www.kinderliedjes.nlquote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef miss_sly het volgende:
heeft er iemand een tip voor een leuke cd met kinderliedjes?
Senna vindt zingen zo leuk, maar mijn repertoire is een klein beetje beperkt
doet het nietquote:
Ik heb een hele leuke van het kraambureau gekregen, ik kan wel kijken of ik hem voor je kan branden en mee kan nemen naar de meet bij Innepin.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:54 schreef miss_sly het volgende:
heeft er iemand een tip voor een leuke cd met kinderliedjes?
Senna vindt zingen zo leuk, maar mijn repertoire is een klein beetje beperkt
Redelijk. Ik was al beter, Sasha was gisteren al weer naar de creche gegaan en F. heeft het vandaag nog rustigaan gedaan maar die gaat morgen wrsch ook weer werken.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Lekker, BE! Zijn jullie weer opgeknapt allemaal?
Ja sorry, ik zag dat hij het al weer deed! Yay for that!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef huuphuup het volgende:
Oh das relax BE!!
en ssht over die ketelik wil graag warm de winter door
ow dat zou leuk zijn!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb een hele leuke van het kraambureau gekregen, ik kan wel kijken of ik hem voor je kan branden en mee kan nemen naar de meet bij Innepin.
*onthoudt...
Huup, je ketel!![]()
Klinkt verdacht bekend.
Hij doet het al!
Ik heb mijn kraamzorg-bijdrage van Sasha's kraamtijd terug gekregen van de verzekering!Had ik niet verwacht, is tenslotte 2008, maar toch mooi wel!
150 Euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |