Dat zijn toch van die lelijke kleine herrieschoppende figuren?quote:
Lieke is top!!!quote:
Anderhalf jaar met Huub kost je tien jaar van je leven!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat claire pas 25 is? Ze lijkt op de foto's wel 35 of ouder.. kan iemand me dat verschil uitleggen?
Als je die anderhalf jaar overleeft uiteraardquote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anderhalf jaar met Huub kost je tien jaar van je leven!
Ik gok op Ratna.quote:
In China hebben ze de gewoonte om een pasgeboren meisje door te spoelen... en voor een jongetje te gaan!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
In bulgarije hebben ze een traditie om baby's als ze de 1e verjaardag vieren op een kleed te zetten met een aantal spulletjes. Het spulletje dat het kind dan als eerste pakt zegt iets over wat het kind later gaat worden.
Het lijkt me een goed idee om dat niet met Sophie te gaan doen.
Als je geen smaak hebt kan je er ook niet over twisten.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere.. je valt nog steeds op dat vreselijke kind?
Huub ging meteen voor de kersenbonbon, .... ben inderdaad benieuwd wat zijn dochter doetquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
In bulgarije hebben ze een traditie om baby's als ze de 1e verjaardag vieren op een kleed te zetten met een aantal spulletjes. Het spulletje dat het kind dan als eerste pakt zegt iets over wat het kind later gaat worden.
Het lijkt me een goed idee om dat niet met Sophie te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |