Je doet mij denken aan:quote:Op donderdag 5 november 2009 16:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik ga toch geen 32 items uit m'n hoofd leren voordat boodschappen ga doen?Gewoon even opschrijven, is veel handiger
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
TS is een papzak die alleen bevroren pizza en chips haalt en daarom geen lijstje nodig heeft.
wtf heeft dat er nou weer mee te maken dat ik zo handig genoeg ben om een lijstje te maken van de 32 items die nodig heb zodat ik niets vergeet?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef guapo het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan:
1. geitenwollen sokken.
2. je rookt pijp.
3. pantoffels thuis aan.
4. 1x per week onder de douche
Tampons voor de lichtere dagen?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Biancavia het volgende:
In principe weet ik ook wel uit mijn hoofd wel wat ik moet hebben, maar afwijkende items, zoals sambal, tampons voor de lichtere dagen of wasmiddel voor de zwarte was, dat schrijf ik wel even op, want die zitten niet in mijn standaard winkelsysteem.
lift.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
TS is een papzak die alleen bevroren pizza en chips haalt en daarom geen lijstje nodig heeft.
oja pastasaus niet vergetenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Biancavia het volgende:
tampons voor de lichtere dagen
Mensen uit omgeving Zwolle die iets 'nodig zijn' moeten ze kapot maken en dan ook echt langzaam in hele kleine stukjes.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Biancavia het volgende:
In principe weet ik ook wel uit mijn hoofd wel wat ik moet hebben, maar afwijkende items, zoals sambal, tampons voor de lichtere dagen of wasmiddel voor de zwarte was, dat schrijf ik wel even op, want die zitten niet in mijn standaard winkelsysteem.
Zure matten zijn inderdaad smerig.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef RemcoDelft het volgende:
Als de supermarkten toch eens alles alfabetisch zouden leggen he...
Je begint bij de aardappels, dan loop je langs de appels, bananen, enz, en je eindigt bij de zeep...
is dit een doodverwensing?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mensen uit omgeving Zwolle die iets 'nodig zijn' moeten ze kapot maken en dan ook echt langzaam in hele kleine stukjes.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
Ingevroren frikandellen en vloeibaar frituurvet zijn inderdaad niet de moeilijkste dingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef Mirel het volgende:
Dingen onthouden is makkelijk.
Dit.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef JackHerrer het volgende:
Wat een taalgebruik, ben je dat echt nodig?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mensen uit omgeving Zwolle die iets 'nodig zijn' moeten ze kapot maken en dan ook echt langzaam in hele kleine stukjes.
Zwolle is de bom, hoersletquote:Op donderdag 5 november 2009 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent toch ook geen zak patat.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:30 schreef detulp050 het volgende:
Wat een taalgebruik, ben je dat echt nodig?
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef Kreator het volgende:
patat.
Sommige mensen hebben geen onbeperkt budget en tijd om dat iedere dag te kunnen doen of beslissen en plannen de boodschappen een beetje...is heel normaal...quote:Op donderdag 5 november 2009 21:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik snap mensen ook niet die verzinnen wat ze willen eten en dan gaan inkopen. Ik loop de slagerij binnen en kijk wat ie aan mooi vlees heeft, ik kijk bij de groenteman wat ie aan mooie groenten en fruit van het seizoen heeft en daar maak ik wat lekkers van. Waarom zou ik koteletten gaan kopen als er mooie rib is? waarom zou ik spercibonen kopen als die duur zijn en er goedkope snijbonen zijn?
Ik doe voor bijna een week boodschappen... denk je dan dat ik mij wat aantrek van de mening van een puberale kneus die niet verder komt dan een pizza en een sixpack bier en er trots op is dat 'ie dat allemaal kan onthoudenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef guapo het volgende:
Ik kom toch net terug van de AHA supermarkt en wil heel even het volgende mededelen:
Hoe droefig ben je als je een in de supermarkt loopt met een boodschappenlijsje in je hand. Nog droeviger is om in de andere hand een pen in de hand te houden om alles wat je gepakt hebt af te strepen.![]()
Zijn er in Nederland zoveel mensen met Allzheimer? Kunnen we dit niet meer gewoon uit het hoofd doen? Hebben we vroeger niet opgelet tijdens de rekenlessen op school?![]()
Als ik naar de supermarkt ga dan kijk ik vantevoren wat ik nodig ben. Ik ga toch niet zielig met een pen en papier de supermarktschappen langs.![]()
Trouwens, zojuist wel een lekkere Milf gezien bij de vleeswaren!
Als ik jou was, zou ik hier aan mee doen:quote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef guapo het volgende:
Ik kom toch net terug van de AHA supermarkt en wil heel even het volgende mededelen:
Hoe droefig ben je als je een in de supermarkt loopt met een boodschappenlijsje in je hand. Nog droeviger is om in de andere hand een pen in de hand te houden om alles wat je gepakt hebt af te strepen.![]()
Zijn er in Nederland zoveel mensen met Allzheimer? Kunnen we dit niet meer gewoon uit het hoofd doen? Hebben we vroeger niet opgelet tijdens de rekenlessen op school?![]()
Als ik naar de supermarkt ga dan kijk ik vantevoren wat ik nodig ben. Ik ga toch niet zielig met een pen en papier de supermarktschappen langs.![]()
Trouwens, zojuist wel een lekkere Milf gezien bij de vleeswaren!
Juist met een beperkt budget kan je beter kijken wat er in de aanbieding is en creatief zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 21:40 schreef SevenWonders het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geen onbeperkt budget en tijd om dat iedere dag te kunnen doen of beslissen en plannen de boodschappen een beetje...is heel normaal...
Ik print mijn lijstjes altijd op A1 formaat, die ik behendig opvouw en in mijn broek prop.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:06 schreef Handschoen het volgende:
een lijstje op een post it doet het altijd wel voor mij. Mensen met A4 lijstjes
Mensen die zo krap in het schijtpapier zitten en dan na het laatste velletje pas nieuwe gaan halen.:')quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef -Willempie- het volgende:
Thuiskomen zonder wc-papier en dan maar weer je kont afvegen met zakdoekjes of keukenrol is erg onhandig. Boodschappenlijstjes
Als je supermarkt zo klein is dat je standaard overal langskomt misschien wel, ja.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:52 schreef Renesite het volgende:
wanneer je voor de wasmiddel staat dan gaat er toch wel een 'signaaltje' af dat je dat ook al weer moest kopen?
9 kassa's... 1a grootste van Groningenquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als je supermarkt zo klein is dat je standaard overal langskomt misschien wel, ja.
Dit dus. Zo hoort het in 2009quote:Op donderdag 5 november 2009 21:02 schreef Agarono het volgende:
Ik zou niet zonder een lijst boodschappen kunnen doen. Gelukkig loop ik dan niet met een papieren versie en een pen.![]()
"There's an App for That"![]()
Die dat probleem oplost met een digitaal lijstje op mijn iPhone incl. de aanbiedingen in de supermarkt.
Wij doen altijd op zaterdag boodschappen voor de hele week. Met een lijstje is dat prima te doen, hoezo ondoenlijk?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:52 schreef Renesite het volgende:
Het is vaak standaard met een paar artikelen die je niet altijd nodig hebt. Maar als je standaard naar een vaste supermarkt gaat dan heb je, wanneer je voor de wasmiddel staat dan gaat er toch wel een 'signaaltje' af dat je dat ook al weer moest kopen?
En voor een hele week boodschappen doen... Da's ook ondoenlijk toch! Bij mij thuis staat er altijd 2 dagen in 't voren afgezien van ingeblikte groenten.
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:08 schreef Hi_flyer het volgende:
Ik maak altijd scheurtjes in mijn lijstje door de artikelen die ik al gepakt heb
Ik gebruik de notes in een ical entryquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:29 schreef Angel-A het volgende:
*gaat op zoek naar die boodschappenlijstjes app.*
Binnenkort krijg ik een iPod Touch voor mijn verjaardag en dan gebruik ik dat ding voor alles!quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik gebruik de notes in een ical entry. Tis een beetje nerdig maar het werkt best handig. Ik heb alleen ipod nano, dus geen apps.
Ik probeer elke week nieuwe recepten uit met weet ik hoeveel ingrediënten.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:46 schreef Tuvai.net het volgende:
Terechte klacht. Vooral die mensen die elke week vrijwel dezelfde boodschappen halen met misschien één of twee uitzonderingen.
Dan val jij dus niet onder het kopje 'mensen die vrijwel elke week dezelfde boodschappen doen'.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:47 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik probeer elke week nieuwe recepten uit met weet ik hoeveel ingrediënten.
Dat werkt op zich ook wel goed. Is alleen niet zo fijn om dat elke dag te moeten doen, tenzij Appie Heyn je buurman is.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:48 schreef Myraela het volgende:
Alsof ik van te voren al weet wat ik wil gaan eten.
Ik loop in de winkel en koop wat ik wil.
Kijk thuis wel wat ik gekocht heb.
Inderdaad. Ik vind het altijd zo kut als het zondag is, moet ik op zaterdag helemaal vooruit plannenquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:48 schreef Myraela het volgende:
Alsof ik van te voren al weet wat ik wil gaan eten.
Ik loop in de winkel en koop wat ik wil.
Kijk thuis wel wat ik gekocht heb.
Het is droevig en zielig.quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:54 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik heb altijd een lijstje want ik vergeet altijd dingen. wat is daar mis mee?
Hoe DROEVIG ben je als je DROEVIG niet correct weet te spellenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef guapo het volgende:
Hoe droefig ben je als je een in de supermarkt loopt met een boodschappenlijsje in je hand.
Dat dus.. Zout is iets wat ik standaard vergeet als ik het niet opschrijfquote:Op donderdag 5 november 2009 16:48 schreef Biancavia het volgende:
Sinds wanneer is daar wat mis mee?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef guapo het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan:
1. geitenwollen sokken.
2. je rookt pijp.
3. pantoffels thuis aan.
TS is 15 en koopt alleen 2 lolly's en een pakje peuken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef guapo het volgende:
[..]
Je doet mij denken aan:
1. geitenwollen sokken.
2. je rookt pijp.
3. pantoffels thuis aan.
De suikerbiet op 9.quote:
Bedoelde u: droevigquote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef guapo het volgende:
Hoe droefig ben je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |