Dreigen met?quote:
beter dan buiten, want daar is het zo koudquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef PieterBas het volgende:
en Windows 7 binnen... leuk projectje voor van het weekend
Wie zegt dat 't bij dreigen bleef, slecht garpjequote:
Rot opquote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef UncleErnie het volgende:
Waar is je toffe username?
Deze is keistom
Mijn raam staat wel open..quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
beter dan buiten, want daar is het zo koud
MoBlo is er nog hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:37 schreef UncleErnie het volgende:
Waar is je toffe username?
Deze is keistom
Ik keek serieus of ik er eentje meer had toen je het zei.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:38 schreef Zonebloempje het volgende:
[..]
Wie zegt dat 't bij dreigen bleef, slecht garpje.
Je weet dat die krengen een X-aantal dagen achterlopen? Of iig, als je ze bij dat abonnementen-ding checkt. Om te voorkomen dat mensen erachter komen welke mod wanneer een note gezet heeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik keek serieus of ik er eentje meer had toen je het zei.
Ja pff.. maak me maar bang, Isdatzo ZoBlo.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef zonebloempje het volgende:
[..]
Je weet dat die krengen een X-aantal dagen achterlopen? Of iig, als je ze bij dat abonnementen-ding checkt. Om te voorkomen dat mensen erachter komen welke mod wanneer een note gezet heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |