abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74453643
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nemen die dames het ook van je aan dan?
Eentje wel, de andere reageerde niet dus geen idee of ze het zelf heeft mogen ervaren. Verder heb ik het hem niet meer zien proberen.

Het was trouwens maar 1 klap, niet dat ik mezelf volkomen in mekaar heb laten stampen ofzo. Maar eentje is genoeg, dus ben ik hem gesmeerd en heb ik het verhaal online gekwakt. Real sophisticated like ik weet wel dat het niet chique is maar steeds als er een kleine piemel topic op fok is moet ik gewoon even gepost hebben.
pi_74453704
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Eentje wel, de andere reageerde niet dus geen idee of ze het zelf heeft mogen ervaren. Verder heb ik het hem niet meer zien proberen.

Het was trouwens maar 1 klap, niet dat ik mezelf volkomen in mekaar heb laten stampen ofzo. Maar eentje is genoeg, dus ben ik hem gesmeerd en heb ik het verhaal online gekwakt. Real sophisticated like ik weet wel dat het niet chique is maar steeds als er een kleine piemel topic op fok is moet ik gewoon even gepost hebben.
Heb je het beter gedaan dan ik

En:
Zijn die er zoveel dan?
compact en kleverig.
pi_74453727
1 klap is toch 1 klap teveel hoor Dipkip. Ik had het niet op mij laten zitten. Het is frustratie van dat persoon. Hij zal er maar mee moeten leren leven (met dat kleine pikkie).
Haters gonna hate.
pi_74453768
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb je het beter gedaan dan ik

En:
Zijn die er zoveel dan?
Het waren ook maar een paar dates, dan kun je makkelijker weg.

En ach, over de jaren nee geen idee eigenlijk of het veel topics zijn. Het blijft mannen fascineren natuurlijk. Vrouwen ook trouwens
pi_74453992
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo lief om te zien, meisjes die hun knuistje eromheen doen om te voorkomen dat ie te diep stoot
Goed vasthouden!
Verder geen ervaring mee hoor, eerder dat ze hun nagels in mn reet zetten (misschien om nog wat van die pinkelstick te voelen )
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:45:00 #166
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74454136
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Jouw verbazing over zijn ondermaatse manhood was ook de aanleiding voor die klap dus?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:45:05 #167
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_74454140
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

30 centimeter lijkt mij ook wat 'out there'. Alhoewel, één keer een vriendje gehad die aardig in die buurt kwam, maar die kon 'm amper erect houden.

Maar 19-20 cm vind ik een mooi beginpunt . En dan dus wel size én girth. Want een smal potlood van 20 centimeter is het ook weer niet helemaal.

Enne ... bekkenbodemspieren ftw. Uiteraard.
Ik krijg een beetje een gevoel als ik jouw posts hier lees.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:49:45 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74454305
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Zero17 het volgende:

Ik krijg een beetje een gevoel als ik jouw posts hier lees.
Je moet het ook niet persoonlijk oppakken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:50:02 #169
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_74454313
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je moet het ook niet persoonlijk oppakken.
pi_74454441
Het is toch helemaal niet leuk als je je pik er niet helemaal in kan rammen? Lekker stoten Dat je dan haar kontje ziet jigglen, stoot na stoot. Je ballen keihard tegen haar knobbeltje
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74454456
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
Jouw verbazing over zijn ondermaatse manhood was ook de aanleiding voor die klap dus?
Hij zegt van niet natuurlijk. Ik denk dat het gewoon een erg gefrustreerd mannetje is, mede door die piemel. Hij vond dat ik hem negeerde en toen haalde hij ineens uit. In een niet-seksuele situatie dus (dat mensen niet mijn posts over spanking gaan aanhalen van jahaa maar dat vind jij lekker - nee, een rechtse hoek in mn smoel vind zelfs ik niet lekker nee). Ik negeerde hem ook wel hoor, we waren naar een feestje en dr kwam de hele avond geen stom woord uit, iemand die ik kende vroeg zelfs of die nieuwe jongen wel helemaal goed was omdat ie zelfs geen antwoord gaf als iemand vroeg hoi ben jij met dipkip meegekomen of heej wil je ook een biertje. Hij zat alleen maar te staren en te zuipen en aan het eind van de avond was het ineens klabam. Dus niet direct piemelgerelateerd I guess maar duidelijk wel egogerelateerd en daarom denk ik dus ook piemelgerelateerd.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:53:45 #172
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74454478
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dit topic.
Deze mag ook.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:57:51 #173
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74454638
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:53 schreef Dipkip het volgende:
Hij zegt van niet natuurlijk. Ik denk dat het gewoon een erg gefrustreerd mannetje is, mede door die piemel. Hij vond dat ik hem negeerde en toen haalde hij ineens uit. In een niet-seksuele situatie dus (dat mensen niet mijn posts over spanking gaan aanhalen van jahaa maar dat vind jij lekker - nee, een rechtse hoek in mn smoel vind zelfs ik niet lekker nee). Ik negeerde hem ook wel hoor, we waren naar een feestje en dr kwam de hele avond geen stom woord uit, iemand die ik kende vroeg zelfs of die nieuwe jongen wel helemaal goed was omdat ie zelfs geen antwoord gaf als iemand vroeg hoi ben jij met dipkip meegekomen of heej wil je ook een biertje. Hij zat alleen maar te staren en te zuipen en aan het eind van de avond was het ineens klabam. Dus niet direct piemelgerelateerd I guess maar duidelijk wel egogerelateerd en daarom denk ik dus ook piemelgerelateerd.
Maar hoe dan ook lompgerelateerd.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74454783
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:57 schreef Garisson72 het volgende:
Maar hoe dan ook lompgerelateerd.
Haha ja of steekjelosgerelateerd. Ik kreeg achteraf nog een enorme jankbrief plus een speciaal voor mij samengesteld cdtje met heel toepasselijke muziek

Ja want dat gaat werken, je lul blijkt te klein om mee te neuken, je mishandelt me nog voor ik kan onthouden wat je achternaam ook weer is, maar als je 4 bladzijden lang gaat doorneuzelen over dat je moeite hebt met sociale situaties dan vind ik je ineens weer heel aantrekkelijk. Hmhm. En als dat niet werkt, dan Enya wel.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:02:21 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74454810
Wat een loser.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:02:39 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74454826
En dat baseer ik met name op Enya.
pi_74455236
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
En dat baseer ik met name op Enya.
Ik weet zelfs zeker dat als ie echtemannenmuziek had geluisterd met veel bier, zweet, lang haar en snerpende gitaren zn pik minstens 2 cm langer was geweest. Zo'n kerel moet gewoon wat testosteron kweken
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_74455276
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik weet zelfs zeker dat als ie echtemannenmuziek had geluisterd met veel bier, zweet, lang haar en snerpende gitaren zn pik minstens 2 cm langer was geweest. Zo'n kerel moet gewoon wat testosteron kweken
Echte mannen en lang haar in één zin
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_74455574
Enya, dat is toch instant vaginale droogte als je dat van een kerel krijgt.
Dacht dat alleen semi-zweverige huisvrouwen van 45+ dat luisterden
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:23:55 #180
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_74455709
Wat een plotwending. Meer anekdotes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')