Voor degene die bekend zijn met de radio XFM in brabant/limburg

Ik deed vanavond mee met de XFM karting cup.
Ging op zich wel prima, je moest in 2 races jezelf kwalificeren. De eerste rond werd je random geplaatst en daarna bij degene die rond jouw snelheid zaten.
Ik zat bij de laatste groep van 5 die mocht starten met de eerste kwalificatie en ik had 2 gasten die snel waren en 2 die ongelooflijk traag waren en mijn kart werkte ook niet lekker mee. Eindigde uiteindelijk als 6e overal en dus niet echt een slechte prestatie al zeg ik het zelf.
Door die 6e plaats moest ik wel starten met de mensen van 6 t/m 10 , wat wel gunstig uitpakte want ik kwam uiteindelijk uit op 4e overal

niet slecht voor iemand die amper kart!
Nu op naar de eind race, door welke reden dan ook mocht ik als 3e starten. Dit achter 2 gasten die wereldkampioenschappen rijden, maar hier begon mijn drama bij de start reageerde mijn kart niet en bleef ik zo goed als stil staan en klapte in een paar bochten later er ook nog is uit omdat mijn gaspedaal bleef hangen

echt een bagger kart 1e klas waar ik in reed, want uiteindelijk haalde de nr1 mij nog in en ik kon hem goed bijhouden!
Al met al wel een leuke avond gehad