Nee normaal zou ik om 4 uur klaar zijn, gelukkig komt mijn vader mij halenquote:Op donderdag 5 november 2009 14:10 schreef Leppie7 het volgende:
ooeeeeeh ja das een zeer legit klacht, laat me raden je bent om 2 uur ofzo al vrij
nog steeds drama 1e klas natuurlijk, wat heb ik dat tog vaak meegemaakt, en wachten en wachten en dan lullen ze 5 minuten over iets wat er HELEMAAAAAAAAAAAAL niet toe doet en dan mag je om 17.05 weg en dan begint het veeeeeeeeeeeeet hard te regenen en dan mag je huilend naar huisquote:Op donderdag 5 november 2009 14:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee normaal zou ik om 4 uur klaar zijn, gelukkig komt mijn vader mij halen
Ja, gelukkig wel ja. Anders moest ik hier overnachten en dat is niet fijnquote:Op donderdag 5 november 2009 14:13 schreef Leppie7 het volgende:
[..]
nog steeds drama 1e klas natuurlijk, wat heb ik dat tog vaak meegemaakt, en wachten en wachten en dan lullen ze 5 minuten over iets wat er HELEMAAAAAAAAAAAAL niet toe doet en dan mag je om 17.05 weg en dan begint het veeeeeeeeeeeeet hard te regenen en dan mag je huilend naar huisnu heb jij wel geluk dat je pa je komt ophalen natuurlijk
Nah denk het nietquote:Op donderdag 5 november 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
Gaat hij jou ook om jouw stageverslag uitlachen..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |