quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
psst.. zijn de pc gamers weg?
Zo ja.. hoe is het spel?
Inderdaad. Dit kunnen net zo goed foto's zijn van magazijnmedewerkers die afgelopen week foto's hebben genomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef icedilla_nl het volgende:
leuk dat jullie t zeggen dat jullie m hebben maar waar is je bewijs, dus hoesje met bon?????? van mij mag je de naam van de ongelukkige verkoper weg laten:P
Klopt, Intertoys doet niet zo moeilijk wat betreft embargo's. De special edition van Halo 2 had ik ook twee dagen voor de officiële release opgehaald bij de Intertoys.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:54 schreef maess het volgende:
yes ik heb hem net opgehaald bij de intertoys bij de kalverstraat!
Personeel daar weet meer van barbie's en lego af gelukkig
Iedereen die hem heeft, pm je gamertag ff
Rot toch op manquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef maess het volgende:
Ik ga niet helemaal me bonnetje posten zodat jullie gemotiveerd raken om hem ergens te kopen, zal mij een zorg zijn
Zorg nu maar dat je zelf de game krijgt inplaats van je druk te maken wie hem wel of niet heef.tquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Rot toch op manje hebt de game gewoon niet.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Als één iemand nou een foto plaatst met een bonnetje erbij, (haal de naam van medewerker en filiaal nummer weg zodat er niet mensen persoonlijk genaaid gaan worden) dan kunnen we dat laten zien aan winkels en gaan er meer over tot de verkoop
quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef maess het volgende:
Nogmaals, unblurred + foto van de bon voor 5,-![]()
Damm dan heb je zogenaamd het spel, en dan ga je hier moeite lopen doen om te bewijzen dat je hem hebtquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef maess het volgende:
Nogmaals, unblurred + foto van de bon voor 5,-![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
als je dan toch de man wil uithangen!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef maess het volgende:
Ik ga niet helemaal me bonnetje posten zodat jullie gemotiveerd raken om hem ergens te kopen, zal mij een zorg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |