Dus de periode 2000-2019 heet noughty teens? Dat levert vast aparte hits opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:05 schreef Individual het volgende:
[..]
Wat indahnesia zegt idd. NL uitspraak: nowgties
Er is nogal wat over gedebatteerd: http://www.sirc.org/publik/Noughties.shtml
We zitten nu in onze teens.
Grijns!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus de periode 2000-2019 heet noughty teens? Dat levert vast aparte hits op
Als je voor de overheid werkt, bemoeilijkt dat het integreren daar vooral.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Emigreren nog wel!![]()
Lijkt me fantastisch om te bezoeken, maar met 9000 inwoners en 5000km weg van het dichtsbijzijnde 'vaste land' lijkt het me moeilijk settelen.
Wat zou je voor werk doen? Franse overheid?
Omdat je over het algemeen je Nederlandse identiteit niet verliest en dus het recht hebt om te stemmen lijkt me... Of je met dat recht iets wil doen is een ander verhaalquote:Op zaterdag 6 maart 2010 06:21 schreef popolon het volgende:
Ik stem ook niet, snap dat ook niet waarom emigranten nog steeds mogen stemmen.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 06:21 schreef popolon het volgende:
Zolang je de Nederlandse nationaliteit hebt, mag je voor de landelijke (en Europese) verkiezingen meedoen. Amerikanen die overzee wonen mogen dat ook trouwens, hetzij via post, hetzij via een ambassade.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 06:21 schreef popolon het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:52 schreef maartena het volgende:
Ik kan trouwens niet eens stemmen..... ik kan mijn Nederlandse paspoort niet verlengen totdat ik mijn verklaring voor behoud van Nederlanderschap heb, en daarvoor heb ik een document uit Nederland nodig..... en voor het stemmen moet ik een kopie van geldig paspoort insturen, en die heb ik niet.
Lastig.Ik reis in Mei op Amerikaans paspoort naar Nederland, en moet daar dan naar de gemeente voor een document.
Welkom!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:58 schreef Xaryna het volgende:
Ja, ik dacht, ik ga het eerst een jaartje uitproberen voor ik definitief verhuis.
Het is toch best ver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |