Ik stel voor dat we je voordragen voor de award van het jaar.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je je nonsens vandaan haalt. Daarnaast zit ik op dit moment niet thuis en zou het pas erg zijn als ik mijn kinderen hier naar mijn werk toe zou nemen. Overigens ken ik jouw referentiekader niet, maar ben jij dat gewend? Schreeuwen tegen kinderen? Ik ken zoiets niet. Uiteraard heb ik wel de enorme mazzel dat ik een vrouw achter me heb staan met diverse pedagogische opleidingen maar zelfs als dat niet zo zou zijn dan nog, ik vind schreeuwen tegen kinderen echt not done, net als straffen en zeker fysiek slecht benaderen.
Als ik je een advies mag geven: Zoek hulp, want jouw uitspraken doen mj bang vermoeden dat er in jouw kringen rare dngen gebeuren.
En nu ontopic graag! Ik kom hier niet voor dit geneuzel.
Mijn vraag: In hoeverre is Huub echt driftig?
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef judge666 het volgende:
[..]
aub!
Hebben ze ook wat te doen!
Beter dan alleen jullie gezwam en gezever over huub en Claire!
Mijn vraag waarom er een ban voor je dreigt op twitter.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
Maargoed heb ik nog wat gemist in dit topic?
ja Huub is driftig!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je je nonsens vandaan haalt. Daarnaast zit ik op dit moment niet thuis en zou het pas erg zijn als ik mijn kinderen hier naar mijn werk toe zou nemen. Overigens ken ik jouw referentiekader niet, maar ben jij dat gewend? Schreeuwen tegen kinderen? Ik ken zoiets niet. Uiteraard heb ik wel de enorme mazzel dat ik een vrouw achter me heb staan met diverse pedagogische opleidingen maar zelfs als dat niet zo zou zijn dan nog, ik vind schreeuwen tegen kinderen echt not done, net als straffen en zeker fysiek slecht benaderen.
Als ik je een advies mag geven: Zoek hulp, want jouw uitspraken doen mj bang vermoeden dat er in jouw kringen rare dngen gebeuren.
En nu ontopic graag! Ik kom hier niet voor dit geneuzel.
Mijn vraag: In hoeverre is Huub echt driftig?
nou blijf ik dus alleen maar langer, omdat je het zo vriendelijk zegt!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
SODEFLIKKER DAN OP!
Ik vraag het godverdomme meermaals normaal, [euh censuur]
Sorry maar ik heb even geen zin in persoonlijke aanvallen in dit topic.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we je voordragen voor de award van het jaar.
En jij hebt je speciaal op FOK! aangemeld zodat je kunt klagen over die topics??quote:Op donderdag 5 november 2009 17:45 schreef judge666 het volgende:
[..]
Kijk eerst eens allen in de spiegel of life!
En kom dan eens terug!
Belachelijk en te triest dat er uberhaupt zulke nikszeggende topics zijn.....
zegt mij genoeg over de NL intelligentie, zorgelijk>
Weten jullie geen leuker vermaak??? bezigheden? Hobby's? Iets zinnigs!!!!
Ik vroeg het de eerste 2 keer vriendelijk. Nu kan je inderdaad leuk gaan lopen doen en zo reageren omdat ik het wat minder vriendelijk vraag. Trollquote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef judge666 het volgende:
[..]
nou blijf ik dus alleen maar langer, omdat je het zo vriendelijk zegt!
De spiegel geknapt???
je hield toch zo van rellen???quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb even geen zin in persoonlijke aanvallen in dit topic.
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn vraag waarom er een ban voor je dreigt op twitter.
iets met seks en kabinetquote:
offtopic)quote:Op donderdag 5 november 2009 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vroeg het de eerste 2 keer vriendelijk. Nu kan je inderdaad leuk gaan lopen doen en zo reageren omdat ik het wat minder vriendelijk vraag. Troll
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb even geen zin in persoonlijke aanvallen in dit topic.
Stiekum een beetje verliefd op Bommie, wil je zijn aandacht kan je ook een p.m. sturen hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef judge666 het volgende:
[..]
je hield toch zo van rellen???
kom dan
kom dan
Ik TR me de klere hier.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef judge666 het volgende:
[..]
kom dan
kom dan
Zou je je bek willen houden?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
offtopic)
goh wat fijn dat je vind dat ik leuk doe!
ontopic)
Denk je dat huub en Claire dit stomme achterlijke debiele topic ook leuk vinden????
Moet dat danquote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef judge666 het volgende:
[..]
offtopic)
goh wat fijn dat je vind dat ik leuk doe!
ontopic)
Denk je dat huub en Claire dit stomme achterlijke debiele topic ook leuk vinden????
ja thank god halleluja!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik TR me de klere hier.
U, mijn beste, mag vanavond uw bijstandsgod op uw geschaafde knietjes danken dat ze mij geen modrechten geven.
Ohw, je probeert te rellen? Ik zie alleen maar een klein angstig meisje die haar onzekerheid wil verbergen door mensen te overschreeuwen. Echter kun je beter met jouw persoonlijke al dan niet door mishandeling ontstane gedrag in R&P gaan posten, wij kunnen je niet de hulp geven die je nodig hebt naar het lijkt!.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef judge666 het volgende:
[..]
kom dan
kom dan
Huub kennende leest hier alles wat los en vast zit, dus nee die wil echt niet dat dit topic verdwijntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |