http://74.125.77.132/search?q=cache:OTvvozT4ClIJ:www.villadehaan.nl/html/nl/voorwaarden.html+/search%3Fhl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26hs%3D0yQ%26q%3D%2Bsite:www.villadehaan.nl%2Bvilla%2Bil%2Bgallo&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nlquote:Artikel 3: Aanbetaling en restbetaling
De aanbetaling, zijnde 50% van de reissom, dient binnen 14 dagen na ontvangst van onze reserveringsbevestiging die u per email ontvangt, te worden voldaan. De restbetaling dient u 14 dagen voor aankomst te voldoen.
Vindt de boeking plaats binnen 14 dagen voor aankomst, dan dient het volledige bedrag voor aankomst te zijn voldaan. Wij wijzen u erop dat indien de overeengekomen betalingstermijn wordt overschreden, Villa il Gallo zich het recht voorbehoud de reservering te annuleren.
Nee... 350.000 euro voor het casco huis en de grond!quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:31 schreef Five_Horizons het volgende:
Ze hebben toch in eerste instantie 50.000 euro betaald voor het casco huis en de grond?
Dan heb ik het verkeerd verstaan. Dan hebben ze, gezien de verwachtingen qua prijzen van onroerend goed echt heel erg veel betaald...quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee... 350.000 euro voor het casco huis en de grond!
En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:49 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dan heb ik het verkeerd verstaan. Dan hebben ze, gezien de verwachtingen qua prijzen van onroerend goed echt heel erg veel betaald...
Ik denk dat ze van die horizontale paden van 10m breed oid wilde maken, die dan wel vlak zijn. Zie je op wel meer campings in Frankrijk enzo. Ik kan maar niet begrijpen waarom ze zo naief zijn geweest met die vergunningen.. Ik denk dat dat een (te) hoge stressfactor voor ze was. De marketing had dat vrouwtje wel goed gedaan, iets dat de meeste mensen die aan dat programma meedoen vaak 'vergeten'.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.
Valt nog wel mee, wat had ze dan verder nog gedaan anders dan een fake website opzetten?quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:01 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
De marketing had dat vrouwtje wel goed gedaan, iets dat de meeste mensen die aan dat programma meedoen vaak 'vergeten'.
Nou ja, met 'goed' bedoelde ik dat de klanten binnen kwamen (lees: haar mailbox zat vol mensen die interesse hadden). Dus wat dat betreft had ze wel goede promotie van d'r website. Meestal zijn de eerste mensen gewoon kenissen of vrienden/familie. En dat zwembad... achja volgens mij is die vrouw gewoon een beetje het spoor bijster, en zocht ze een uitweg die ze nog niet gevonden heeft..quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, wat had ze dan verder nog gedaan anders dan een fake website opzetten?
Dat vroeg ik me ook al af maar het bleek geen steengrond.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En die grond... daar kon je toch geen camping op neerzetten? Ik kan dat maar niet begrijpen. Alles was steil, het sanitair-gebouw moest worden ingegraven nota bene.
Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.quote:Op zondag 8 november 2009 01:51 schreef Stali het volgende:
Alleen vind ik het raar dat wanneer je al zolang samenbent voor de eerste de beste verliefdheid je huwelijk opzegt i.p.v. naar elkaar toe probeert te groeien. Maar nee, het was gewoon: "doei".
vooral die kerel vond dat wel fijn ja, ook met die vrouw. Was die vrouw al lang en breed klaar met de kus ging die kerel nog ff een tijdje doorquote:Op zondag 8 november 2009 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.
Dat gebrek aan intimiteit tussen de ouders werd overigens meer dan goed gemaakt door het onsmakelijke aflebberen van de kinderen.
Eerste dag naar school?
Smak, zoen, lebber, lebber.
Even terug naar Nederland?
Afscheid, lik, zoen, smak, lebber, lebber.
Veters goed gestrikt?
Kus, lebber, zoen, smak, lebber, lebber.
Nu je het zegt inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2009 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Vandaar mijn theorie dat ze die persoon al kende voor ze vertrokken en dat de verhuizing een laatste poging was om het huwelijk te redden.
Dat gebrek aan intimiteit tussen de ouders werd overigens meer dan goed gemaakt door het onsmakelijke aflebberen van de kinderen.
Eerste dag naar school?
Smak, zoen, lebber, lebber.
Even terug naar Nederland?
Afscheid, lik, zoen, smak, lebber, lebber.
Veters goed gestrikt?
Kus, lebber, zoen, smak, lebber, lebber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |