Het was een dikke vette potquote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef postmortum het volgende:
ik loop dus net in het mooie pittoreske centrum van Sittard. ie ik een meid van een jaar of 15/16 een dikke groene rochel op straat spugen![]()
Waarom doen vrouwen dat? Ze worden er niet aantrekkelijker door en het is tevens erg smerig
ja en had een roze trainingsbroek aan waarop versace stondquote:
Dat dus. Gad-ve-re-dam-me. Het heeft ook nog eens geen enkel nut, je lichaam is gewoon ontworpen met slikreflex en het vermogen je neus op te halen. 1 + 1 = 2quote:Op donderdag 5 november 2009 18:20 schreef Holy_Goat het volgende:
bij mannen is het ook smerig. Vooral bij bushokkies dat je je tas niet eens op straat DURFT te zetten met al die spei overal.
eenschquote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Aethereal het volgende:
Spugen is voor lama's en die horen in de dierentuin.
en remlofquote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Aethereal het volgende:
nee spei manquote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef RickoKun het volgende:
tuf?
QFT.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Aethereal het volgende:
Zeg TS, waarom vraag je waarom vrouwen dit doen? Die doen het juist bijna nooit, mannen veel vaker.quote:
Heb jij redeneren gehad met Nederlands?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:24 schreef Chai het volgende:
Ja bij mannen is het wel lekekr wou je zeggen?
Nou ik vind het gewoon dom dat hij specifiek vrouwen noemt. Terwijl mannen het veel vaker doen en daar klaagt hij dan weer niet over.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Heb jij redeneren gehad met Nederlands?
Nouja, mannen zijn over het algemeen toch wat lomper dan vrouwen en dat sommige mannen ranzig zijn kijkt niemand meer van op. Maar van vrouwen zijn de verwachtingen qua elegantie wat hoger geloof ik. Je moet toch wel toegeven dat je meer opkijkt van een roggelende chick dan van een één of andere aso gast die roggelt.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon dom dat hij specifiek vrouwen noemt. Terwijl mannen het veel vaker doen en daar klaagt hij dan weer niet over.
Je hebt ook asomeisjes en ik kijk er niet echt meer van op eigenlijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nouja, mannen zijn over het algemeen toch wat lomper dan vrouwen en dat sommige mannen ranzig zijn kijkt niemand meer van op. Maar van vrouwen zijn de verwachtingen qua elegantie wat hoger geloof ik. Je moet toch wel toegeven dat je meer opkijkt van een roggelende chick dan van een één of andere aso gast die roggelt.
net of ik mannen aantrekkelijk vindquote:Op donderdag 5 november 2009 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou ik vind het gewoon dom dat hij specifiek vrouwen noemt. Terwijl mannen het veel vaker doen en daar klaagt hij dan weer niet over.
Gelukkig ken ik geen asomeisjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt ook asomeisjes en ik kijk er niet echt meer van op eigenlijk.
Wees blij, dan weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
net of ik mannen aantrekkelijk vind![]()
het was een leuke meid , maar dit was gewoon een afknapper
Ik las Noortje.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef Tamashii het volgende:
Dat zijn van die slettebakken die denken dat het stoer is!
Net zo als jongens trouwens, mijn broertje doet het ook wel eens en dan geef ik em gauw een klap tegen zijn hoofd.
quote:
new kids on the block?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:44 schreef Maringo het volgende:
New Kids wannabe...
Mijn vrouwenbeeld, wat doe je!?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef Toempf het volgende:
Zal ik je een geheim verklappen?
Vrouwen poepen ook![]()
Alsof je 24/7 alleen maar bezig bent met aantrekkelijk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef postmortum het volgende:
Ze worden er niet aantrekkelijker door en het is tevens erg smerig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |