abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74448665
dan zal ik die ik geplaatst heb weer ff weghalen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74448965
Ik sta trouwens voor het eerst in de OP .
pi_74449020
Ik sta in de OP
pi_74449133
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn TD bestelling is al een paar dagen 'in process'.
Heb je al een Invoice mailtje gehad?
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:18:33 #80
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_74449238
quote:
Ieuw, dat ziet eruit als een enge ziekte .
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_74449276
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

netjes!

Ik heb sinds gisteren ook french manicure op maar heb ipv wit op de tipjes silky pastel van essence erop gedaan. Had eerst wit maar dat vond ik zo énorm wit.. dit is iets subtieler waardoor natuurlijker lijkt t.

Helaas geen foto want camera is kapoet

/edit: crappy foto met webcam: [ klik]afbeelding ]
Maar hier kun je nog doorheen kijken?
pi_74449796
Ik was even aan t googlen op die Schildpadden nagels ( ) en toen kwam ik dit tegen:

http://www.modamag.com/bubblenails.htm
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:39:00 #83
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74449835
Waarom lakken mensen zo?? Is toch helemaal niet nodig? En alleen maar extra poetswerk om het weg te krijgen en dan nog is het slordiger dan wanneer je gewoon de randjes mijd.

Ik snap het echt niet...ik raak wel eensper ongeluk een nagelriempje maar over het algemeen is binnen de lijntjes blijven écht niet zo moeilijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_74449940

Snap dat ook niet zo goed, nee..
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74449943
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom lakken mensen zo?? Is toch helemaal niet nodig? En alleen maar extra poetswerk om het weg te krijgen en dan nog is het slordiger dan wanneer je gewoon de randjes mijd.
[ afbeelding ]

Ik snap het echt niet...ik raak wel eensper ongeluk een nagelriempje maar over het algemeen is binnen de lijntjes blijven écht niet zo moeilijk
Mijn god! Met die kleur zo is het ook net alsof haar nagelriemen open liggen
pi_74450281
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef Tegan het volgende:

[..]

Heb je al een Invoice mailtje gehad?
Nee, alleen een bevestiging van mijn bestelling en een betalingsverzoek wat ik heb voldaan. Sindsdien niets meer.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74450378
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Nee, alleen een bevestiging van mijn bestelling en een betalingsverzoek wat ik heb voldaan. Sindsdien niets meer.
Wanneer heb jij besteld? Ik heb nog niet eens een betalingsverzoek gehad
pi_74450468
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:56 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wanneer heb jij besteld? Ik heb nog niet eens een betalingsverzoek gehad
Drie dagen geleden en diezelfde dag nog het betalingsverzoek binnen gekregen en betaald.
pi_74450564
Ik vind bestellen bij die shop op ebay trouwens echt ideaal werken
En bij 10 lakjes geen verzendkosten ook nooit erg

http://stores.ebay.com/maiandjays-superstore

Moet je wel even zelf vragen om een totaal factuur maar 1 emailtje is genoeg
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74450714
Ik ben stiekem flieft op Julie van http://stores.ebay.com/Sp(...)W0QQ_fsubZ0QQ_sasiZ1
Die achterhaald zelfs dingen als ze die niet in de winkel heeft op dat moment. Ze heeft speciaal voor mij bij nubar een refill nubar diamont besteld en die kan ik voor de nubar prijs kopen zonder meerkosten.
En ze heeft ook een paar lakjes voor me opgespoord die moeilijk te krijgen zijn.
pi_74450722
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:58 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Drie dagen geleden en diezelfde dag nog het betalingsverzoek binnen gekregen en betaald.
Hmm. Misschien zijn ze inderdaad wat druk, ik heb 4 november nog wel een mailtje gestuurd en beantwoord gekregen, maar voor mijn bestelling op de 4e geen betalingsverzoek of wat dan ook. Alleen ordermailtje.

Ik kreeg mijn invoicemailtje overigens 2 of 3 dagen na betalen, maar dan is de bestelling wel al een dag verzonden als het goed is
pi_74450763
quote:
[ afbeelding ]

wat een horrorfestijn
pi_74450811
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben stiekem flieft op Julie van http://stores.ebay.com/Sp(...)W0QQ_fsubZ0QQ_sasiZ1
Die achterhaald zelfs dingen als ze die niet in de winkel heeft op dat moment. Ze heeft speciaal voor mij bij nubar een refill nubar diamont besteld en die kan ik voor de nubar prijs kopen zonder meerkosten.
En ze heeft ook een paar lakjes voor me opgespoord die moeilijk te krijgen zijn.
Julie geeft geen antwoord op mijn berichtje van 2 dagen geleden dus Julie maakt op dit moment niet zo'n beste indruk (aangezien ik gisteren bijvoorbeeld wel van beauty4nails snel een reactie kreeg - maar die is te duur )

Ik moet er wel bij zeggen dat ik ontzettend ongeduldig ben
pi_74450817
Ik heb negen dagen geleden dat Invoice mailtje gehad en nog niets binnen.
pi_74451016
quote:
[ afbeelding ]

afschuwelijk zeg dat kan toch wel anders..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74451041
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Julie geeft geen antwoord op mijn berichtje van 2 dagen geleden dus Julie maakt op dit moment niet zo'n beste indruk (aangezien ik gisteren bijvoorbeeld wel van beauty4nails snel een reactie kreeg - maar die is te duur )

True, je moet wel een beetje geduld hebben met Julie. Vroeg je om iets wat ze niet in haar winkel had?
Want in dat soort gevallen gaat ze altijd eerst op zoek en krijg je daarna een berichtje of ze het kan krijgen, hoe lang het duurt en wat het kost.
pi_74451129
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:05 schreef MinderMutsig het volgende:
oh dat is ook wel top service zeg, die gaat dus ook in mijn favorieten
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_74451157
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Kuch:
quote:
This store will be on vacation from Monday, November 2nd through Monday, November 9th. All purchases made during this time will be shipped once the store resumes normal activity on the 9th. Emails will be monitored during this time and replied to when possible.
Multiple customers have commented that there have been problems with the eBay messaging system lately.

Messages that have been sent have not been received and, on occasion, do not show up as having been sent through eBay.

Your questions are very important.

Please email the store with your questions at it's direct email address:

sparklingnails@verizon.net
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74451556
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb je die show your feet lakjes tammy? Die turquoise, caribean sea is het volgens mij, doet het heel mooi op donkere kleuren.
Nee, hebben ze niet in alle drie de kruidvaten waar ik ben geweest
pi_74451621
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 13:29 schreef Tammymara het volgende:

[..]

Nee, hebben ze niet in alle drie de kruidvaten waar ik ben geweest
China Glaze khrome of een andere chromige ( ) nagellak? Die doen het vaak ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')