Als de opmerkingen zum kotzen zijn, dan mag je bestquote:Op donderdag 5 november 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
Het komt natuurlijk allemaal doordat de mods hun voorbeeldfunctie even vergaten, maar dit topic gaat op slot.
Even opruimen. Daarna mag er weer on topic verder gepost worden.
- edit - OK, open en weer verder.
Heb ik nog posts over?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
Het komt natuurlijk allemaal doordat de mods hun voorbeeldfunctie even vergaten, maar dit topic gaat op slot.
Even opruimen. Daarna mag er weer on topic verder gepost worden.
- edit - OK, open en weer verder.
Het lijkt mij echt het beste, in ieder geval zo lang tot Sophie een leeftijd bereikt heeft dat ze zelf kan beslissen, Sophie's choicequote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Marrije het volgende:
Wat, ik heb gewoon een halve rel gemist
Lijkt mij ook niet goed voor Sophie om haar vader bij haar weg te houden.
Wat?!? Tot ze, wat is het, 14 is wil jij haar haar vader ontzeggen? Gelukkig gaat dat niet zo makkelijk. Mocht Huub een gevaar zijn voor Sophie (wat de moeder ontkent) dan zou hij haar onder begeleiding mogen zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:05 schreef margje49 het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt het beste, in ieder geval zo lang tot Sophie een leeftijd bereikt heeft dat ze zelf kan beslissen, Sophie's choice
Vreemd standpunt. Hoe kan het nou goed voor een kind zijn om één van beide ouders niet meer te mogen zien. Ik denk dat zowel Huub als Claire stapelgek op hun kindje zijn. Knap harteloos om dan de omgang met dat kind te ontzeggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:05 schreef margje49 het volgende:
[..]
Het lijkt mij echt het beste, in ieder geval zo lang tot Sophie een leeftijd bereikt heeft dat ze zelf kan beslissen, Sophie's choice
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:05 schreef margje49 het volgende:
en als Sophie dan kiest (met een jaar of 14 volgens jou) is d'r vader toch een vreemde voor haar en wat moet ze dan kiezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:05 schreef margje49 het volgende:
[..]
Een kind zonder toezicht tijd door laten brengen bij een aan alcohol verslaafde die zijn handjes niet thuis kan houden lijkt me niet wenselijk voor een kind.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vreemd standpunt. Hoe kan het nou goed voor een kind zijn om één van beide ouders niet meer te mogen zien. Ik denk dat zowel Huub als Claire stapelgek op hun kindje zijn. Knap harteloos om dan de omgang met dat kind te ontzeggen.
preciesquote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
En dan zit ze op haar 14e (is trouwens 12 dat ze zelf mogen kiezen) bij spoorloos. Is zo boos op haar moeder dat ze haar nooit meer wil zien. En trekt gezellig bij haar vader en stiefmoeder in.
Jij moet echt een geweldige hekel hebben aan Huub. Of heb je gewoon zo'n hekel aan mannen dat je daar zelfs kinderen onder wilt laten lijden.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef margje49 het volgende:
[..]
Een kind zonder toezicht tijd door laten brengen bij een aan alcohol verslaafde die zijn handjes niet thuis kan houden lijkt me niet wenselijk voor een kind.
Jij maakt het wel erg bont.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef margje49 het volgende:
Een kind zonder toezicht tijd door laten brengen bij een aan alcohol verslaafde die zijn handjes niet thuis kan houden lijkt me niet wenselijk voor een kind.
heeft Huub een straat verbod?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef Jian het volgende:
Maar begrijp ik het nu goed dat Huub tot de uitspraak van de rechter een straatverbod heeft gekregen
Ja, ik denk oprecht dat Huub met zijn bezopen harses Sophie kort slaat.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef margje49 het volgende:
Ik ben het EENS met Disana, wat dit zegt over de andere partij wil ik niet eens weten. (en mag ik waarschijnlijk van Gert niet zeggenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij moet echt een geweldige hekel hebben aan Huub. Of heb je gewoon zo'n hekel aan mannen dat je daar zelfs kinderen onder wilt laten lijden.
DATquote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef margje49 het volgende:
[..]
Nou nee, niet ik, huub heeft het bont gemaakt, erg bont
Mwah, hoeft niet.... maar als je je kind al bij de vader weghoudt dan neem ik aan dat je daar een verdomd goede reden voor moet hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef sunny16947 het volgende:
En dan zit ze op haar 14e (is trouwens 12 dat ze zelf mogen kiezen) bij spoorloos. Is zo boos op haar moeder dat ze haar nooit meer wil zien. En trekt gezellig bij haar vader en stiefmoeder in.
Jawel jij. Met je aantijgingen die enkel op je eigen insinuaties berusten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef margje49 het volgende:
Aan de andere kant als je in perspectief denkt zijn er minder geweld uitstralende mensen geweest n het verleden die hun kind om het leven brachten omdat het schreeuwde in bed. Wij zijn er ook niet om te kunnen beoordelen hoe Huub is, maar ik hoop wel dat er dit keer in wijsheid besloten gaat worden. Er is al meer dan genoeg leed geweest door misvattingen en verkeerde inschattingen door jeugdzorg en andere instanties.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ik denk oprecht dat Huub met zijn bezopen harses Sophie kort slaat.
Mens, denk na.
Kwam een of andere relheaumeaux binnen vallen waar je nog op gereageerd hebt. Dat liep volgens Gert uit de hand en d'r verdwenen 20 posts met offtopic gelul.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
Maargoed heb ik nog wat gemist in dit topic?
Dus jij baseert je mening op uitlatingen van Claire in de bladen en bij Boelevaar?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:24 schreef margje49 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |