abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:22:54 #141
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_74481560
Nou snap ik hoe ze aan zoveel geld kwamen om te investeren...
quote:
Artikel 3: Aanbetaling en restbetaling
De aanbetaling, zijnde 50% van de reissom, dient binnen 14 dagen na ontvangst van onze reserveringsbevestiging die u per email ontvangt, te worden voldaan. De restbetaling dient u 14 dagen voor aankomst te voldoen.

Vindt de boeking plaats binnen 14 dagen voor aankomst, dan dient het volledige bedrag voor aankomst te zijn voldaan. Wij wijzen u erop dat indien de overeengekomen betalingstermijn wordt overschreden, Villa il Gallo zich het recht voorbehoud de reservering te annuleren.
http://74.125.77.132/search?q=cache:OTvvozT4ClIJ:www.villadehaan.nl/html/nl/voorwaarden.html+/search%3Fhl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26hs%3D0yQ%26q%3D%2Bsite:www.villadehaan.nl%2Bvilla%2Bil%2Bgallo&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_74481770
Ze hebben toch in eerste instantie 50.000 euro betaald voor het casco huis en de grond? Daarna 200.000 geďnvesteerd in spullen?

Er zijn natuurlijk ook wat manuren onbetaald geweest (vrienden + dat vrouwlief een deel in natura betaald heeft ), maar ik vind het behoorlijk wat geld

Als je de voorgeschiedenis weet, kan er aardig wat van de prijs af.

Ik heb echt met plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Wat een sneu verhaal.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_74482699
Ik heb het maar met een half oog zitten volgen maar ik ga het nu toch maar eens terugkijken. Het was in ieder geval wel een van de meest verrassende eindes bij dit programma tot nu toe.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_74483002
Wat een aflevering zeg!
Het viel me meteen al op dat dat stel totaal langs elkaar leefde. Ze hadden ook nog nooit een week of langer op elkaars lip gezeten in al die 19 jaar.. wat voor huwelijk heb je dan?? .

Trouwens als je nu veel geld wilt verdienen moet je voor 4 ton ofzo op dat huis gaan bieden, kans dat je het daarvoor krijgt en met al die gratis reclame moet het niet al te moeilijk zijn om daar een goedlopende onderneming van te maken! Zet er elke zomer wat van die studentes of HTRO studenten neer en je hebt er ook bijna geen werk aan
  zaterdag 7 november 2009 @ 17:03:41 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74485612
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ze hebben toch in eerste instantie 50.000 euro betaald voor het casco huis en de grond?
Nee... 350.000 euro voor het casco huis en de grond!
pi_74486889
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:03 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nee... 350.000 euro voor het casco huis en de grond!
Dan heb ik het verkeerd verstaan. Dan hebben ze, gezien de verwachtingen qua prijzen van onroerend goed echt heel erg veel betaald...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:30:05 #147
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74489391
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:49 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dan heb ik het verkeerd verstaan. Dan hebben ze, gezien de verwachtingen qua prijzen van onroerend goed echt heel erg veel betaald...
En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.
pi_74489435
Heerlijk!
pi_74490249
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.
Ik denk dat ze van die horizontale paden van 10m breed oid wilde maken, die dan wel vlak zijn. Zie je op wel meer campings in Frankrijk enzo. Ik kan maar niet begrijpen waarom ze zo naief zijn geweest met die vergunningen.. Ik denk dat dat een (te) hoge stressfactor voor ze was. De marketing had dat vrouwtje wel goed gedaan, iets dat de meeste mensen die aan dat programma meedoen vaak 'vergeten'.
  zaterdag 7 november 2009 @ 20:20:17 #150
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_74490730
Het zou een mini-camping worden, ik geloof 20 plaatsen. Om dan al die aanpassingen te maken in vier maanden tijd, plus het regelen van de vergunningen...

Inderdaad, die boekingen die waren dik in orde, zij het wel met foto's uit een luxe resort volgens mij.
  ESF Reporter zaterdag 7 november 2009 @ 20:40:56 #151
87554 Cee
Welluk?
pi_74491214
Paul de Leeuw heeft ook gekeken, geeft die vrouw er nu flink van langs in Lieve Paul. "Wat een kutwijf joh!"
  zaterdag 7 november 2009 @ 21:06:07 #152
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_74491848
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
De marketing had dat vrouwtje wel goed gedaan, iets dat de meeste mensen die aan dat programma meedoen vaak 'vergeten'.
Valt nog wel mee, wat had ze dan verder nog gedaan anders dan een fake website opzetten?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_74498509
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Valt nog wel mee, wat had ze dan verder nog gedaan anders dan een fake website opzetten?
Nou ja, met 'goed' bedoelde ik dat de klanten binnen kwamen (lees: haar mailbox zat vol mensen die interesse hadden). Dus wat dat betreft had ze wel goede promotie van d'r website. Meestal zijn de eerste mensen gewoon kenissen of vrienden/familie. En dat zwembad... achja volgens mij is die vrouw gewoon een beetje het spoor bijster, en zocht ze een uitweg die ze nog niet gevonden heeft..
pi_74498713
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af maar het bleek geen steengrond.

Overigens vond ik die vrouw een naar en onvolwassen mens maar ik dacht naderhand nog wel even over hoe weinig intiem het eraan toe ging toen ze de kinderen naar school hadden gebracht. Ze waren allebei geemotioneerd. Toen dacht ik nog dat het wat onbeholpen ging vanwege de camera. Maar achteraf gezien kan het best zo zijn dat ze die intimiteit gewoon helemaal niet hadden en ja, als er dan iemand langskomt die wel warme aandacht geeft etc.
Alleen vind ik het raar dat wanneer je al zolang samenbent voor de eerste de beste verliefdheid je huwelijk opzegt i.p.v. naar elkaar toe probeert te groeien. Maar nee, het was gewoon: "doei".
  zondag 8 november 2009 @ 01:59:31 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_74498795
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:51 schreef Stali het volgende:

Alleen vind ik het raar dat wanneer je al zolang samenbent voor de eerste de beste verliefdheid je huwelijk opzegt i.p.v. naar elkaar toe probeert te groeien. Maar nee, het was gewoon: "doei".
Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.

Dat gebrek aan intimiteit tussen de ouders werd overigens meer dan goed gemaakt door het onsmakelijke aflebberen van de kinderen.

Eerste dag naar school?
Smak, zoen, lebber, lebber.

Even terug naar Nederland?
Afscheid, lik, zoen, smak, lebber, lebber.

Veters goed gestrikt?
Kus, lebber, zoen, smak, lebber, lebber.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_74498809
Het leek geen relatie op basis van gelijkwaardigheid te zijn, zoiets mag je in die zin beide partijen kwalijk nemen wmbt.
pi_74498827
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:59 schreef APK het volgende:

[..]

Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.

Dat gebrek aan intimiteit tussen de ouders werd overigens meer dan goed gemaakt door het onsmakelijke aflebberen van de kinderen.

Eerste dag naar school?

Veters goed gestrikt?

vooral die kerel vond dat wel fijn ja, ook met die vrouw. Was die vrouw al lang en breed klaar met de kus ging die kerel nog ff een tijdje door .
pi_74498835
quote:
Op zondag 8 november 2009 01:59 schreef APK het volgende:

[..]

Eerste dag naar school?

Veters goed gestrikt?

Nu je het zegt inderdaad. .

Maar verder was het dan toch ook geen poging van haar om dat huwelijk te redden want dan was de andere meneer niet opgedoken in Italie. Overigens viel het mij op dat ze er ineens veel beter uitzag. Niet meer dat onverzorgde rattenkopje verscholen achter een bril. En even later bleek waarom. .
  ESF Reporter zondag 8 november 2009 @ 08:48:34 #159
87554 Cee
Welluk?
pi_74500217
Dat gelebber viel me ook al op ja! Ik dacht dat ik de enige was die me eraan stoorde. Dat arme joch werd gewoon herhaaldelijk ondergezeverd door dat mens, midden in de klas, op z'n eerste schooldag. Dacht ie dat ie er vanaf was en dan komt ze terug en hup nog een keer, lebber lebber.
  zondag 8 november 2009 @ 11:43:14 #160
3542 Gia
User under construction
pi_74502084
Maar toen dochterlief uit school kwam hoorde moeder haar niet eens antwoorden op de vraag: Hoe was 't? Kind: "Leuk!" Moeder kletst door en vraagt nog eens: "hoe was het?" Kind nog een keer: "leuk"

Volgens mij heeft ze pas in de uitzending gehoord dat haar dochter ook nog antwoord gaf. Muts!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')