Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef Bonzai. het volgende:
Ben ik de enige die hier aan moest denken tijdens het lezen van de TT:
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:10 schreef Bonzai. het volgende:
Ben ik de enige die hier aan moest denken tijdens het lezen van de TT:
Het is te flauw voor woorden, vandaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, we hebben al airco!
klacht: reclame's op de radio die ik niet snap!
Ik moest wel meteen aan die kansloze flauwe moppen denken hier in zo''n topic op FOK!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is te flauw voor woorden, vandaar.
Echt een dijenkletser!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef Mopst3r het volgende:
Komt een kuiken bij de bakker
Kuiken: een wit graag!
Bakker: Bruin of wit?
Kuiken: Tjilp!
Slager: Hondenstront!
HELDquote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef About2Break1 het volgende:
Het gaat over een optiepakket voor een auto die al vanaf 1 euro verkrijgbaar is, in het begin hoor je die man twijfelen of hij een dropje zal kopen, of een optiepakket met airco![]()
Dat is al te flauw voor woorden. En dan zijn er sukkels doe NOG dommere reclames maken. Het is eigenlijk om te janken.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik moest wel meteen aan die kansloze flauwe moppen denken hier in zo''n topic op FOK!
Reclames zijn sowieso om te janken!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is al te flauw voor woorden. En dan zijn er sukkels doe NOG dommere reclames maken. Het is eigenlijk om te janken.
Maar het punt is hij werkt wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is al te flauw voor woorden. En dan zijn er sukkels doe NOG dommere reclames maken. Het is eigenlijk om te janken.
Hij wilde het weten, en hijquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef About2Break1 het volgende:
Het gaat over een optiepakket voor een auto die al vanaf 1 euro verkrijgbaar is, in het begin hoor je die man twijfelen of hij een dropje zal kopen, of een optiepakket met airco![]()
Nu vind ik em nog steeds niet leuk.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef About2Break1 het volgende:
Klacht: reclames als: reclame's schrijvenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, we hebben al airco!
klacht: reclame's op de radio die ik niet snap!
Omdat het een reclame is +s van meerdere reclame'squote:Op donderdag 5 november 2009 21:04 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Klacht: reclames als: reclame's schrijven
WAAROM?????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |