Eentje wel, de andere reageerde niet dus geen idee of ze het zelf heeft mogen ervaren. Verder heb ik het hem niet meer zien proberen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nemen die dames het ook van je aan dan?
Heb je het beter gedaan dan ikquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Eentje wel, de andere reageerde niet dus geen idee of ze het zelf heeft mogen ervaren. Verder heb ik het hem niet meer zien proberen.
Het was trouwens maar 1 klap, niet dat ik mezelf volkomen in mekaar heb laten stampen ofzo. Maar eentje is genoeg, dus ben ik hem gesmeerd en heb ik het verhaal online gekwakt. Real sophisticated likeik weet wel dat het niet chique is maar steeds als er een kleine piemel topic op fok is moet ik gewoon even gepost hebben.
Het waren ook maar een paar dates, dan kun je makkelijker weg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je het beter gedaan dan ik![]()
En:
Zijn die er zoveel dan?
Goed vasthouden!quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo lief om te zien, meisjes die hun knuistje eromheen doen om te voorkomen dat ie te diep stoot
Jouw verbazing over zijn ondermaatse manhood was ook de aanleiding voor die klap dus?quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Het was trouwens maar 1 klap, niet dat ik mezelf volkomen in mekaar heb laten stampen ofzo. Maar eentje is genoeg, dus ben ik hem gesmeerd en heb ik het verhaal online gekwakt. Real sophisticated likeik weet wel dat het niet chique is maar steeds als er een kleine piemel topic op fok is moet ik gewoon even gepost hebben.
Ik krijg een beetje eenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
30 centimeter lijkt mij ook wat 'out there'. Alhoewel, één keer een vriendje gehad die aardig in die buurt kwam, maar die kon 'm amper erect houden.
Maar 19-20 cm vind ik een mooi beginpunt. En dan dus wel size én girth. Want een smal potlood van 20 centimeter is het ook weer niet helemaal.
Enne ... bekkenbodemspieren ftw. Uiteraard.
Je moet het ook niet persoonlijk oppakken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Zero17 het volgende:
Ik krijg een beetje eengevoel als ik jouw posts hier lees.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet het ook niet persoonlijk oppakken.
Hij zegt van niet natuurlijk. Ik denk dat het gewoon een erg gefrustreerd mannetje is, mede door die piemel. Hij vond dat ik hem negeerde en toen haalde hij ineens uit. In een niet-seksuele situatie dus (dat mensen niet mijn posts over spanking gaan aanhalen van jahaa maar dat vind jij lekker - nee, een rechtse hoek in mn smoel vind zelfs ik niet lekker nee). Ik negeerde hem ook wel hoor, we waren naar een feestje en dr kwam de hele avond geen stom woord uit, iemand die ik kende vroeg zelfs of die nieuwe jongen wel helemaal goed was omdat ie zelfs geen antwoord gaf als iemand vroeg hoi ben jij met dipkip meegekomen of heej wil je ook een biertje. Hij zat alleen maar te staren en te zuipen en aan het eind van de avond was het ineens klabam. Dus niet direct piemelgerelateerd I guess maar duidelijk wel egogerelateerd en daarom denk ik dus ook piemelgerelateerd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
Jouw verbazing over zijn ondermaatse manhood was ook de aanleiding voor die klap dus?
Deze mag ook.quote:
Maar hoe dan ook lompgerelateerd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef Dipkip het volgende:
Hij zegt van niet natuurlijk. Ik denk dat het gewoon een erg gefrustreerd mannetje is, mede door die piemel. Hij vond dat ik hem negeerde en toen haalde hij ineens uit. In een niet-seksuele situatie dus (dat mensen niet mijn posts over spanking gaan aanhalen van jahaa maar dat vind jij lekker - nee, een rechtse hoek in mn smoel vind zelfs ik niet lekker nee). Ik negeerde hem ook wel hoor, we waren naar een feestje en dr kwam de hele avond geen stom woord uit, iemand die ik kende vroeg zelfs of die nieuwe jongen wel helemaal goed was omdat ie zelfs geen antwoord gaf als iemand vroeg hoi ben jij met dipkip meegekomen of heej wil je ook een biertje. Hij zat alleen maar te staren en te zuipen en aan het eind van de avond was het ineens klabam. Dus niet direct piemelgerelateerd I guess maar duidelijk wel egogerelateerd en daarom denk ik dus ook piemelgerelateerd.
Haha ja of steekjelosgerelateerd. Ik kreeg achteraf nog een enorme jankbrief plus een speciaal voor mij samengesteld cdtje met heel toepasselijke muziekquote:
Ik weet zelfs zeker dat als ie echtemannenmuziek had geluisterd met veel bier, zweet, lang haar en snerpende gitaren zn pik minstens 2 cm langer was geweest. Zo'n kerel moet gewoon wat testosteron kwekenquote:
Echte mannen en lang haar in één zinquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik weet zelfs zeker dat als ie echtemannenmuziek had geluisterd met veel bier, zweet, lang haar en snerpende gitaren zn pik minstens 2 cm langer was geweest. Zo'n kerel moet gewoon wat testosteron kweken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |