Nou die is dus ook beloofdquote:
Geen fotolijstje met manlief op het bureau?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:22 schreef Tally het volgende:
Niet dat ik veel persoonlijke spullen hier heb
Die ligt in de laquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen fotolijstje met manlief op het bureau?
Nee die ligt op mijn nachtkastjequote:
Uhm nou das bij ons nogal een strijd somsquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef Adelante het volgende:
Ah, goed om te weten. Ik moet er nog één uitzoeken, maar dat hoeft dus geen vermogen te kosten als ie toch niet omgaat.
Ach je moet toegeven het was een leuke dag Ouwequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Trouwen is zoooo voor Joene en Taalies.
Klopt!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach je moet toegeven het was een leuke dag Ouwe
Ik zie de jacuzzi tegemoedquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt!
Wij gaan over een jaar of 5 trouwen hebben we besloten.
Succes T.quote:
Bijna goed lieverd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Klopt!
Wij gaan over een jaar of 5 trouwen hebben we besloten.
Goed , je hebt je baas genaaid , wat krijg je ervoor terug ?quote:
Och die trouwerij van mij was ook een eenzijdige beslissing hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
Het was als we 5 jaar samen zijn, over 3 jaar dus
was ook echt een gezamelijke beslissing zo te merken
Alles wat ik wildequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Goed , je hebt je baas genaaid , wat krijg je ervoor terug ?
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Bijna goed lieverd!
Het was als we 5 jaar samen zijn, over 3 jaar dus
was ook echt een gezamelijke beslissing zo te merken
Dus de mac ga je nu bestellen ?quote:
Neequote:
Net als een vet salaris en een microsofties opleiding ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeDat kan ik niet. Ik mag niets bestellen
Maar hij komt er wel!
Vette salaris zit er hier gewoon niet in. Maar het gebaar vind ik tof! Zeker na uitlegquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
Net als een vet salaris en een microsofties opleiding ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |