we mogen terug komen voor de helft van de prijs :pquote:Op maandag 30 november 2009 17:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Center Parcs, hehe. Daar woon ik een paar straten vandaan.
En ja, dat is sinds eind vorige week niet meer zo. Je was te vroeg.
1 ding is zeker, ze kunnen je beter ontbijt brengen dan met je naar de chinees. dan schaamt iedereen zich kapotquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
we mogen terug komen voor de helft van de prijs :p
het heijderbos of zo iets heete het. Leuk
park met een leuk zwembad!
Maar denk niet dat we terug gaan. Maar zo wel mag jij ons ontbijt komen brengen
t0n?quote:Op donderdag 3 december 2009 09:44 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
1 ding is zeker, ze kunnen je beter ontbijt brengen dan met je naar de chinees. dan schaamt iedereen zich kapot
Woon jij in een bos?quote:Op zondag 22 november 2009 23:14 schreef invine het volgende:
Hele zaterdag onder mijn auto gelegen, hij had op het subframe veel vliegroest. Dus met de staalborstel alles eraf en opnieuw tectyleren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ff gegoogled maar dámn wat een lillek ding zeg zo'n jawaquote:Op donderdag 3 december 2009 23:24 schreef invine het volgende:
Achter de caravan is nog een schuur en daar staat 2x een Jawa in 1x met zijspan & aanhang wagen en zijn BMW 1100 nogwat (nieuwer ding)
Euh ja als je het goede model hebt gevonden.. maar ze zijn idd niet heel erg mooiquote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
heb ff gegoogled maar dámn wat een lillek ding zeg zo'n jawa
BTW
Iemand ervaring met Spec 3+ Koppelingen ?
Waarom open je trouwens geen showcase in FOT? Fotografiequote:Op donderdag 3 december 2009 23:29 schreef invine het volgende:
Ik kwam nog wat foto's tegen van mijn vakantie in frankrijk. Klein auto kerkhof. Ben er paar jaar terug eerder geweest toen was het 6-7 keer zo groot. Nu was het meest opgeruimt en stond er nog een kleine beetje oud roest!
paar foto's, rest staat op(zijn tevens niet alle foto's): http://s93.photobucket.com/albums/l53/invine/junkyard/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind ze niet zo boeiend of speciaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom open je trouwens geen showcase in FOT? Fotografie
Niemand hier die een Spec stage 3+ clutch gebruikt? ( http://www.specclutch.com/products )quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:28 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
heb ff gegoogled maar dámn wat een lillek ding zeg zo'n jawa
BTW
Iemand ervaring met Spec 3+ Koppelingen ?
Ik wel, maar mijn laptop (na 4,5 jaar vrij probleemloos maar heel intensief gebruik) niet meer. Dat is al het tweede dure apparaat dat ik in twee weken tijd heb moeten vervangenquote:
is er niet meerquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:43 schreef Dangel het volgende:
nee, ik ben al zo'n jaar geleden dood verklaard![]()
Heeft iemand Unimog gezien btw?
mwahquote:
wees blij dat die zo lang is mee gegaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik wel, maar mijn laptop (na 4,5 jaar vrij probleemloos maar heel intensief gebruik) niet meer. Dat is al het tweede dure apparaat dat ik in twee weken tijd heb moeten vervangen![]()
O, en mijn modem ging vorig weekend ook kapot.
Was ook de bedoeling, was een duur ding destijds maar wel kwaliteit. Had ook een extra stevige behuizing en heeft daardoor genoeg stootjes en zelfs wat valpartijen overleeft die andere laptops allang genekt zouden hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wees blij dat die zo lang is mee gegaanbest lang voor een laptop hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |