jij bent gewoon jaleors dat jij dat nie betalen kan ga nu maar weer in een ander topic haten DOEIIIIIquote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Aalbers het volgende:
Mensen die hun zelfvertrouwen uit dure dingen/merken moeten halen
Mensen die denken dat merken als Diesel en winkels als Score daar ook onder vallenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Aalbers het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaleors dat jij dat nie betalen kan ga nu maar weer in een ander topic haten DOEIIIII
ja dat zei dat meisje ook al alleen met pindakaas zei zequote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
Leg de broek een paar uurtjes in de diepvries en je kunt het dan er zo weer afhalen.
Gratis tip.
alsof ik wil dat haters dit lezen gaan genoeg andere topics mattiequote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef rulerofdeath het volgende:
jezus, dat valt slecht te lezen
Net zoiets als edible-undies gok ik, maar dan iets andersquote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef lightmoon het volgende:
een broek van kauwgom in de bus gekocht?
ja en ik wsa al benieuwd hoeveel klappen hari je al gegeven hadquote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Feitosa het volgende:
Ik dacht al waar is die pimp italiaan heen.
Hier weer een klasse topic geopend dus.![]()
Zeg die diesel broeken, zijn die nou monorail of multirail?
Hey, bedankt!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
Leg de broek een paar uurtjes in de diepvries en je kunt het dan er zo weer afhalen.
Gratis tip.
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef ynuhh het volgende:
Leg de kauwgom een paar uurtjes in de diepvries en je kunt die broek er zo weer afhalen.
Gratis tip.
Ik ken geen Harrie.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ja en ik wsa al benieuwd hoeveel klappen hari je al gegeven had
Badr mattie ken ik ook niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:37 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
badr mattie en nu wegwezen hater
Inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 17:25 schreef Aalbers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |