Het was een dikke vette potquote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef postmortum het volgende:
ik loop dus net in het mooie pittoreske centrum van Sittard. ie ik een meid van een jaar of 15/16 een dikke groene rochel op straat spugen![]()
Waarom doen vrouwen dat? Ze worden er niet aantrekkelijker door en het is tevens erg smerig
ja en had een roze trainingsbroek aan waarop versace stondquote:
Dat dus. Gad-ve-re-dam-me. Het heeft ook nog eens geen enkel nut, je lichaam is gewoon ontworpen met slikreflex en het vermogen je neus op te halen. 1 + 1 = 2quote:Op donderdag 5 november 2009 18:20 schreef Holy_Goat het volgende:
bij mannen is het ook smerig. Vooral bij bushokkies dat je je tas niet eens op straat DURFT te zetten met al die spei overal.
eenschquote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Aethereal het volgende:
Spugen is voor lama's en die horen in de dierentuin.
en remlofquote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Aethereal het volgende:
nee spei manquote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef RickoKun het volgende:
tuf?
QFT.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Aethereal het volgende:
Zeg TS, waarom vraag je waarom vrouwen dit doen? Die doen het juist bijna nooit, mannen veel vaker.quote:
Heb jij redeneren gehad met Nederlands?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:24 schreef Chai het volgende:
Ja bij mannen is het wel lekekr wou je zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |