Het boemeltje naar Rhenen, heb ik best veel in gezeten. Wat een kut traject is datquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeker de Klomp? Of moest je naar Rhenen?
Vind het wel meevallen... ik ben in 30 minuten van huis in Utrecht.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het boemeltje naar Rhenen, heb ik best veel in gezeten. Wat een kut traject is dat
olaquote:
Mmm ñam ñam Jon Kortajarrrrrrrenaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
Wat voor jou Vlarp?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:55 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Mmm ñam ñam Jon Kortajarrrrrrrena![]()
en dag allen
x alquiler síp Maar je bent al weer weg hier supongo dus eigenlijk kan ik nu wel stoppen met typen jejequote:Op vrijdag 6 november 2009 17:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
oh ja dat was ik nog vergeten te antwoorden, maar ik dacht dat hij huur zocht
Muy bien, gracias.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
que tal?
De laatste dagen in Nederland toch?
amén hermano aménquote:
a donde vas? que te vas a ver?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Yep, nog twee dagen. Vanavond blote mannen kijken op het podium, morgen vampiers kijken op het podium.
Que?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
Yep, nog twee dagen. Vanavond blote mannen kijken op het podium, morgen vampiers kijken op het podium.
Netjes!quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Muy bien, gracias.
The full monty vanavond hier in Veenendaal en Tanz der Vampire morgen in Oberhausen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
a donde vas? que te vas a ver?
quote:
Nee, wel een pot speculoos (don't ask) en assorted sinterklaasvreten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Netjes!Een male stripper club? Ik hoop dat je het droog houdt.
![]()
![]()
en? zijn de borrelnootjes al ingepakt voor hier?![]()
je bedoelt cigaret?quote:
Nee, extremely assholy harley riderquote:
ik moest het even opzoeken. Speculoos. Ik dacht dat je een typfout maakte, maar die shit heet echt zo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, wel een pot speculoos (don't ask) en assorted sinterklaasvreten.
der letzten ziet ja gutt auch glaub ich :-)quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
The full monty vanavond hier in Veenendaal en Tanz der Vampire morgen in Oberhausen.
die jaquote:Op vrijdag 6 november 2009 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, extremely assholy harley rider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |