ja thank god halleluja!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik TR me de klere hier.
U, mijn beste, mag vanavond uw bijstandsgod op uw geschaafde knietjes danken dat ze mij geen modrechten geven.
Ohw, je probeert te rellen? Ik zie alleen maar een klein angstig meisje die haar onzekerheid wil verbergen door mensen te overschreeuwen. Echter kun je beter met jouw persoonlijke al dan niet door mishandeling ontstane gedrag in R&P gaan posten, wij kunnen je niet de hulp geven die je nodig hebt naar het lijkt!.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef judge666 het volgende:
[..]
je hield toch zo van rellen???
kom dan
kom dan
Huub kennende leest hier alles wat los en vast zit, dus nee die wil echt niet dat dit topic verdwijntquote:
Ik ken hem ook ergens vanquote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind 'm helemaal goed...komt me ergens vaag bekend voor...
anders ik wel, maar ze zijn vast hapje eten, moet ook gebeuren (waarom stellen ze geen schema op, om en om etenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik TR me de klere hier.
U, mijn beste, mag vanavond uw bijstandsgod op uw geschaafde knietjes danken dat ze mij geen modrechten geven.
Huub zou deze chaos waarschijnlijk wel grappig vinden, trouwensquote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Huub kennende leest hier alles wat los en vast zit, dus nee die wil echt niet dat dit topic verdwijnt
Je doet zelf niet anders!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
iets met seks en kabinet![]()
Maargoed zelfs dat is nog beter dan wat Sunny en Jodge hier presteren. Zo jamer dat ze goedwillende forum-uers de mond willen snoeren met persoonlijke aanvallen en vage aanvallende teksten.![]()
Ik hoor liever wat menigeen denkt van de affaire Huub/Claire
Heb jij ook een zwart leren pakje zo'n zweepjequote:Op donderdag 5 november 2009 17:56 schreef judge666 het volgende:
[..]
ja thank god halleluja!
En nu als de sodemieter ontopic!
Goed idee. Mensen ik stel voor dat we vanaf nu Sunny en Judge negeren. Ook al schreeuwen, stampvoeten of schelden ze nog zo hard. Denk j maar in hoe gefrustreerd ze voor dat schermpje zitten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
anders ik wel, maar ze zijn vast hapje eten, moet ook gebeuren (waarom stellen ze geen schema op, om en om eten) maar gewoon negeren lijkt me vooralsnog het beste.
Omdat ik het zo een nonsens topic vind!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij hebt je speciaal op FOK! aangemeld zodat je kunt klagen over die topics??
Want je hebt in geen enkel ander topic gepost dan in de topics uit deze reeks....
Misschien zou je een nieuwe missie moeten vinden:
Lid (proberen te) worden van de SGP om vervolgens alleen maar te klagen over het feit dat vrouwen geen lid mogen worden.
die zit zich helemaal te verkneukelen, en slaat alles op voor later he, kan ie heerlijk nog een keertje van alles genieten wat er over hem geschreven isquote:Op donderdag 5 november 2009 17:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub zou deze chaos waarschijnlijk wel grappig vinden, trouwens
Ik denk zelf trouwens niet dat hij nog meeleest, gezien er al tijden niets nieuws is gekomen en dit topique langzaam een beetje vol komt te staan met herhalingen van statements en af en toe een ontsnapte mongeaul.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die zit zich helemaal te verkneukelen, en slaat alles op voor later he, kan ie heerlijk nog een keertje van alles genieten wat er over hem geschreven is
beetje boel, door zulke domme kortzichtige mensen als op dit topic!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
oei.. nu heb je me hoor... snik..snik..snik...![]()
judge 666 is een beetje gefrustreerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |