Haha nice! doe mij zon omaquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal maar per ongeluk deze van je oma krijgen.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:48 schreef magnifor het volgende:
Maar is er nog verschil kwa inhoud van de game (censuur en dergelijke)
en met hoeveel man kunnen we online met MW1?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:
9 tegen 9 online, geen partychat, ik word bang voor een tegenvallende MP.
Dit is MW2, geen 1.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en met hoeveel man kunnen we online met MW1?
En dat de party chat eruit gesloopt is vind ik alleen maar relaxt. Heb geen zin om in een party te zitten waar er 20 gasten door elkaar heen zitten te lullen die allemaal een andere game doen.
nja oke. die chat functie is persoonlijk. ik game altijd met een volle party en hoor je als je aan het gamen bent gewoon je vrienden praten zoals het altijd is in een party. Alleen hoor je nu de kleuters gillen in de lobby. Dan kan je mooi amerikaantjes pesten. altijd hilarisch.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is MW2, geen 1.
En ik heb geen zin om 12-jarige kleuters te horen schreeuwen over hoe goed ze wel niet zijn.
Ik hoor liever alleen mijn echte maatjes praten ipv alle mensen in een game.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja oke. die chat functie is persoonlijk. ik game altijd met een volle party en hoor je als je aan het gamen bent gewoon je vrienden praten zoals het altijd is in een party. Alleen hoor je nu de kleuters gillen in de lobby. Dan kan je mooi amerikaantjes pesten. altijd hilarisch.
Maar hoe kan de multiplayer nu al gaan tegenvallen omdat het 9vs9 is. MW1 was max. 8vs8 en super vet. Dus ik begrijp het MP probleem niet zo.
Ik denk Crash onder andere.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:41 schreef Gewas het volgende:
Wel mooi meteen 16 mappen als ie uitkomt. Is er trouwens bekend welke mappen uit COD4 er terugkomen?
Mooi dan ga ik dat ook eensch proberen hier bij de lokale intertoys.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:54 schreef maess het volgende:
yes ik heb hem net opgehaald bij de intertoys bij de kalverstraat!
Personeel daar weet meer van barbie's en lego af gelukkig
Iedereen die hem heeft, pm je gamertag ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |