Toppie!!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:57 schreef Leandra het volgende:
Vervolg op: [RLS SC #352] In de puree
Waar ik nav de vraag "wat is een TR" van Laysa al wel van dit icoontje [ afbeelding ] de url had gevonden, maar nog niet die van de NSB-knop.
Lieve Sabine, daar ging het niet om. Het ging erom dat Huub vond dat het niet erg was dat er zulke filmpjes van hem op i-net staan. Dáár ging het om. Ik ging daar op door om te zeggen dat hij het nadat hij vader was geworden wel aangaf het wat minder leuk te vinden, maar ik zei dat het ook wle kon zijn omdat hij nu een dochter heeft ipv een zoon, omdat het tov een zoon 'stoer' gerweest zou zijn en tov een dochter wat ranzig. Dus alsjeblieft, kom niet aan met 'wat het kind vindt', want daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ff serieus, kun jij je één persoon voorstellen die het niet erg zou vinden als diegene zijn of haar ouders de seks bedrijvend op beeld zou zien?
Ik niet.
Ze doen het geeneens!!
Maar goed, de NSB-knop is dus diezelfde alsquote:
Oeh... dat beddengoed ook??quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Noek!!!! Kerstbadmat! Zomaar bij H&M.
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf heeft iedereen culinaire shit en ik paupervreten!?
Gast, dat klinkt geniaal?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...
Jij ook een, stuur hem wel op hoor zijn erg lekkerquote:Op donderdag 5 november 2009 19:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf heeft iedereen culinaire shit en ik paupervreten!?
Zo meteen gooit Pietje de SC dicht en moeten we wachten tot hij met zijn stracciadinges klaar isquote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wel in het juiste topic hopelijk..... want ieder topic z'n eigen knop
Lange vingers?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:04 schreef Marrije het volgende:
Ik heb een ovenschotel gegeten, enorm lekker, om je vingers bij af te likken.
Hoeveel kost die?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
nou, misschien kun je hem juist beter niet gebruiken als je je over de zeik voelt, maar beter als je een topic wilt redden om iemand het zit te verstieren voor de restquote:Op donderdag 5 november 2009 19:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...nog niet nodig...ik ben niet zo snel over de ''Zeik"'
Ik heb een hele beleefde TR geschreven en extra Gert genoemdquote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, misschien kun je hem juist beter niet gebruiken als je je over de zeik voelt, maar beter als je een topic wilt redden om iemand het zit te verstieren voor de rest
Aha...nou de volgende keer als ik bij een rel aanwezig ben Tr ik wel met jullie meequote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, misschien kun je hem juist beter niet gebruiken als je je over de zeik voelt, maar beter als je een topic wilt redden om iemand het zit te verstieren voor de rest
There is no such thing as: "té hysterisch".quote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! dat geruite hè? dat vond ik ook al. t is alleen té hysterisch in mijnhysterisch behangen
slaapkamer
Zeker, zit nog op m'n werk, koffie en een gevulde koek, kan je die kutjudge niet wijsmaken natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 19:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. supermarkpizza en bier.. 't kán erger...
Volgens mij is ééntje eigenlijk genoeg. Komt een uitroeptekentje ofzeaux achter de tt te staan die alleen modjes kunnen zien. Dacht ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aha...nou de volgende keer als ik bij een rel aanwezig ben Tr ik wel met jullie mee
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, zit nog op m'n werk, koffie en een gevulde koek, kan je die kutjudge niet wijsmaken natuurlijk
Mwah, ik denk dat hij in de ene slaapkamer heel mooi staat (daar heb ik altijd rood beddengoed want colour-co) en in de andere slaapkamer staat ie ook heel mooi... win-win situatiequote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja! dat geruite hè? dat vond ik ook al. t is alleen té hysterisch in mijnhysterisch behangen
slaapkamer
Badmat en beddengoed zijn inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Korsjes..?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
neh lekker knapperig kaaskorstje bovenop, zooo lekker
Nu een lekker kopje thee maken,
Die was niet voor jou bedoeldquote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
las dat wij de hele dag niks doen
Ik vond die "vervelende Nederlanders" het bestequote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
kan jij niet reserve-mod worden dan, dat als de echte lekker gaan eten jij ff inspringt??? rooster b.v.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij is ééntje eigenlijk genoeg. Komt een uitroeptekentje ofzeaux achter de tt te staan die alleen modjes kunnen zien. Dacht ik.
Ik weet het niet zeker aangezien die idioten mij geen kleurtje willen geven
quote:
Wat een goed idee opeens uit het nietsquote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan jij niet reserve-mod worden dan, dat als de echte lekker gaan eten jij ff inspringt??? rooster b.v.
Jaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond die "vervelende Nederlanders" het beste
nou-hou.... we hebben franse lelies, brede streep en smalle streep, allemaal in zwartwit. Dat word geen oog meer dichtdoen met ruite dekens erbij.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
There is no such thing as: "té hysterisch".
ik doe ook de hele dag niks, maar gaat haar/hem niet aan, dat ik een heerlijk luilekkerlandleventje heb, zoek nog wel een werksterquote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Vervelende Nederlander! Bleh!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou-hou.... we hebben franse lelies, brede streep en smalle streep, allemaal in zwartwit. Dat word geen oog meer dichtdoen met ruite dekens erbij.
Ach paar goed verduisterende gordijnen (wel hysterische natuurlijk) en je ziet er niks van 's nachtsquote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou-hou.... we hebben franse lelies, brede streep en smalle streep, allemaal in zwartwit. Dat word geen oog meer dichtdoen met ruite dekens erbij.
Ja maar jij mag datquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik doe ook de hele dag niks, maar gaat haar/hem niet aan, dat ik een heerlijk luilekkerlandleventje heb, zoek nog wel een werkster
nee, dit is zoals ik ben he, heb jullie al zo lang voor het glazen bolletje gehouden dat ik nog lekker strak in het velletje zat, maar ja met die overvliegers had ik zoiets van, ach ik mag nog best *gezien* worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens, Toverheks, met die andere ava wou ik de hele tijd aan mijn beeldscherm likken als je voorbij kwam en nu ben ik bang je te quoten zonder condoomDoe 's veranderen
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, dit is zoals ik ben he, heb jullie al zo lang voor het glazen bolletje gehouden dat ik nog lekker strak in het velletje zat, maar ja met die overvliegers had ik zoiets van, ach ik mag nog best *gezien* worden.
O ik in thema: chaosquote:
Ow leuk ja ik was ook aan het klussenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Franse lelies
....ik ben al heeeeeeeeeeeel lang op zoek naar een sjabloon van een franse lelie...zodat ik die op mn muur kan kwakken....kan niets vinden dus ga eerdaags maar een muurtje behangen ermee
ja, soms heb ik van die heldere momenten hequote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat een goed idee opeens uit het niets![]()
Daar had ik eerlijk gezegd nog niet aan gedacht, ik zal het Gert eens voorleggen.
Eigenlijk heb ik gewoon een panda dekbedquote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat lekker? gegrild? of gewoon sudderen met een kruidnageltje en lauwelier?
quote:
Ohww... tsja ik moet nog gauw gaan eten blijkbaar..quote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik gewoon een panda dekbed![]()
Dat was 'm
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was 'm
hahahaquote:Op donderdag 5 november 2009 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was 'm
Dat was ineens een belediging van die psychopaat van een Judge666.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
En ik snap m niet. Moet ik nu het topic van huub gaan lezen?Nee toch?
-edit- die troll leest hier vast mee, check je pmquote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
En ik snap m niet. Moet ik nu het topic van huub gaan lezen?Nee toch?
Dik, veel plezier.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ga heroperning van het topic niet meemaken , dus ik taai af. We hebben het gourmetstel uit de kast getrokken en gaan naar de fittie in de tweede kamert kijken
eetse en veel plezierquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef versabommie het volgende:
Mensen ik ga heroperning van het topic niet meemaken , dus ik taai af. We hebben het gourmetstel uit de kast getrokken en gaan naar de fittie in de tweede kamert kijken
Heb je 'm weggejaagd??quote:Op donderdag 5 november 2009 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was ineens een belediging van die psychopaat van een Judge666.
Tussen al het getroll en gemekker door ineens: "Vervelende Nederlanders! Bleh!"
Hier mag het van mij rustig komen posten hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heb je 'm weggejaagd??wat moeten we nou??
ja pff, geef mijn portie maar aan fikkiequote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hier mag het van mij rustig komen posten hoor
Heb zelfs dappere lokpogingen gedaan![]()
Mag ik niet eens op mijn eigen probleem geilen GVD?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het nog wel een uurtje volgehouden denk ikquote:Op donderdag 5 november 2009 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja pff, geef mijn portie maar aan fikkie
Van mij wel, natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mag ik niet eens op mijn eigen probleem geilen GVD?
Miljaar!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
2 logo's
ik heb het al gelezen, pietje heeft wel gelijk
Wehehequote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tubgirl, feyenoord, what's the difference?
ja hoorde het net op rtl nieuws, wat een verdriet he en maken wij ons *druk* om 1 of andere mafkut die het topic verziekt.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef Marrije het volgende:
das ook wat, die 3 baby's die zijn overleden na een standaard vaccin bij het cb
Ik wou antwoord gaan geven, maar zit nog te etenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tubgirl, feyenoord, what's the difference?
wat is dit voor onzinquote:Op donderdag 5 november 2009 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuig van de richelquote:Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wéér een naamtopique.
De schobbejakken!
patat en frikandellen...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker, zit nog op m'n werk, koffie en een gevulde koek, kan je die kutjudge niet wijsmaken natuurlijk
Smakelijkquote:Op donderdag 5 november 2009 19:37 schreef D. het volgende:
Ik wou antwoord gaan geven, maar zit nog te eten
ja psycho judge 666 heeft heerlijk couscous gegetenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bestaat datquote:
Lol, hier ben je niet offtopic dus je zal iets beter je best moeten doen nuquote:Op donderdag 5 november 2009 19:42 schreef judge666 het volgende:
[..]
ja psycho judge 666 heeft heerlijk couscous gegeten
quote:
Zijn dat nou beschermde diersoorten of kun je die zonder problemen squashenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lol, hier ben je niet offtopic dus je zal iets beter je best moeten doen nu
Klein achtergesteld gordeldiertje van me
quote:
als jij wilt mag je best met mij squashen hoor...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Zijn dat nou beschermde diersoorten of kun je die zonder problemen squashen
Ik ben niet van de vrouwenliefdequote:Op donderdag 5 november 2009 19:50 schreef judge666 het volgende:
[..]
als jij wilt mag je best met mij squashen hoor...
ik laat je wel alle hoeken van de baan zien!
met liefde!
is ook geen vrouwenliefde, maar ouderwets afgemat worden op de squashbaan....quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef judge666 het volgende:
[..]
is ook geen vrouwenliefde, maar ouderwets afgemat worden op de squashbaan....
maar je durft zekers niet????
Frikadellen.quote:
Ik durf hier nix meer te zeggen.. je hebt een engeltje op schouder zitten Gast...quote:Op donderdag 5 november 2009 19:52 schreef judge666 het volgende:
[..]
is ook geen vrouwenliefde, maar ouderwets afgemat worden op de squashbaan....
maar je durft zekers niet????
Ik ookquote:Op donderdag 5 november 2009 19:55 schreef Laysa het volgende:
Gotver....ik krijg weer honger...ja honger ja
het kan allebei!quote:
LOIquote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef judge666 het volgende:
[..]
het kan allebei!
enne ik ben hier NIET op een cursus nederlands voor beginners...maar gewoon op een forumpje.
dan ga ik wel naar de loi als ik mijn NL wil ophalen!!!!!!!!!!!!!
engeltje???quote:Op donderdag 5 november 2009 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik durf hier nix meer te zeggen.. je hebt een engeltje op schouder zitten Gast...
ja leidse onderwijs instelling of zoiets????quote:
nee, trekquote:Op donderdag 5 november 2009 19:55 schreef Laysa het volgende:
Gotver....ik krijg weer honger...ja honger ja
Het was Ianquote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Owkee. Iemand heeft de deur weer open laten staan van het huis met truien met lange mouwen.
nee heb hem zelf open gebroken!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Owkee. Iemand heeft de deur weer open laten staan van het huis met truien met lange mouwen.
Jij ook , bankhang zequote:Op donderdag 5 november 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar bankhangen en teruglezen is voor homo's. Fijne avond allemaal.![]()
Nee buuv, of hij moet gaan schermen met de duivel en zulks.
Alsof Google alwetend isquote:Op donderdag 5 november 2009 20:00 schreef judge666 het volgende:
[..]
google ff dan frikandellen en frikadellen kan allebei!
hahaahquote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Alsof Google alwetend is
Ik ga af of de woorden van de grootste frikandellenboer van NL
Die 'gehaktbal' is dan weer wel de frikadelquote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef judge666 het volgende:
goed, het was een speciale frikandel, niet zo'n staaf maar meer een soort gehaktbal wat ook geen gewone gehaktbal was.
Wat doe je?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef judge666 het volgende:
[..]
hahaah
1-1
je schrijft het hetzelfde als mij,
wist je dat?
of een foutje?
het is je uitgelegd, hup doe het, je kan utquote:Op donderdag 5 november 2009 20:04 schreef Laysa het volgende:
* paniekend* oeh oeh...moet ik nu Tr-en?????
niet te verwarren met de fiandelquote:Op donderdag 5 november 2009 20:05 schreef D. het volgende:
[..]
Die 'gehaktbal' is dan weer wel de frikadel
Ik sprak jou ook nergens tegen (waar het om de staaf ging, zie mijn vorige postquote:Op donderdag 5 november 2009 20:03 schreef judge666 het volgende:
[..]
hahaah
1-1
je schrijft het hetzelfde als mij,
wist je dat?
of een foutje?
quote:
En judge666 is zomaar een nummer?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:00 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar bankhangen en teruglezen is voor homo's. Fijne avond allemaal.![]()
Nee buuv, of hij moet gaan schermen met de duivel en zulks.
Ah, ja, Nijmeegsquote:Op donderdag 5 november 2009 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar hier (lees ik) zeggen we Fiiiiiiii
quote:
Je zit te fappen hequote:
klopt, maar vond het gewoon grappig dat ik 1x niet werd tegengesproken!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik sprak jou ook nergens tegen (waar het om de staaf ging, zie mijn vorige post)
666 iets met de duivel toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En judge666 is zomaar een nummer?
misschien moet je dan meer 'juiste' dingen zeggenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:15 schreef judge666 het volgende:
[..]
klopt, maar vond het gewoon grappig dat ik 1x niet werd tegengesproken!
verbazend zelfs!
thanks!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:16 schreef D. het volgende:
[..]
misschien moet je dan meer 'juiste' dingen zeggen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff in een bak met water liggen
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef D. het volgende:
Ik ga maar ff in een bak met water liggen
quote:
ow dat kan ik wel hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef Deisyy het volgende:
Misschien blijft ze weg wanneer we doen alsof we slapen of dood zijn.....
Nu weet ik meteen waarom ik daar nooit komquote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wil je en link voor GP of VOL? het is duidelijk té heftig hier voor zwakke zieltjes...
en vooral die handbeweging erbij makenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee je moet zeggen :SjoeeeeeeeeeeeSjoeeeeeeeee
neen hoor "het "heeft het zelf gevonden!quote:
voor erbij lijkt me dat best wel geinig ja,quote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wil je en link voor GP of VOL? het is duidelijk té heftig hier voor zwakke zieltjes...
Het is niet meer zo leuk hè, nu?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef judge666 het volgende:
[..]
neen hoor "het "heeft het zelf gevonden!
En "het" post ook op andere plekken!
ik ben gewoon verknocht aan jullie!
ik hecht me niet zo gauwquote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef judge666 het volgende:
[..]
neen hoor "het "heeft het zelf gevonden!
En "het" post ook op andere plekken!
ik ben gewoon verknocht aan jullie!
Of schoppenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
en vooral die handbeweging erbij maken
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of schoppen![]()
Ik kan het even niet aan
ik vind het prachtig hier en geniet met volle teugen!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is niet meer zo leuk hè, nu?
Heej... leuk VOL kan wel een rellert gebruiken ze dommelen een beetje in daar! GP is dan eigelijk nix voor jou...dat zijn ehhh..."lieverds.."quote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef judge666 het volgende:
[..]
voor erbij lijkt me dat best wel geinig ja,
want wat een zwakke zieltjes joh!
wat is gp???
vol ken ik en kom ik af en toe ook stoken...!
daar gaat het toch niet om? elkaar bashen hoort niet in de H&C gate en in deze SC kan het wel maar is het vaker gewoon gezellig, Je hoeft elkaar toch niet in élk topic af te maken?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
quote:
Je bent snel tevreden, dat was wel te verwachten.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:35 schreef judge666 het volgende:
[..]
ik vind het prachtig hier en geniet met volle teugen!!!
Fixed that for youquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef judge666 het volgende:
[..]
ik heb geen vastbindings en of verlatings angst!
heel hard dan!...tot laterquote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of schoppen![]()
Ik kan het even niet aan
er word hier ook helemaal niemand afgemaakt, ook niet spreekwoordelijk!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om? elkaar bashen hoort niet in de H&C gate en in deze SC kan het wel maar is het vaker gewoon gezellig, Je hoeft elkaar toch niet in élk topic af te maken?
Vroeger hadden we daar prachtige HOOLI-topiques voorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar gaat het toch niet om? elkaar bashen hoort niet in de H&C gate en in deze SC kan het wel maar is het vaker gewoon gezellig, Je hoeft elkaar toch niet in élk topic af te maken?
Afmaken doen we niet aanquote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef judge666 het volgende:
[..]
er word hier ook helemaal niemand afgemaakt, ook niet spreekwoordelijk!
Dan ga je een mod roepen en om een ban van diegene smeken toch???
Wel een punt.. maar voor "gezelliiii.." gaf ik GP toch? FOK gaat toch niet ineens voor "Gezellig" promoten???quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Neen, en dat is volgens mij ook de eerste keer dat ik nee op zo'n vraag zeg.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef judge666 het volgende:
[..]
ooh lekker mag ik je vastbinden???
Wtf is een GP?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel een punt.. maar voor "gezelliiii.." gaf ik GP toch? FOK gaat toch niet ineens voor "Gezellig" promoten???
good old timesquote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vroeger hadden we daar prachtige HOOLI-topiques voor
De reluserts zijn ook niet meer van het niveau van vroeger.quote:
waarom denk je dat?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent snel tevreden, dat was wel te verwachten.
Morgen ben je het zat.
Je post als een mongool.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef judge666 het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
ik geef niet zo snel op!
En hoe denk je mij zo goed te kennen?
Waarvan als ik vragen mag?
(je antwoord is waarschijnlijk voorspelbaar: NEE)!
Ik weet niet wat GP is, en Fok staat niet synoniem voor gezelligheid en het H&C topic is ook alles behalve gezellig, zelfs zonder persoonlijke aanvallenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel een punt.. maar voor "gezelliiii.." gaf ik GP toch? FOK gaat toch niet ineens voor "Gezellig" promoten???
Ik heb er nog nooit van gehoord dus het zal wel een stel kudthippies zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je beloofd ze met rust te laten?
een snel tevreden handquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent snel tevreden, dat was wel te verwachten.
Morgen ben je het zat.
En nogmaals; morgen ben je dit zat.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef judge666 het volgende:
[..]
waarom denk je dat?
ik geef niet zo snel op!
En hoe denk je mij zo goed te kennen?
Waarvan als ik vragen mag?
(je antwoord is waarschijnlijk voorspelbaar: NEE)!
Noem je me nou ondankbaar?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef judge666 het volgende:
[..]
een snel tevreden hand
krijgt het hele land...!
jij krijgtniks want je bent niet snel tevreden????
ondankbaar heet dat toch???
dat was ook wel wat meer dan alleen maar dom gescheld, daar gingen hele jankpartijen mee gemoeidquote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De reluserts zijn ook niet meer van het niveau van vroeger.
Bij deze is de rek er ook wel weer uit.
Da's nog geen antwoord...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord dus het zal wel een stel kudthippies zijn.
Dit is niet eens dom gescheld, dat ding loopt gewoon achterlijke brainfarts te posten.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat was ook wel wat meer dan alleen maar dom gescheld, daar gingen hele jankpartijen mee gemoeid
Mooi, dergelijke zelfopoffering zullen ze daar waarschijnlijk erg waarderen...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat maar zitten, als het zo veel gevraagd is hoef ik het al niet meer te weten.
beloofd.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je beloofd ze met rust te laten?
dank je!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post als een mongool.
Dus je bent een mongool.
Maar goed dat ik op je spuug danquote:Op donderdag 5 november 2009 20:45 schreef judge666 het volgende:
[..]
dank je!![]()
soort trekt soort aan!
mongual
Je hebt gewoon een forum verzonnen hè, geef maar toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.....dat zal ik eerst met GP-headquarters moeten opnemen.....
Heb jij echt een account daar Gher ?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.....dat zal ik eerst met GP-headquarters moeten opnemen.....
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar goed dat ik op je spuug dan
hum wat een erg goede en duidelijke mening!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je post als een mongool.
Dus je bent een mongool.
Jahh.. ik kom daar graag, het zijn lievûûrds daar, zoals dat zo mooi heet....quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb jij echt een account daar Gher ?
Jij hebt écht problemen, steeds verschillende reacties op één postquote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef judge666 het volgende:
[..]
hum wat een erg goede en duidelijke mening!
heb je zeker lang over na moeten denken?
maar het is nog steeds geen antwoord, dat is zeker te moeilijk voor je?
ontwijken kan je dan weer wel1
teruglezen jochie!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Noem je me nou ondankbaar?![]()
Op basis van wát!?
Wat de neuk is een GP?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is niet voor mij ............, toch
Okee, ben er wel eens geweest, maar ik ken eigenlijk alleen die Shadowquote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. ik kom daar graag, het zijn lievûûrds daar, zoals dat zo mooi heet....
Je moeder op een hek, zoet zure kudt.quote:
oehhhquote:Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moeder op een hek, zoet zure kudt.
Beetje zelf het menselijke equivalent van een gehandicapte pinda zijn en dan denigrerend tegen mij doen.
Die ja, en ForeverBlue draaien al langer mee dan dit hele zooitje hieroo...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ben er wel eens geweest, maar ik ken eigenlijk alleen die Shadow
Nee, straks word ik ziekquote:Op donderdag 5 november 2009 20:51 schreef judge666 het volgende:
[..]
oehhh
heb ik nu al je gevolige plek geraakt??
arm jochie.
wil je er een kusje op???
van jou wil ik al geeneens een antwoord meer, is schijnbaar te moeilijk voor je!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij hebt écht problemen, steeds verschillende reacties op één post![]()
Wat voor antwoord had je graag willen hebben, labiel stuk plastic?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:51 schreef judge666 het volgende:
[..]
oehhh
heb ik nu al je gevolige plek geraakt??
arm jochie.
wil je er een kusje op???
quote:
Het antwoord is: 42.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:52 schreef judge666 het volgende:
[..]
van jou wil ik al geeneens een antwoord meer, is schijnbaar te moeilijk voor je!
schelden kan je wel goed!
chapeau!
Juistem, dus altijd goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
The answer on the Universe Life and Everything????
Sjessus...pleurT jij ff op.....quote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef judge666 het volgende:
[..]
kan niet!
dat ben je al! (in je hoofd)
42quote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef judge666 het volgende:
[..]
kan niet!
Rot terug onder je steen, stuk gefrustreerd ongelukquote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef judge666 het volgende:
[..]
kan niet!
Mij?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
och komt spuit elf ook weer....
pas op anders ga ik je laten huilen.............
Es kijken hoe lang......quote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Rot terug onder je steen, stuk gefrustreerd ongeluk
Dat doen we al om je (van het lachen weliswaar maar toch)quote:Op donderdag 5 november 2009 20:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
och komt spuit elf ook weer....
pas op anders ga ik je laten huilen.............
O ga je hem opmetenquote:
geeft niks,quote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, hij is top, jullie begrijpen 'm gewoon niet
een harde kopstoot mag ook van mij, ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Kally het volgende:
[..]
en vooral die handbeweging erbij maken
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeh wat romantischquote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef judge666 het volgende:
[..]
geeft niks,
ik ben hier ook niet om begrip te kweken!
maar vind jou ook wel een beetje top!
Ja, ga ze daar lastig vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef judge666 het volgende:
[..]
dank je.
(ook al was het niet voor mij bedoeld)!
Beloofd is beloofd...quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef judge666 het volgende:
[..]
dank je.
(ook al was het niet voor mij bedoeld)!
nou dat is dan toch ook wel weer leuk.............!quote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat doen we al om je (van het lachen weliswaar maar toch)
Te laatquote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeh wat romantisch
Ik wou net zeggen dat ik hoop dat ze er chirurgisch voor zorgen
dat je je niet voort kunt planten maar nu ik dit lees![]()
![]()
Mjah, je bent niet meer interessant, sorry.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:02 schreef judge666 het volgende:
[..]
zekers veels te laat.
story of his life i guess! (ian nick)
zei ik toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, je bent niet meer interessant, sorry.
Maar doe lekker verder.
niet meer interessant???quote:Op donderdag 5 november 2009 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, je bent niet meer interessant, sorry.
Maar doe lekker verder.
Hm, ik was even bezig, maar goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:13 schreef judge666 het volgende:
[..]
zei ik toch?
immer te laat.
deze reactie kost hem 10 minuten!
enjoy!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, ik was even bezig, maar goed.
Een goeie troll doet af en toe wat nieuws en daar ga ik dan
vooral in de sc, graag in mee. Jij blijft een beetje hetzelfde
trucje doen en de lol is er vanaf. Op mijn volgende reactie hoef
je niet te wachten, ik ga gezellig wat drinken met vrienden.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:17 schreef judge666 het volgende:
[..jij gebruikt immers ook steeds het zelfdde trucje! aantrekken en afstoten, word ook saai!]
ja sorry shit happens!quote:
GVDquote:
IK BEN OOK GEEN TROLL!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, ik was even bezig, maar goed.
Een goeie troll doet af en toe wat nieuws en daar ga ik dan
vooral in de sc, graag in mee. Jij blijft een beetje hetzelfde
trucje doen en de lol is er vanaf. Op mijn volgende reactie hoef
je niet te wachten, ik ga gezellig wat drinken met vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |