SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas nog geen foto's, tis nog niet te krijgen maar het komt er vrij zeker wel..
En dan nu mijn klacht:
Mensen zoals op onderstaande foto's vallen dus nog veel meer op zometeen!
Stel dat dit 'normaal' word, dan ga je stappen en kom je de hele tijd lichtgevende aandachttrekkers tegen..
Een tattoo neem je voor jezelf! Niet om als een verneukte kerstboom alle aandacht op te eisen![]()
![]()
(Ik ben vrijwel niet tegen tattoo's, maar wel tegen oerlelijke/foute, en oerlelijk + lichtgevend.. tsja..)
[ Bericht 1% gewijzigd door ShiroYasha op 05-11-2009 20:36:58 ]
En dan nu mijn klacht:quote:
wat een klacht zegquote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
En dan nu mijn klacht:
Mensen zoals;
*foto's*
vallen over een tijdje dus nog veel meer op.
ze staan ertussen, dat haalt een beetje mijn zin onderuit
zal het ff aanpassen*
phone homeeeeequote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef Fha het volgende:
Ik neem er een in het puntje van m'n vinger
Je kunt ook je leuter er vol mee tatoeėren..quote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef Fha het volgende:
Ik neem er een in het puntje van m'n vinger
Nee dat is niet mogelijk bij mijquote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Je kunt ook je leuter er vol mee tatoeėren..
Dan heb je een Light-Saber
(Groen voor Yoda, rood voor Darth-Vader)
Lachen als ie van zn fiets tyft, of ergens hard met zn hoofd ergens tegen aan botstquote:Op donderdag 5 november 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
Tatoeage zijn zoooo 2008.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skull implants for the win.
Hij heeft wel altijd ende immer tieten binnen handbereik:quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Lachen als ie van zn fiets tyft, of ergens hard met zn hoofd ergens tegen aan botst
Lijkt me ook niet een goed ideequote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
"<insert naam vriendje> was here"
met een pijl/landingsbaan naar je poepert
Alle google plaatjes die je vind met 'lelijke tattoo' zijn van jouw?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Mensen die mij zonder toestemming quoten![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
Tatoeage zijn zoooo 2008.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skull implants for the win.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |