gehoord
nee ik pasquote:
ja rotterdan krijgt toch een homo manager om de gay horeca weer op de kaart te zettenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Alleen over de verhuis plannen van de kroeg
Ja, op initiatief van de eigenaar van mijn stamkroegquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja rotterdan krijgt toch een homo manager om de gay horeca weer op de kaart te zetten
zo dicht bij de bron/vuur. Dan zijn het vast geen roddels meerquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, op initiatief van de eigenaar van mijn stamkroeg
Klopt! Hij heeft ook grote plannen voor de gay scène in rotterdam. Hij wil 2 kroegen en 1 club beginnen. En daarna ook nog meer op eten en wellness gaan richten. En het liefst allemaal overdekt in 1 straatquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo dicht bij de bron/vuur. Dan zijn het vast geen roddels meer
Een Wet T-shirt is ook best leuk bij een man hoorquote:
Goh.. kijk wie daar ineens weer wakker wordtquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een Wet T-shirt is ook best leuk bij een man hoor
Bij andere mannen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
Een Wet T-shirt is ook best leuk bij een man hoor
Ik kom niet buiten [HOMO]quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je toevallig dit topic aangeklikt?
Ga naar google images
M'n andere ik deed hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar wat is't dan? Als het mucho persoonlico is dan weet je mijn msn wel te vinden he?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goh.. kijk wie daar ineens weer wakker wordt
Sla je slag, cancel al je dates, want dit gaat 'm worden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef Vlarp het volgende:
O my God!!!
Zachery Quinto, ofwel Sylar uit Heroes, of Spock uit Star Trek XI is homo!![]()
![]()
Ik wil 'm niet...quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sla je slag, cancel al je dates, want dit gaat 'm worden!
Pardon?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag was het dood gaan al minder pijnlijk
ik ben niet tevreden met het huidige tenenkrommende niveau van de voorstelling die ik geregisseerd heb, veel te weinig tijd gehad om er echt iets van te makenquote:
deze ook bij philips of lindespelers ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben niet tevreden met het huidige tenenkrommende niveau van de voorstelling die ik geregisseerd heb, veel te weinig tijd gehad om er echt iets van te maken
gisteren was het erger dan vandaag, ben erg benauwd voor de recensie
maar goed als je daar in de coulissen zit en je kunt niets doen, dan sterf je 1000 doden
wist ik alquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef wonderer het volgende:
Oh, the full monty is ZO leukEn dit was nog maar een try out
(En Ries is echt behoorlijk geschapen)
Yepyep, bij de winkel van RoB in de warmoesstraatquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist ik aljij je gay en night met recentie nog gescoord ?
ik moest google'en om er achter te komen wie het was...quote:
Ik ben niet eens heel verbaasd (dat ie homo blijkt te zijn, niet dat jij niet wist wie hij was). Maar dat zou ik eigenlijk van niemand zijn dus dat zegt ook weinigquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ik moest google'en om er achter te komen wie het was...
en ook oneens met de beoordeling matig ? Klopt niet met de tekst vindt ik die positiever isquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yepyep, bij de winkel van RoB in de warmoesstraat
ja dat zou ik zo onderhanmd ook maar eens doen als ik jou was jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:58 schreef mike_hunt het volgende:![]()
Stil hier![]()
Kga m'n mandje in, ben gebroken.
Ja, precies! Snap het ook niet zo goed, maar goed. Hopelijk lezen de mensen het stuk en kijken ze niet naar de sterretjes (quote:Op zaterdag 7 november 2009 02:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ook oneens met de beoordeling matig ? Klopt niet met de tekst vindt ik die positiever is
Al dat F5'en levert veel belasting van de servers op natuurlijkquote:
het is hier een komen en gaan van mensen maar wel met een verkeerde timingquote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer beebie!
ik ben nu onderweg naar een discofeestje van een oudcollega die 40 wordtquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben straks ook weer even weg.
Duitser!!quote:
Dag, Tha_erik.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer beebie!
Hij komt ook nog niet te staan hoor! Na 5 december pas.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Duitser!!
Advent moet nog beginnen!
Volgens mij ben jij wel een frutsel-lekker-knutselen-met-dingetjes-type, of niet?
daten met de eindhovengang in pallaz ? Welk hotel heb je ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Bleegh, morgenavond naar Eindhoven...
Nee heb een aantal dagen training in de winkel daar.quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daten met de eindhovengang in pallaz ? Welk hotel heb je ?
Heb je die boom ook nog in je Corsa gepropt?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij komt ook nog niet te staan hoor! Na 5 december pas.
Maar nu kreeg ik 25% korting
Ik ben een onwijs frobeltype! Leuk is dat
Nou, het is daar anders hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
Bleegh, morgenavond naar Eindhoven...
kan je morgenavond toch beter met erik en ang3l wat gaan drinken dan vereenzamen op je kamerquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee heb een aantal dagen training in de winkel daar.
Euh Van Der Valk geloof ik
Euh de boom staat nog in z'n doosje in de gang hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je die boom ook nog in je Corsa gepropt?![]()
Nou, ik krijg zo altijd beelden voor me en kan die tot vervelens toe gaan beschrijven hier, maar ik zal me inhouden!![]()
(Al kerst-cd opgezet en alles, verwarming op 23 graden en een stalletje neergezet?)
Wél een echte toch? Met of zonder kluit?
Ik zit daar met 3 collega'squote:Op zaterdag 7 november 2009 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je morgenavond toch beter met erik en ang3l wat gaan drinken dan vereenzamen op je kamer
Een neppe?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh de boom staat nog in z'n doosje in de gang hoor
> en een stalletje komt er echt niet in bij mij!
Ja een nepper... zo handig... maar wel een mooie!quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Een neppe?
Wél een groene dan he?
Ga je zelf kerstballen en -versieringen maken?
maar die heb je niet bewaard ?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja een nepper... zo handig... maar wel een mooie!
Ze hadden ook een zwarte, wel heul gaaf maar das voor 1 jaar leuk...
ik ga echt niet zelf men versieringen knutselen joh! heb ik tijdens m'n stages gedaan met de kids in de klas. Kerstballen versieren en zo
Die hebben ze leuk meegenomen naar huisquote:
Dat was ook hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:02 schreef Waxxer het volgende:
Dat is toch hartstikke leuk om te doen??![]()
![]()
Samen met die kinderen en die zijn dan blij en alles en dan leer je ze heel veel..!
Omdat ik de te missen man ben?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, waarom zou ik je moeten missen?![]()
Your loss zou ik zeggenquote:
tis nog vroegquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Your loss zou ik zeggen![]()
Ik ben thuis, en het is zaterdag! wat gebeurt er
dan bel je iemand en ga je weg hèquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Your loss zou ik zeggen![]()
Ik ben thuis, en het is zaterdag! wat gebeurt er
Psiesquote:
Ja ik weet het, maar ik ben moe van de hele week!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan bel je iemand en ga je weg hè
whahah! sorry , door wat, de amsterdamse tram?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben moe van de hele week!
Ik ben donderdag zelfs aangereden he
Dus een goed excuus om de schrik weg te drinkenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik ben moe van de hele week!
Ik ben donderdag zelfs aangereden he
Als het een tram was dan type hij dat niet meer denk ikquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
whahah! sorry , door wat, de amsterdamse tram?
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het een tram was dan type hij dat niet meer denk ik
gosh, sukkelquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
Ik was aan het fietsen naar de metro donderdagochtend. Het was echt kutweer, regen, wind en ik had een paraplu in de hand (doe ik dus ook niet meer). Ik was gewoon rechtdoor aan het fietsen, toen een auto opeens naar rechts af wilde slaan, terwijl ik voorrang had, en dat zag ik dus niet aankomen. Voor ik het wist, knalde ik met mijn fiets tegen de auto en lag ik op de grond.. Knie open, veel schrik, maar gelukkig viel het allemaal wel mee. De BMW had wel een dikke deuk en de zijspiegel lag eraf
Of erger, als ik een meter verderop was, was zij juist tegen mij aangeknald, dat was veel erger geweest...quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
gosh, sukkelje had wel met je kop op de stoeprand kunnen gegaan zijn
bmw driver is the bigger idiot natuurlijk
jejejequote:Op zaterdag 7 november 2009 22:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Of erger, als ik een meter verderop was, was zij juist tegen mij aangeknald, dat was veel erger geweest...
Maargoed. Ik lag ff 10 seconden op de grond, toen kwam ze naar me toen gerend. 'Alles goed?!?!', dus ik, jawel het gaat wel. 'maar IK HAD VOORRANGG'. Ik was kwaad
Nee, ik heb betere dingen te doenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jejejesue the damn bitch I says!
Thanksquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah ik lees dat Mr.O zijn dosis adrenaline deze week ook weer gehad heeft.
().
Jij als enige man? zat er nog wat leuks tussen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
ThanksIk ben een bikkel, life goes on he
![]()
En bovendien, 's avonds werd ik verrast door mn beste vriendin, we zijn naar de Chippendales geweest![]()
Whehe. Zijn daar nou meer mannen in het publiek? Want in al die reclames en promo zie je alleen hysterische huiswijvenquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
En bovendien, 's avonds werd ik verrast door mn beste vriendin, we zijn naar de Chippendales geweest![]()
My thoughts ook toen we de trein in stapten en mij verteld werd waar we naartoe gingenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Zijn daar nou meer mannen in het publiek? Want in al die reclames en promo zie je alleen hysterische huiswijven.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Damn, kijk je wel uit? Zonde om tegen een auto aan te fietsen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:36 schreef MisterO het volgende:
Ik was aan het fietsen naar de metro donderdagochtend. Het was echt kutweer, regen, wind en ik had een paraplu in de hand (doe ik dus ook niet meer). Ik was gewoon rechtdoor aan het fietsen, toen een auto opeens naar rechts af wilde slaan, terwijl ik voorrang had, en dat zag ik dus niet aankomen. Voor ik het wist, knalde ik met mijn fiets tegen de auto en lag ik op de grond.. Knie open, veel schrik, maar gelukkig viel het allemaal wel mee. De BMW had wel een dikke deuk en de zijspiegel lag eraf
een BMW nog wel!! die dingen zijn DUUR!quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Damn, kijk je wel uit? Zonde om tegen een auto aan te fietsen!
Ja man, er zitten nu gewoon krasjes op mijn 5 euro fietsquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Damn, kijk je wel uit? Zonde om tegen een auto aan te fietsen!
quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]mogen daar tegenwoordig mannen naar binnen?
Vroegah mochten alleen vrouwen daar naar toe.
dies niet verkeerd neequote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef MisterO het volgende:
Hahaha, ja ze kunnen de homo's tegenwoordig niet weigeren, dan krijgen ze met rechtzaken vanwege 'discriminatie' te maken![]()
Mn vriendin en ik zaten vooral te geilen op Billy![]()
[ afbeelding ]
Ik maakte me eerder druk om jouquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja man, er zitten nu gewoon krasjes op mijn 5 euro fiets![]()
![]()
Moet ze mij maar voorrang geven.. Wie dat niet doet, krijgt mijn fiets tegen zijn auto
dat KAN een keer mis gaan he, die instelling..quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja man, er zitten nu gewoon krasjes op mijn 5 euro fiets![]()
![]()
Moet ze mij maar voorrang geven.. Wie dat niet doet, krijgt mijn fiets tegen zijn auto
Sommige uitspraken hoef je niet zo letterlijk te nemenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat KAN een keer mis gaan he, die instelling..
Daar zijn andere mensen voor, niet?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sommige uitspraken hoef je niet zo letterlijk te nemen
nee serieus..quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sommige uitspraken hoef je niet zo letterlijk te nemen
Dankje, wat liefquote:
zullen we samen gaan slapen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zijn andere mensen voor, niet?.
Ik kan beter maar stoppen met posten denk ik
Die riep ook dat ze tegen auto's zou knallen als ze haar geen voorrang zouden geven?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee serieus..
een vriendin van mij riep dat ook altijd!
nu is ze al drie jaar aan revalideren! alhoewel.. enfin, ze is mn vriendin niet meer.. maar het punt is..
nouja, you get the point!
Oeh die is ook best fijn inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:36 schreef MisterO het volgende:
Hahaha, ja ze kunnen de homo's tegenwoordig niet weigeren, dan krijgen ze met rechtzaken vanwege 'discriminatie' te maken![]()
Mn vriendin en ik zaten vooral te geilen op Billy![]()
[ afbeelding ]
Haha, je mag ook best verklappen wat jij hebt uitgespookt bij Pann hoorquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar zijn andere mensen voor, niet?.
Ik kan beter maar stoppen met posten denk ik
Koester die mensenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dankje, wat liefIk was die ochtend wel helemaal nog shaky van wat er was gebeurd, meer vooral om wat er gebeurt HAD kunnen zijn, maar ik heb hele lieve mensen om me heen die mij lieve woorden hebben ingefluisterd
ik snap em nietquote:
oeh doen vertellenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, je mag ook best verklappen wat jij hebt uitgespookt bij Pann hoor
Hij probeert te suggereren dat ik een vrouw ben, leuk voor hemquote:
Wat valt er te vertellen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik weet het een en ander....quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
ow...quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:47 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij probeert te suggereren dat ik een vrouw ben, leuk voor hem
Ik ook hoorquote:
shatz, ik heb een klote humeur..quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik wellicht ruzie met iemand
Joh. Ik ben niet de persoon die andermans verhaal gaat vertellen. Bovendien weet ik niet eens genoeg om het echt smeuig te maken, zonder er zelf vanalles bij te verzinnenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het kwijt wil dan vertel ik het zelf wel
whaha, wie plaagt krijgt een plaag terugquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als ik het kwijt wil dan vertel ik het zelf wel
Hee, nou moet je de rollen niet omdraaien hiero!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |