Ik heb een eigen straatquote:
En ik heb alleen een brommerquote:Op donderdag 5 november 2009 22:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
subklacht2: geen eigen oprit hebben
heb net drie kiepwagens zand besteldquote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef TeenWolf het volgende:
snachts de banden leksteken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef TeenWolf het volgende:
snachts de banden leksteken. autos in de fik steken
zet je wekker op zo'n kktijd bv 3 u snachts dat zeker weten iedereen slaapt en dan een jas en een muts opdoen wat je nooit draagt en na het prikken vluchten en slapen bij iemand anders, valt het lekker niet op.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:46 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
heb net drie kiepwagens zand besteld
nou hier staat er een zo geparkeerd alsof ie met de handrem erop het parkeervak in wou powersliden, er halverwege achterkwam dat het hem toch niet ging worden maar het eigenlijk wel best vond zo...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Zelfde probleem. Heb hier tegenover een vak waar drie auto's inpassen. Meestal staan er twee kleine kutautootjes zo aso dat er geen derde meer bij kan. Erg fijn kan ik weer twintig minuten rondjes rijden.
dan lijkt me in de fik steken een stuk effectiever, vervolgens jongeren uit de Parijse banlieues de schuld geven en mij met een lekke skippybal in een elektriciteitshuisje verstoppen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zet je wekker op zo'n kktijd bv 3 u snachts dat zeker weten iedereen slaapt en dan een jas en een muts opdoen wat je nooit draagt en na het prikken vluchten en slapen bij iemand anders, valt het lekker niet op.
Dit dusquote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Chinless het volgende:
Psst TS, Misschien is het moeilijk voor je, maar die buren hebben een deurbel en een mond.
Als het echt waar is, kan je vragen of ze hun bolide even willen verzetten.
er was nog een plekje over aan de achterkant van m'n huisje, maar moest wel de halve wijk doorcrossen om er te komen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Chinless het volgende:
Psst TS, Misschien is het moeilijk voor je, maar die buren hebben een deurbel en een mond.
joh , die discussie moet je niet willen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:55 schreef Chinless het volgende:
en daarnaast, TS woont in een NSB-buurt. Maar ik ben meestal de eerste die 's ochtends weg gaat en als een van de eerste weer thuis is, dus heb er normaal gesproken geen last van..quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
joh , die discussie moet je niet willen.
Wil je nou een ballon?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |