Krčkquote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef Gehenna het volgende:
golden brown van the stranglers??
Therion - To mega therionquote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Gehenna het volgende:
nog even een lange voor ik er voor vandaag mee op hou:
mag ik 10 album covers met (fantasie) dieren erop?
oh ik kan dit toch niet helemaal goed rekenen:quote:Op donderdag 5 november 2009 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Therion - To mega therion
Moonspell - Wolfheart
Deine Lakaien - White lies
My Dying Bride - Like gods of the sun
Marillion - Misplaced childhood
Florence & the machine - Lungs
Primus - Sailing the seas of cheese
Alice in chains - Alice in chains
Massive Attack - Mezzanine
Pink Floyd - Atom Heart Mother
schaap001 was net iets eerder dus:quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:12 schreef schaap001 het volgende:
... dan doe ik er ook nog een gooi naar:
01. Dio - Holy Diver
02. Motörhead - Motörhead
03. Asia - Asia
04. Kansas - Song for America
05. Steve Miller Band - Book Of Dreams
06. Meat Loaf - Bat Out Of Hell
07. Danzig - Danzig III
08. Black Crowes - Lions
09. Queen - A Night At The Opera
10. Deep Purple - Stormbringer
ja, alleen vrachtwagen en alleen treinen leek me te moeilijk: vandaar samen. Hij is te doen, hoor: trucks genoeg (met én zonder Henkie)quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:26 schreef cafca het volgende:
Ik kom niet verder dan 3 treinen + de complete backcatalog van Henk Wijngaard.....
momentje momentje momentje... die eerste is een achtbaan (vind ik niet onder treinen vallen, ondanks de rails) en die laatste van Jenny is een single en geen album (voor zover ik het kan vinden).quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:32 schreef Gehenna het volgende:
oh die aerosmith had ik achteraf ook nog geweten, nouja
mag ik wel 5 Kyuss gerelateerde bands/artiesten?
Ik wist niet meer welke dat warenquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En niemand de Mr. Big/The Ex & Tom Cora dubbelslag
[laatste woord]quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:38 schreef schaap001 het volgende:
[..]
momentje momentje momentje... die eerste is een achtbaan (vind ik niet onder treinen vallen, ondanks de rails) en die laatste van Jenny is een single en geen album (voor zover ik het kan vinden).
quote:Dan zit je dus op 8... doe er twee -nog niet genoemde titels- bij en je krijgt de punten
zelf had ik dezequote:Op vrijdag 6 november 2009 15:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[laatste woord]
trein de; m -en op rails rijdend vervoermiddel - Van Dale
Een trein is een railgebonden voertuig, bestaande uit een of meer eenheden - wikipedia
[/laatste woord]
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ranja + 2quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:37 schreef ranja het volgende:
Queens of the Stoneage
Brant Bjork
Mondo Generator
Desert Sessions
Unida
Forum Opties | |
---|---|