abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74451297
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jezus muts, lazer toch op. Dikkip zegt dat de breedte niks met een bloedlul te maken heeft. Ik spreek uit eigen ervaring dat tegen.

Mag ik hier niet eens meer on topic lullen.

Flikker toch op zeg.
Het topic gaat NIET over hoe groot je lul is

en ik vind je een beetje triest

Maar goed.
Te groot doet altijd een beetje pijn en daar heb ik niets tegen,maar ik heb wel gemerkt dat ik het toch prettiger vind als het geen pijn doet. Dan raakt ie de goede plek ook beter ipv tegen mn baarmoedermond aan te rammen
compact en kleverig.
pi_74451357
Zo'n onderwerp waar ieder een eigen opinie over heeft. Seksueel genot is een uitermate complexe en subjectieve gewaarwording, een gewoel van duizenden parameters. Zoals er mannen zijn met een zekere fixatie voor grotere borsten, zijn er ook vrouwen met een fixatie voor grotere penissen, maar dat zit dus vooral tussen de oortjes (al dan niet afhankelijk van de anatomie van de vagina) in plaats van een objectieve kijk op de lengte van de penis.

De enige moeilijkheid is natuurlijk dat kledij bepaalde geslachtskenmerken minder duidelijk maken, zeker het geval bij het inschatten van de penisgrootte, en net daarom, omdat er eerst een intieme barrière moet worden overschreden, kan een afwijzen door de vrouw van een kleingeschapen man traumatisch worden ervaren. Maar an sich is een man die een vrouw met kleine borsten afwijst precies hetzelfde als een vrouw die een man met een te kleine penis afwijst, alleen is de ervaring door een socioculturele context anders...

...zo zie ik het toch.
pi_74451397
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het topic gaat NIET over hoe groot je lul is

en ik vind je een beetje triest

Maar goed.
Te groot doet altijd een beetje pijn en daar heb ik niets tegen,maar ik heb wel gemerkt dat ik het toch prettiger vind als het geen pijn doet. Dan raakt ie de goede plek ook beter ipv tegen mn baarmoedermond aan te rammen
Het topic gaat over kleine penissen en wat dat voor gevolgen heeft. Ik lul dus gewoon ontopic over dat onderwerp en de onderwerpen die dichtbij mee te maken hebben. Ik praat vanuit mijn zelf en niet met allerlei hypotetische voorbeelden. NET zoals jij dat doet. Ik zit niet op te scheppen.

Fine, vind me maar triest. Ik weet waar ik het over heb, wat ik bedoel en hoe ik het bedoel. Wat jij daar verder van vindt, zou me eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.
pi_74451462
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:25 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het topic gaat over kleine penissen en wat dat voor gevolgen heeft. Ik lul dus gewoon ontopic over dat onderwerp en de onderwerpen die dichtbij mee te maken hebben. Ik praat vanuit mijn zelf en niet met allerlei hypotetische voorbeelden. NET zoals jij dat doet. Ik zit niet op te scheppen.

Fine, vind me maar triest. Ik weet waar ik het over heb, wat ik bedoel en hoe ik het bedoel. Wat jij daar verder van vindt, zou me eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.
Ja, het valt idd op dat je je er niets van aantrekt wat ik vind
compact en kleverig.
pi_74451494
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat iemand een lange lul heeft wil niet zeggen dat ie er tot aan de wortel aan toe ingeramd moet worden. Ik heb ook een vriendje gehad met echt een enorme, die gebruikte maar de helft, zoals hij zei de voorste helft is toch de interessantste dr is geen reden om tegen baarmoeders aan te stampen al had je dr een van een halve meter.
pi_74451582
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat iemand een lange lul heeft wil niet zeggen dat ie er tot aan de wortel aan toe ingeramd moet worden. Ik heb ook een vriendje gehad met echt een enorme, die gebruikte maar de helft, zoals hij zei de voorste helft is toch de interessantste dr is geen reden om tegen baarmoeders aan te stampen al had je dr een van een halve meter.
Dat klopt,alleen denkt niet elke man er zo over dus
compact en kleverig.
pi_74451644
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:27 schreef Dipkip het volgende:

[..]

En als het dan toch gebeurt zijn er ook nog andere standjes om uit te proberen waar het dan ws. niet gebeurt.
pi_74451793
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ook dat heeft dus niks met zijn lul te maken. Ik kan mn baarmoedermond ook voelen met mn middelvinger. Heeft dan iedere man met een lul zo lang als mijn middelvinger een te grote lul? Dat is wat, 10 cm. ofzo
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:40:17 #134
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74451921
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar ook dat heeft dus niks met zijn lul te maken. Ik kan mn baarmoedermond ook voelen met mn middelvinger. Heeft dan iedere man met een lul zo lang als mijn middelvinger een te grote lul? Dat is wat, 10 cm. ofzo
Ik kan dat inderdaad ook zo voelen, heeft er weinig mee van doen.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:42:36 #135
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_74452008
Ik zou 'm een kans geven en niet direct het bed uittrappen.
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef Copycat het volgende:
Wikipedia? Juist ...
Wikipedia is denk ik wel meer betrouwbaar dan jouw persoonlijke ervaringen.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:43:03 #136
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74452024
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef servus_universitas het volgende:
Ik zou 'm een kans geven en niet direct het bed uittrappen.
Ik wist niet dat jij gay was.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74452049
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Voelen en ertegenaan rammen is wel een verschil.
Ik moet wel zeggen dat het bij mij wat gevoeliger is.

Das verder niets voor in dit topic, maar heeft wel te maken met wat ik zeg.
compact en kleverig.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:44:31 #138
Profeta Pluriforma
pi_74452085
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jij gay was.
Ik bedoelde het in hypothetische zin.
pi_74452110
het heeft wel te maken met grootte, maar ook met techniek. Beetje onzin om te zeggen dat grootte niets te maken heeft met of je tegen de baarmoeder aan komt of niet
compact en kleverig.
pi_74452145
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
stbabylon. Mijn lunch ligt in het toilet door al je ranzige praat over dat mini-worstje van je in ieder topic waar het ook maar enigszins zou kunnen.

Zoek es een echte vriendin, neuk haar, en vraag wat ze vind als je zo graag andere mensen hun mening over je pielemuisje wil horen
Laat die jongen toch lekker over zijn penis praten, dat doen toch alle jongens het liefst...
pi_74452247
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voelen en ertegenaan rammen is wel een verschil.
Ik moet wel zeggen dat het bij mij wat gevoeliger is.

Das verder niets voor in dit topic, maar heeft wel te maken met wat ik zeg.
Ja goed maar mijn vinger zal ook geen 10 cm. zijn. Ik denk dat als je een object van 10 cm. zonder enige techniek of consideratie van de vrouwelijke anatomie naar binnen ploegt je bij vrij veel vrouwen op een pijnlijke manier de baarmoeder raakt.

Mijn punt is dus, mannen moeten zachtjes / niet te diep doen of weten wat ze doen (waar te mikken), ook met een gemiddelde penis. Want een gemiddelde penis kan ook echt flink pijn doen als ze maar wat lopen te heien van binnen. En dan is het bij mij nog niet eens zo gevoelig als bij jou.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:50:50 #142
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74452280
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:46 schreef Sandoval het volgende:
Laat die jongen toch lekker over zijn penis praten, dat doen toch alle jongens het liefst...
Ik niet. Ik vind het maar een lul.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:52:38 #143
Profeta Pluriforma
pi_74452331
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:50 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ik niet. Ik vind het maar een lul.
Een grote, of een kleine? Dat kan relevant zijn voor deze topic.
pi_74452339
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:49 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja goed maar mijn vinger zal ook geen 10 cm. zijn. Ik denk dat als je een object van 10 cm. zonder enige techniek of consideratie van de vrouwelijke anatomie naar binnen ploegt je bij vrij veel vrouwen op een pijnlijke manier de baarmoeder raakt.

Mijn punt is dus, mannen moeten zachtjes / niet te diep doen of weten wat ze doen (waar te mikken), ook met een gemiddelde penis. Want een gemiddelde penis kan ook echt flink pijn doen als ze maar wat lopen te heien van binnen. En dan is het bij mij nog niet eens zo gevoelig als bij jou.
Dat klopt, een beetje weten wat ie doet is wel een pré
Al hebben mannen die erg groot geschapen zijn natuurlijk gemakkelijker dat ze te diep gaan dan de gemiddelde man

En echt klein, tja, die komt gewoon nergens
Die jongen waar ik het over had was 1.97m en slank en die had echt iets dat qua grootte en dikte rond mn pink hing zeg maar. Daar schrok ik gewoon van Ik wist niet dat dat kon eigenlijk
(okee, ik had toen minder mannen gehad/gezien dan nu ook )
compact en kleverig.
pi_74452350
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:46 schreef Sandoval het volgende:

[..]

Ik speel er liever mee dan ik er over praat eigenlijk
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:53:36 #146
94676 Garisson72
pi_74452359
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:52 schreef servus_universitas het volgende:
Een grote, of een kleine? Dat kan relevant zijn voor deze topic.
Dit topic.
pi_74452466
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
En echt klein, tja, die komt gewoon nergens
Die jongen waar ik het over had was 1.97m en slank en die had echt iets dat qua grootte en dikte rond mn pink hing zeg maar. Daar schrok ik gewoon van Ik wist niet dat dat kon eigenlijk
(okee, ik had toen minder mannen gehad/gezien dan nu ook )
Ik was ook echt verbaasd. En die jongen was zwaar beledigd. Ging ie mij zitten uitleggen dat voor vrouwen de meeste stimulatie toch komt van dat de man met zn onderbuik tegen haar clit komt, en dat penetratie maar bijzaak is dus dat iedereen er niet zo'n groot punt van moest maken en dat penetratie gewoon enorm overrated was.

Ik heb me ingehouden en niet gezegd 'hoe kun jij dat weten?'. Mijn god wat een loser was dat.
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:59:31 #148
Profeta Pluriforma
pi_74452543
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik was ook echt verbaasd. En die jongen was zwaar beledigd. Ging ie mij zitten uitleggen dat voor vrouwen de meeste stimulatie toch komt van dat de man met zn onderbuik tegen haar clit komt, en dat penetratie maar bijzaak is dus dat iedereen er niet zo'n groot punt van moest maken en dat penetratie gewoon enorm overrated was.

Ik heb me ingehouden en niet gezegd 'hoe kun jij dat weten?'. Mijn god wat een loser was dat.
Hij probeerde de nederlaag te verzachten. Je hebt gelijk, jij weet dat als vrouw beter dan hij als man, maar zijn reactie valt psychologisch wel te begrijpen.
pi_74452587
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zo lief om te zien, meisjes die hun knuistje eromheen doen om te voorkomen dat ie te diep stoot
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:02:36 #150
94676 Garisson72
pi_74452647
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:00 schreef Gripper het volgende:
Ik vind dat altijd zo lief om te zien, meisjes die hun knuistje eromheen doen om te voorkomen dat ie te diep stoot
In dat licht bezien is jouw onderschrift wel weer grappig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')