Een dictatoriale bondgenoot die verkiezingen, waar Noord-Vietnam mee had ingestemd, had geannuleerd -daarmee verdragen schendend-, en later evengoed nog werd afgezet door Amerika. Inderdaad, ken je geschiedenis.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:35 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Ken je de geschiedenis van het Vietnam conflict? De VS kwam daar een bondgenoot helpen die aangevallen werd.
Vietnam?quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een dictatoriale bondgenoot die verkiezingen, waar Noord-Vietnam mee had ingestemd, had geannuleerd -daarmee verdragen schendend-, en later evengoed nog werd afgezet door Amerika. Inderdaad, ken je geschiedenis.
"Hasan zou in december voor het eerst uitgezonden worden naar Iran "quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef huhggh het volgende:
Hier nog een laatste artikel van het AD hierover:
Algemeen Dagblad: Dader schoot 100 keer en riep 'Allahu Akbar'
Is niet zo handig eigenlijk. Interessanter dan zijn eigen motivatie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:54 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Hasan zou in december voor het eerst uitgezonden worden naar Iran "
Hier ook in de Volkskrant met wat meer achtergronden: http://www.volkskrant.nl/(...)Hasan,_en_hij_vuurdequote:Op zaterdag 7 november 2009 11:36 schreef huhggh het volgende:
Hier nog een laatste artikel van het AD hierover:
Algemeen Dagblad: Dader schoot 100 keer en riep 'Allahu Akbar'
Sowieso vind ik het eigenlijk best vreemd dat deze man uitgezonden zou gaan worden... Aan de ene kant liep er een onderzoek naar hem (mede) vanwege zijn radicale overtuigingen, en aan de andere kant was duidelijk dat hij het leger uit wilde en daar erg veel voor over had. Lijkt me nogal een risico om zoiemand uit te zenden.quote:Hij had het helemaal gehad en wilde het leger uit. Maar ze wilden hem niet laten gaan, zelfs niet toen hij aanbood (zijn opleiding) terug te betalen’, zei ze tegen de Washington Post.
Wat is niet zo handig? En interessanter dan zijn eigen motivatie?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is niet zo handig eigenlijk. Interessanter dan zijn eigen motivatie.
Precies, maar Amerika he?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:06 schreef Sjaakz het volgende:
Sowieso vind ik het eigenlijk best vreemd dat deze man uitgezonden zou gaan worden... Aan de ene kant liep er een onderzoek naar hem (mede) vanwege zijn radicale overtuigingen, en aan de andere kant was duidelijk dat hij het leger uit wilde en daar erg veel voor over had. Lijkt me nogal een risico om zoiemand uit te zenden.
Gezien de uitgehaalde capriolen om maar niet uitgezonden te worden vind ik dat wel meevallen.quote:
Dat er staat dat hij naar Iran zou worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat is niet zo handig? En interessanter dan zijn eigen motivatie?
Politiek correct gedoe.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
Wel erg dat men blijkbaar dan niks geleerd heeft van 9/11.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:01 schreef Ryan3 het volgende:
Was Hassan een jihadist, en is dit een terroristische aanval geweest, de eerste sinds 9/11 op Amerikaanse bodem? Op deze vragen tracht men in het weblogcircuit een antwoord te geven, geloof ik. Dat weblogcircuit weet natuurlijk al de antwoorden op die vragen.
Nee dit topic gaat over fokkers die aan willen tonen hoe de slecht de VS is en hoe ze het verdienen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 12:07 schreef huhggh het volgende:
[..]
Vietnam?
Over off-topic gesproken.
Dit gaat over een schietpartij op een Amerikaanse legerbasis.
Dat begrijp ik, maar daar openen ze maar fijn hun eigen topic over.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:26 schreef Manifesto het volgende:
[..]
Nee dit topic gaat over fokkers die aan willen tonen hoe de slecht de VS is en hoe ze het verdienen.
Het verwarren van Irak met Iran is een stomme fout van het AD en daar is niets interessants aan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is niet zo handig eigenlijk. Interessanter dan zijn eigen motivatie.
Het is 1 ontspoorde psychiater, geen groepering, geen terrorisme, gewoon 1 gek, die het allemaal niet zag zitten.
Maar ja, daar zullen ze dan wel niet over nadenken, dat ze die mensen op die manier in tweestrijd kunnen brengen, dus even kijken wie je waar naartoe uitzendt, lijkt me niet zo moeilijk.
Je kennis uit youtube-filmpjes halen associeer ik met laagopgeleiden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 10:36 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee , ik was er niet bij en sorry als ik je verbaasd heb met mijn post onder de video What really happenend.
Waarschijnlijk heb je dan niet naar de tekst van die video geluisterd want die is namelijk shockender dan de beelden en gesproken door iemand die er wel veel vanaf weet.
Er zijn al bedreigingen geweest...quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:14 schreef nikk het volgende:
Mooi dat de Amerikanen hier kalm op reageren. In Nederland waren er direct rellen geweest.
Ik kan me anders geen rellen herinneren na de dood van Theo van Gogh.quote:Op zaterdag 7 november 2009 14:14 schreef nikk het volgende:
Mooi dat de Amerikanen hier kalm op reageren. In Nederland waren er direct rellen geweest.
In ieder geval een hoop brandstichtingen en dergelijke.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik kan me anders geen rellen herinneren na de dood van Theo van Gogh.
Dat waren allemaal kleine incidentjes, waarbij geen doden vielen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:51 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
In ieder geval een hoop brandstichtingen en dergelijke.
Naja, wat is klein, er zijn hele moskeeën en Islamitische basisscholen in vlammen opgegaan. En nog veel meer pogingen daartoe.quote:Op zaterdag 7 november 2009 19:53 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat waren allemaal kleine incidentjes, waarbij geen doden vielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |