Nee, ik ben helemaal verliefd op Frans-Polynesië; dat wel!quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat heeft ze toch ook nooit beweerd ?
ze lijkt op Bora-Bora !
Emigreren nog wel!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:44 schreef Bora-Bora het volgende:
Nee, ik ben helemaal verliefd op Frans-Polynesië; dat wel!![]()
![]()
En onze droom is om daar ooit (binnen enkele jaren zou leuk zijn) naartoe te emigreren.
Maarreh, Bora-Bora hoort ook bij Frankrijk hè.
Ik antwoord even in de Slowchat, okee?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:43 schreef Individual het volgende:
[..]
Emigreren nog wel!![]()
Lijkt me fantastisch om te bezoeken, maar met 9000 inwoners en 5000km weg van het dichtsbijzijnde 'vaste land' lijkt het me moeilijk settelen.
Wat zou je voor werk doen? Franse overheid?
ik denk dat ik dan net terug ben, ff vragen aan de ambasade hoe dat zit want ik sta nu in S`pore ingeschreven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb mijn vader laten stemmen voor de gemeenteraad verkiezingen en voor de verkiezingen later zal ik speciaal terugkomen naar Nederland om te stemmen!
hoelang van te voren krijg je je verkiezings papiertje?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:55 schreef SeLang het volgende:
Vorige keer heb ik vanuit Taiwan via internet gestemd. Niet vergeten om me opnieuw te registreren.
Weet ik niet meer. Je moest je eerst registreren en dan krijg je een pincode voor een website. Ik moet dat nu weer opnieuw uitzoeken want ik sta denk ik nog steeds in Taiwan geregistreerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:20 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hoelang van te voren krijg je je verkiezings papiertje?
eens navragen dan, ik ben de 19ste mei alweer terug in NL maar die papiertjes worden waarschijnlijk al 2 weken van te voren verstuurd.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:27 schreef SeLang het volgende:
[..]
Weet ik niet meer. Je moest je eerst registreren en dan krijg je een pincode voor een website. Ik moet dat nu weer opnieuw uitzoeken want ik sta denk ik nog steeds in Taiwan geregistreerd.
Waar woon jij? Je mag toch alleen voor gemeente stemmen als je daadwerkelijk daar staat ingeschreven?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Heb mijn vader laten stemmen voor de gemeenteraad verkiezingen en voor de verkiezingen later zal ik speciaal terugkomen naar Nederland om te stemmen!
Niet om gelijk te muggenziften,maar dat zegt mij dan nog niks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
dat heeft ze toch ook nooit beweerd ?
ze lijkt op Bora-Bora !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |