bronquote:AMSTERDAM - Er wordt met verbijstering gereageerd op de uitspraken die pedofiel Ad van den Berg doet in een televisie-interview met seksuologe Goedele Liekens. De medeoprichter van de pedopartij geeft lachend toe dat hij seks heeft gehad met een jongen. "Als het kind geniet, dan geniet ik dus ook", aldus de pedofiel.
De Belgische seksuologe had een gesprek met Van den Berg, dat aanstaande zondag om 22.15 uur wordt uitgezonden door Het Gesprek. In het promofilmpje is een deel van het interview te zien waarin Van den Berg vertelt met toestemming van een kind aan zijn 'piemel te hebben gezogen'. "En ik heb zijn billen bestast, meer niet", zo laat hij weten.
Liekens kan, met een glaasje rode wijn in haar handen, niet anders dan constateren dat haar gesprekspartner ‘seksueel gestoord’ is.
Van den Berg zei eerder al dat hij vindt dat de taboe op pedofilie maar eens moet worden opgeheven. Volgens hem kunnen kinderen zelf prima aangeven of ze klaar zijn voor seks.
Norbert de Jonge, secretaris van de pedopartij, wil graag benadrukken dat Ad van den Berg rond 1987 is veroordeeld voor de seksuele handelingen die in het interview worden beschreven. "De rechter heeft hem daar toen een boete van 1000 gulden en een voorwaardelijke gevangenisstraf van een maand voor opgelegd."
Ook heeft De Jonge het idee dat het promofilmpje wat vreemd is gemonteerd en dat de Belgische niet op Van den Berg doelde met de woorden 'geestelijk gestoord'. "Ad van den Berg zelf zegt dat hij het idee had dat Goedele juist veel sympathie voor hem had. Het gesprek verliep in ieder geval uiterst gemoedelijk".
klik hier voor filmpje
Klopt. Hier in Nederland mag het pas vanaf 16.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het toch een beetje eng, maar als zo'n pedofiel het vrijwillig doet met zo'n kind wat het ook vrijwillig doet, dan vind ik dat het moet kunnen. Ik bedoel, als ik 14 zou zijn en het met iemand van 20 zou doen is hij ook pedofiel toch?
Je mag als je 16 bent het wel met iemand van 20 doen? Dan is hij toch nog steeds een pedofiel want jij bent 'wettelijk' nog een kind en hij niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Klopt. Hier in Nederland mag het pas vanaf 16.
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het toch een beetje eng, maar als zo'n pedofiel het vrijwillig doet met zo'n kind wat het ook vrijwillig doet, dan vind ik dat het moet kunnen. Ik bedoel, als ik 14 zou zijn en het met iemand van 20 zou doen is hij ook pedofiel toch?
Dan mag het. In de VS mag dat niet. Dan moet je gewoon allebei 18 zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je mag als je 16 bent het wel met iemand van 20 doen? Dan is hij toch nog steeds een pedofiel want jij bent 'wettelijk' nog een kind en hij niet.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja.
Een kind van 14 is precies dat, een kind van 14. Een kind van 14 is niet in staat in te schatten wat sex met een volwassene voor gevolgen kan hebben.
Dus de naam van z'n partij is ook nog eens verkeerd?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef Mylene het volgende:
Een kind van 12 en boven die leeftijd heeft niets met pedofilie te maken, maar met efebofilie. Zo heet het als je op pubers valt.
PvdEquote:Op donderdag 5 november 2009 18:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus de naam van z'n partij is ook nog eens verkeerd?
denken ze in veel landen anders overquote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja.
Een kind van 14 is precies dat, een kind van 14. Een kind van 14 is niet in staat in te schatten wat sex met een volwassene voor gevolgen kan hebben.
Ik geloof niet dat deze gasten vallen op kinderen die secundaire geslachtskenmerken aan het ontwikkelen zijn. Legalisering van seks tussen volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar is een tussenstap naar wat ze echt willen, seks met kinderen jongeren dan die leeftijd.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus de naam van z'n partij is ook nog eens verkeerd?
Pijpsmoeltjequote:Op donderdag 5 november 2009 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een uiterst ranzig gebit, gatverdamme man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:45 schreef Yorrit het volgende:
[..]
denken ze in veel landen anders over
wil illustreren dat het geen vaststaand feit is dat er vanaf een bepaalde leeftijd wel een keuze gemaakt kan worden. en de verschillen in wetgeving weerspiegelen dat.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:05 schreef Yorrit het volgende:
[quote]Op donderdag 5 november 2009 19:00 schreef zovty het volgende:
[..]
Tja.
In veel landen hebben ze ook open riolen.
Hier dan ook maar invoeren?
in nl staat het op 16..quote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, maar jij snapt toch ook wel dat ik het over de nederlandse wetgeving en maatschappij heb.
Mag ik jou vriendelijk doch dringend verzoeken mij te pijpen?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:24 schreef Tamashii het volgende:
Persoonlijk denk ik dat iemand van 12 echt wel de keuze kan maken om gepijpt te worden door zo'n man of niet. Dat zo'n man ontzettend subtiel iets anders kan brengen en het vervolgens toch gebeurt, is absoluut niet de keuze van dat kind.
Met d'r glaasje rode wijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:16 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Goedele Liekens is niet veel beter.
Ik zeg: FOK!meet dwars door Midden- en Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:45 schreef Yorrit het volgende:
[..]
denken ze in veel landen anders over
[ afbeelding ]
Wajooo. Iemand anders die het verschil ook kent.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef Mylene het volgende:
Een kind van 12 en boven die leeftijd heeft niets met pedofilie te maken, maar met efebofilie. Zo heet het als je op pubers valt.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef AndyKaufman het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft echt het perfecte hoofd van zo'n James Bond schurk.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef AndyKaufman het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft echt het perfecte hoofd van zo'n James Bond schurk.
quote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zeg: FOK!meet dwars door Midden- en Zuid-Amerika.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |