abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:33:34 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74453711
psst.. zijn de pc gamers weg?

Zo ja.. hoe is het spel?
The truth was in here.
pi_74453793
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:33 schreef Bastard het volgende:
psst.. zijn de pc gamers weg?

Zo ja.. hoe is het spel?

psst, die hebben hun eigen topic om te:
pi_74454522
leuk dat jullie t zeggen dat jullie m hebben maar waar is je bewijs, dus hoesje met bon?????? van mij mag je de naam van de ongelukkige verkoper weg laten:P
pi_74454661
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 14:54 schreef icedilla_nl het volgende:
leuk dat jullie t zeggen dat jullie m hebben maar waar is je bewijs, dus hoesje met bon?????? van mij mag je de naam van de ongelukkige verkoper weg laten:P
Inderdaad. Dit kunnen net zo goed foto's zijn van magazijnmedewerkers die afgelopen week foto's hebben genomen.
pi_74454728
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:54 schreef maess het volgende:
yes ik heb hem net opgehaald bij de intertoys bij de kalverstraat!
Personeel daar weet meer van barbie's en lego af gelukkig
Iedereen die hem heeft, pm je gamertag ff
Klopt, Intertoys doet niet zo moeilijk wat betreft embargo's. De special edition van Halo 2 had ik ook twee dagen voor de officiële release opgehaald bij de Intertoys.
pi_74454903
dan nog wil ik wel ff een bonnetje met foto zien, dit kan zorgen dat de rest het misschien ook al gaat verkopen ivm oneerlijke concurrentie:P
pi_74454932
Ik ben benieuwd.. waar blijven de bonnetjes?
pi_74455265
Ik stem ook voor! Kan ik de mijne vanavond halen!
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_74455707
Standaard fotos gebruikt?
Of zijn ze er ook met bonnetjes?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74455864
Ik ga niet helemaal me bonnetje posten zodat jullie gemotiveerd raken om hem ergens te kopen, zal mij een zorg zijn
pi_74455940
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef maess het volgende:
Ik ga niet helemaal me bonnetje posten zodat jullie gemotiveerd raken om hem ergens te kopen, zal mij een zorg zijn
Rot toch op man je hebt de game gewoon niet.
pi_74455999
je kan je gegevens af dekken zolang we maar zien Intertoys modern warefare 2 dan de prijs en de datum van verkoop, tweede is je gametag posten (mygamercard link) zodat er gezien kan worden dat je m ook echt hebt.

Je kan net zo goed een illigale kopie hebben
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:36:01 #63
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_74456182
Ik krijg hem maandag, en krijg hem gelukkig voor 25 euro dus ik ga niet als een malloot op zoek naar domme blonde medewerkers.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_74456293
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:29 schreef fratsman het volgende:

[..]

Rot toch op man je hebt de game gewoon niet.
Zorg nu maar dat je zelf de game krijgt inplaats van je druk te maken wie hem wel of niet heef.t
pi_74456522
Als één iemand nou een foto plaatst met een bonnetje erbij, (haal de naam van medewerker en filiaal nummer weg zodat er niet mensen persoonlijk genaaid gaan worden) dan kunnen we dat laten zien aan winkels en gaan er meer over tot de verkoop
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_74456627
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:44 schreef Zolcon het volgende:
Als één iemand nou een foto plaatst met een bonnetje erbij, (haal de naam van medewerker en filiaal nummer weg zodat er niet mensen persoonlijk genaaid gaan worden) dan kunnen we dat laten zien aan winkels en gaan er meer over tot de verkoop
pi_74456649
juist, fototje van game + bonnetje waar en wanneer gekocht en klaar. en met wie wil je spelen als veel moeten wachten tot volgende week dinsdag en de illigale versies langzaam bans krijgen?
pi_74456872
Ow dus daarom wil je een foto, om uit te printen voor je locale winkel.
Prima, 5 euro via paypal en ik stuur de foto via PM op
pi_74457078
Ik blijf het altijd hilarisch vinden al die paniek als er mensen op internet zijn die een gewilde game zgn. al hebben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74457501
Nogmaals, unblurred + foto van de bon voor 5,-

pi_74457568
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef maess het volgende:
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_74457696
OMG, kansloze paupers. Wacht gewoon tot dinsdag
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:25:22 #73
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_74457871
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 16:13 schreef maess het volgende:

[ afbeelding ]
Damm dan heb je zogenaamd het spel, en dan ga je hier moeite lopen doen om te bewijzen dat je hem hebt
Ga spelen ofzo!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_74457939
Valt me op dat sommige maps wel erg groot zijn voor 6vs6, en het levelen gaat zoveel sneller
pi_74458760
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:27 schreef maess het volgende:
als je dan toch de man wil uithangen!
Speel hem al ruim een week en ja ook online!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')