OMG, ik heb beeldquote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Papa! Wat ruik je raar! Wakker worden, papa!"
Is dat zo,:ben je ervaringdeskundige?nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:24 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, dan gooi je dr een telefoon naar dr hoofd. werkt dat niet, sla je dr met dr hoofd door de deur en als ook dat niet werkt ga je pas echt los
ik ook niet, maar ik heb ook nooit in huubs schoenen gestaan. nooit zo een erge vrouw als claire gehad enzoquote:
Goed om te horen, ik ben blij dat jij niet hebt moeten doormaken wat die arme Claire heeft doorgemaaktquote:
Was je erbij dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb ook nooit in huubs schoenen gestaan. nooit zo een erge vrouw als claire gehad enzo
Wel als ze geen bier wil halenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beuken
gelukkig doet z'n nieuwe vriendin dat wel:quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wel als ze geen bier wil halen
En we hebben er een Huubsopper bij !quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb ook nooit in huubs schoenen gestaan. nooit zo een erge vrouw als claire gehad enzo
Nix mis met de Schepping, God is grootquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gelukkig doet z'n nieuwe vriendin dat wel:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En we hebben er een Huubsopper bij !
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En we hebben er een Huubsopper bij !
quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Bitch, nog nieuws over H en C? Desnoods over familie tot in de derde graad?
Ooh is dat het gezegdequote:Op vrijdag 6 november 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja er lopen meer gekken buiten als binnen in de wereld is het gezegde.
Go Huub
Ik weet niet hoor..volgens mij lopen er in de wereld net zoveel gekken als niet gekken, het is maar net waar je staat in de wereld, ik sta dan gelukkig aan de goeie kant, dat welquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Tja er lopen meer gekken buiten als binnen in de wereld is het gezegde.
Go Huub
Zo zie jij hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 01:30 schreef margje49 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor..volgens mij lopen er in de wereld net zoveel gekken als niet gekken, het is maar net waar je staat in de wereld, ik sta dan gelukkig aan de goeie kant, dat wel
elke morgen begin ik de dag met een lachquote:
Betekend dat dan niet gewoon dat ze/hij/het geen leven heeft?quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:11 schreef Hobby het volgende:
[..]
elke morgen begin ik de dag met een lach
omdat Mooiiii de nacht afsluit met het laatste woord
in welke toestand zij ook verkeer ( chapeau)
het laatste woord ...........![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! dus hou er eens mee op!
En laten we ons nu richten op Huub,[quote] de man die naar ik vermoed zijn vrouw compleet kort geslagen heeft!
Ja ze zijn weer bij elkaar .quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Betekend dat dan niet gewoon dat ze/hij/het geen leven heeft?![]()
Afijn, goedemorgen, is er al een uitspraak in de zaak lieve arme Claire vs wifebeatende grootmuillaaf Huub?
Er staat vermoed toch? Ik bedoel ik kan ook niet bij die gasten in hun hoofd of huis kijken!quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:46 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Dit moet echt een grap zijn van jou! Wat je hier neer zet.
Je bent goed geinformeerd , dan kan jij ons vast wel een heleboel info geven.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed om te horen, ik ben blij dat jij niet hebt moeten doormaken wat die arme Claire heeft doorgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |